Sanonnat / lauseet joita kukaan muu kuin sä ei ymmärrä

231 posts, 12 pages, 95,650 views

stimbeh

Posts: 400

#101 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Moriheimoreilee. *sydän*

--
Flow with the go.

henkkat

Posts: 528

#102 • • Edited henkkat
kohta! joka kerta kö sanon jollekkiin 'kohta', ni se on max2h.
pyllistellä! aina ku tehään jtn jossain tai jollekkii niin sillon pyllistellään.
ukko! kutun kaikkia ukoiks, sp:sta riippumatta.
murista! kaikki jokka puhuu mulle murisee.
myskätä! käydä salilla..jne. tehä jtn.
kylhännäätiiät! aina ku ei jaksa selitellä.
kAiStA

Posts: 229

#103 • • kAiStA

Cassu:
sit intissä jos kerroin jotain mun tavaroista niin kuusaalaisena käytän omaa murrettani ja sanon esim min auto, tai min limsa....ei ne siel sitä tajunnu...



Heh tästä tuleekin mieleeni kun entinen ruotsin opettajani, alunperin Torniosta oli juuri muuttanut Kuusaalle ja oli kassajonossa kuullut lausahduksen ”ooksä tulos ja lähteeks virtain sinkaa?”

Kyseinen opetaja oli alkanut miettimään että hetkinen!!!

a) ooksä, mikä vitun ”ooksä”
b) mikä vitun virtain... virta-avain?
c)sinkaa..... mitä on sinkaaminen?

=D

--
Let the music be your only God..

nokua

Posts: 305

#104 • • nokua viidakko vekara
”Maybe they have a beatiful face but a fat ass” ... * ihan sama meillä on loma*
PS.. jos löytyy kirjotus virheitä niiin tänne voi lähettää reklamaation joka käsitellään sitten joskus aamubileitten jälkeen * jos nähdää tekstiä* *justjoo*

[muokattu 4.7.2004 09:04]
Liekki

Posts: 271

#105 • • Liekki Team Kukkunäätä ;) | Gangstah-bro'

nokua:
”Maybe they have a beatiful face but a fat ass” ... * ihan sama meillä on loma*
PS.. jos löytyy kirjotus virheitä niiin tänne voi lähettää reklamaation joka käsitellään sitten joskus aamubileitten jälkeen * jos nähdää tekstiä* *justjoo*

[muokattu 4.7.2004 09:04]



in flames yhtyy edelliseen... harvoinpa löytyy loisto yhdistelmä, maybe they have a beautiful face but a fat ass... *hymy* täytyy vain sanoa et ihan sama...*jiihaa* kiitoksia eilen alternativessa olleille*joo* oli hauskat bileet ja aamujatkot*aplodit*
FAIRI

Posts: 558

#106 • • FAIRI

Tetsku:
Matka lupausten polulla on lyhyt..



*hmph* tuo on niin totta *grr*

ja mitähän tarkoittaa..
selvä pyy?
onko se:
a. ihan selkeesti pyy? ( onko tämä sama pyy joka on parempi pivossa?)
a.1. mitä/mikä/kuka on pyy?
b. selvä pyy =\”pyy\” on selvänä? selkeesti selvä. ensimmäistä kertaa ehkä jopa?
c. vai onko se armeija käsky? -\”SELVÄ HERRA MAJURI PYY\”?!?

*ding*

[muokattu 6.7.2004 08:42]

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

LiliMartini

Posts: 52

#107 • • LiliMartini *
ilmeisesti muilla ihmisillä on ollu pienenä muutakin tekemistä kuin katella Disneyn piirrettyjä nauhalta uudelleen ja uudelleen... kukaan ei tunnu ikinä olevan yhtään messissä jos lainaa niistä. paitsi sisko yllätten toissapäivänä ku ilmaisin itseäni sanomalla että nyt syödään ennenkuin rapu karkaa. hyvä sisko.

--
~I strongly agree with myself~

Chatte

Posts: 4,085

#108 • • Chatte Team Teknolipat :)

Karvinen:
kukaan ei oo viel tähän asti tajunnu sanaa ”texaa”? ”onks sul texaa”? = tekemistä *nauru*


Hmmm... täälläpäin sitä kyllä käytetään - tai ainakin on käytetty. En ole nyt tosin kuullut käytettävän muutamaan vuoteen, mutta ymmärtäisinpä hyvinkin, jos tuollaisia haastelisit. *hymy*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#109 • • Chatte Team Teknolipat :)
Luin pari sivua ja totesin, että täähän on enimmäkseen ihan alytön topikki. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Moehkoe

Posts: 50

#110 • • Moehkoe The Queen
\”jeespokspallinaama\”

toi tulee aika usein ja porukka jää kattoo kieroon että mitä toi sekoilee *hihu*
Mellu-

Posts: 4,006

#111 • • Mellu-
yleensä kun olen kiukkuvihainen niin mainitsen ?murinaa? sanan siasta sanan murmelisuolaa ja sillon yleensä katsotaan hetken pitkään ?että mitä?? ...
sama kun puhuu vähän tuota korian murretta ni tulee kaikkii ihme sanoi kuten ?moukku? ja ?ketä tulee? jne... hmm.. *hih*

Tosin mellu-suomi-mellu sanakirja vois muutenkin olla ihan hyvä.. välil tulee kaikkii ihan ihme sanoja ja lauseita ja kyllä miä ite ne ymmärrän mut muille joutuu aina vähän selittelemään *nauru* ... lisää sitten kun oon miettiny asiaa enemmän.. nyt niikus duuniin *plur*

[muokattu 6.7.2004 14:24]

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mellu-

Posts: 4,006

#112 • • Mellu-

Phoenixx:
ilmeisesti muilla ihmisillä on ollu pienenä muutakin tekemistä kuin katella Disneyn piirrettyjä nauhalta uudelleen ja uudelleen... kukaan ei tunnu ikinä olevan yhtään messissä jos lainaa niistä. paitsi sisko yllätten toissapäivänä ku ilmaisin itseäni sanomalla että nyt syödään ennenkuin rapu karkaa. hyvä sisko.




miä kans lainaan aina piirretyist kaikkii sanontoi ja porukka on ihan pihalla *nauru*
mut ei voi ketään ku disnin piirretyt on nii parhaita!

ja sillon tällön ku saattaa kavereiden kuullen sanoo vaik ”ihq” tai ”plur” ni ne on ihan pihalla et WTF??? *nauru* ... ainiijoo duuniin --->

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Saara

Posts: 1,954

#113 • • Saara #2970

Phoenixx:
ilmeisesti muilla ihmisillä on ollu pienenä muutakin tekemistä kuin katella Disneyn piirrettyjä nauhalta uudelleen ja uudelleen... kukaan ei tunnu ikinä olevan yhtään messissä jos lainaa niistä. paitsi sisko yllätten toissapäivänä ku ilmaisin itseäni sanomalla että nyt syödään ennenkuin rapu karkaa. hyvä sisko.




Ainaki mun tietyt kaverit ja mä heitetään jos joku on silleen et ku mikään ei onnistu you poor unfortunate soul. Ja jos oikeen potkii päähän ni lauletaan pari säkeistöö viel päälle :P

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Roger Roger

Posts: 3,372

#114 • • Roger Roger Kentti
rakastan kaikkea (tai ainakin luulen niin ettei kovin moni ainakaan ymmärrä tai halua ymmärtää)

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

*Bixxx*

Posts: 162

#115 • • *Bixxx*
Kamut kattoo mua kieroon jos puhun ökkömönkiäisistä *täh*

--
***TIIKERI***

KittysDead

Posts: 381

#116 • • KittysDead Trooper
Kun yksi puhuu se selventää lihaa *joo*

Jos et osaa, käytä sormee. *joo*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Tanjiz

Posts: 370

#117 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Veri kyyyl... (tai no Cira varmaan ymmärtää...ja ne ruotsalaiset...ja ne englantilaiset.......)

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#118 • • Aziz Combat Fighter
Mä en ymmärrä vai klubbarilaiset ei ymmärrä?

"tl;dr", "kill her then kill yourself", "but did you get head?", etc.. Noi on yheltä toiselta boardilta..
devisss

Posts: 345

#119 • • devisss superhero.
Miksei kukaan oikeen tunnu ymmärtävän millainen on Pleguaani??

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Translucide

Posts: 48

#120 • • Translucide La fêtarde d'aurore

*Christina*:
Kamut kattoo mua kieroon jos puhun ökkömönkiäisistä *täh*



Ihanaa, löysin sieluntoverini! *hali* Mitä ihmeellistä Ökkömönkiäinen-sanassa on, ihan selvää suomen kieltä. Silti kaikki kurtistelee kulmiaan, kun eivät ymmärrä mistä puhun..