http://www.thorprecords.com/bands/bloodforblood.php
350 posts, 18 pages, 176,862 views
Pablo:
ei tule mitään musiikkia mieleen mikä olisi hyvä. parempi ilman :)
Jonulih:
Litslots äänet on paljon mielenkiintoisempia kuin jotkut hemmetin ailaiktömuuvit-biitit
Astaroth:
---
Jonulih:
Litslots äänet on paljon mielenkiintoisempia kuin jotkut hemmetin ailaiktömuuvit-biitit
---
Muahhaah... Ai kun olet oikeassa!
Gnizhak:
Ilmeisesti tää topicci on viety seksuaaliseen kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa vaikka, itse topicin kirjoitusasun voi kukin käsittää mieleisekseen. On se kummaa, että vaikka Suomessa on kuitenkin vapaa ilmapiiri, on asioista vaikea puhua niiden oikeilla nimillään. Miksei topicissa voi lukea seksin tuon SEN homman sijasta. Itseäni ainakin häiritsee tuo enemmän. Mutta sitten itse asiaan.
Tipsu:
Suorituksen aikana muodostuvat live äänet...pystyy keskittymään oleelliseen...
Ana:
Mä soitan ainoastaan omia housevedätyksiäni ja pidän välillä aina taukoa ja käyn säätämässä eekua, volaa, etc. Sit tietty vinyyleitä on kiva soittaa, käy vaan viiden minsan välein vaihtamassa levyä :P
Ana:
Mut sinänsä aika raakaa kutsua rakastelemista suoritukseksi :D Tosin, riippunee tilanteesta, kumppanista ja paikasta..
Gnizhak:
Seuraavaks voisit koettaa nussia takaapäin kun TEET sitä biisiä, midikiippari ja hiiri vaan selän päälle ja näppis johonkin käden ulottuville. Logicci auki ja...
Samalla voi esim virittää mikrofonin sopivasti niin saa AITOJA ambienssisaundeja, kyllä ne toimii (tjeu. french kiss). Samalla voit houkutella jonkun tohon touhuun niillä klassisilla sanoilla ”Joo, mä teen susta tähden”.
Gnizhak:
Emmä tiedä, mut mun mielestä se on lähinnä myös rujoa kutsua sitä harrastukseksi. (”Harrastiko seksiä xx:n kanssa”). Onhan se joillain tietenkin säännöllistä toimintaa ja vaatii keskittymistä ”suoritukseen” ja välillä jopa joutuu treenailemaan yksin.. mutta siis silti.
Tipsu:
Suorituksen aikana muodostuvat live äänet...pystyy keskittymään oleelliseen...