Aaaaassoleniij-justihi ! ! !
eli aaa, ei se ole niin justiinsa
231 posts, 12 pages, 109,569 views
Etya:
Puhun ja kirjotan ittestäni välil kolmannes persoonas...niiku englannin kieles kirjotetaa...oon saanu kuulla siitä monesti, varsinki koulussa äikänmaikat tykkäs hyvää

Siinä sitä sit ollaan ku kaikki kelaa et oon joku saakutin kannibaali vaikka sillä asialla ei oo mitään tekemistä mun puhumisen kanssa. Mut joo, monet naurut oon siitä saanu..
Parhaita heittoja (jotka ovat siis jokapäiväisiä) on esimerkiksi Kenet me syödään tänään? tai Kehen me mennään? tai kuka sun pitää vielä tänään tehdä? 
Usein sit naureskelen yksinäni, koska tuntuu että joskus edes minäkään en ymmärrä vitsejäni
Voisin sanoa itseäni vallan huvittavaksi persoonaksi tällaisissa asioissa.. muahah
Anime:
---
pinkki:
mul on tapana tervehtiä ihmisiä tilanteessa kuin tilanteessa sanomalla huomenta. Yleensä jengi vaa jää pällistelee suu auki et heräsiksä vast ny??
---
Hihhii, mul on muuten sama juttu
pinkki:
mul on tapana tervehtiä ihmisiä tilanteessa kuin tilanteessa sanomalla huomenta. Yleensä jengi vaa jää pällistelee suu auki et heräsiksä vast ny??
pinkki:
Displacer:
---
nomic:
aika legendaarinen kavereitten kesken on ollut että ?lähetäänkö kaataa?? ja tällä tarkoitetaan yleensäkin että ?lähetäänkö juomaan?? ja ne jotka ei tiedä tätä juttuu on aina ollut et ?häh?? :]... *taputapu* ...
---
onko oikeest ihmisii jotka ei tota tajuu?