Coke VS. Pepsi

345 posts, 18 pages, 102,794 views

Avatar
#81 • • ALIEN Guest
Kola johtaa *vink*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#82 • • Lost-Soul los pallos

*Pepper*:
cola ja battery siinnä mun kaks juotavaa mitä suosin kun ei ole alkoholi päivä!!! *jiihaa*


Sekoitettuna?

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Bio

Posts: 4,429

#83 • • Bio The Bullies / Pinky
Pepsi Max
meow

Posts: 1,170

#84 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.kunnon kola, sekaan sitruunaa ja appelsiiniä..*slurps*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Tetsu

Posts: 688

#85 • • Tetsu Naksutohtori
Cola, nuff said
s4ga

Posts: 325

#86 • • s4ga
ei mitään kolaa voi juoda raakana. *igor*

--
Miau. ^__^

Jna

Posts: 613

#87 • • Jna
Pepsi Max
tosin harvoin saa kun toinen juo vaan kokista tai Fanta Red Berriessiä.*igor*
S-T

Posts: 1,195

#88 • • S-T Pieni

Cassu:
Hei immeiset.....oottex huomannu että kokis tarttuu tosi pahasti hampaisiin kiinni....Pepsi ei.....Pepsi on muutenkin mun suuhun sopivampaa....mut mua ärsyttää se et on sellaset tahmaset nihkeet hampaat kun on juonu kolaa.....ennemmin sit maitoo
Mut ääni Pepsille....



Tahmasta pääsee ikuisesti ja kokonaan eroon, kun juo sokerittomia juomia *vink* Yksi hyvä syy lisää suosia lightia *nauru*

--
Pieni on kaunista.

BuBu

Posts: 509

#89 • • BuBu
Coca-cola on the rocks on a hot summer day *plur*

.....lighttii ei tod tueta *igor*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Avatar
#90 • • sakk303 Guest

BlueWind:
Tahmasta pääsee ikuisesti ja kokonaan eroon, kun juo sokerittomia juomia *vink* Yksi hyvä syy lisää suosia lightia *nauru*



light-juomat ovat runsaasti epäterveellisempiä normicolajuomiin verrattuna ja terveydelle haitallisia lisukkeita löytyy yhden röökin verran pullosta. senkin vuoksi pidättäydyn peruscokessa ja tuhoan vaikka hampaani. *joo* ja light ei pidä linjakkaampana, milteinpä päinvastoin, sanovat alan tutkimukset. onneks sitä NutraSweet-makeutusjuttua ei kuitenkaan käsittääkseni enää käytetä. Se oli myrkkyä se. Lighteissa on sitä paitsi keinotekoinen maku. yäh.
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#91 • • Mao & Taikahattu UG-///
Kola ehdottomasti!!! *joo*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

S-T

Posts: 1,195

#92 • • S-T Pieni
Light juomathan eivät varsinaisesti lihota enemmän, mutta lisäävät nälän tunnetta. Siksi niitä kai joissain tutkimuksissa pidetään laihduttajalle yhtä haitallisina tai haitallisempina. (Oikeastaan kaikkea makeaa pidetään haitallisena, koska laihduttajan on syytä totutella pois makeista jutuista.)

Itse kuitenkin juon light-kolaa ehkä hieman hassusta syystä monien mielestä: Se maistuu paremmalle - kun siihen on tottunut. Alunperin totuttelin siihen juuri hampaiden töhnääntymisen takia, siitä tulee ikävä olo. Eikä mulla nähdäkseni ole mitään syytä totutella tavalliseen kolaan, en kuitenkaan ole kolaholisti (kovin paljoa ;) ja elämä tappaa kuitenkin, niin mitä aspartaamista ja asesulfaamista... *vink*

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#93 • • sakk303 Guest

BlueWind:
Light juomathan eivät varsinaisesti lihota enemmän, mutta lisäävät nälän tunnetta. Siksi niitä kai joissain tutkimuksissa pidetään laihduttajalle yhtä haitallisina tai haitallisempina. (Oikeastaan kaikkea makeaa pidetään haitallisena, koska laihduttajan on syytä totutella pois makeista jutuista.)

Itse kuitenkin juon light-kolaa ehkä hieman hassusta syystä monien mielestä: Se maistuu paremmalle - kun siihen on tottunut. Alunperin totuttelin siihen juuri hampaiden töhnääntymisen takia, siitä tulee ikävä olo. Eikä mulla nähdäkseni ole mitään syytä totutella tavalliseen kolaan, en kuitenkaan ole kolaholisti (kovin paljoa ;) ja elämä tappaa kuitenkin, niin mitä aspartaamista ja asesulfaamista... *vink*



totta *joo* makuasioista ei käy kiisteleminen *nauru* henki se lähtee näkkäriäkin jyrsiessä.
Etya

Posts: 35

#94 • • Etya
Coca-cola, you can\'t beat the feeling *nuotti**sydän*
MaSari

Posts: 1,986

#95 • • MaSari space jammer
Mä en kyllä maista mitään eroja noissa. En muutenkaan tykkää niin kauheesti kokisjuomista, koska tykkään raikkaista juomista esim. fanta *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#96 • • Supermusta Guest
Toi aspartaamin vaarallisuus on käytännössä urbaanilegenda. Ja tiedän kyllä että netti on pullollaan aspartaamin vaaroista julistavia sivuja. Tosiasiassa sellaisia tutkimuksia, joissa vaaroja ei ole havaittu on paljon paljon enemmän kuin niitä mihin aina viitataan noilla sivuilla. Tietty jos löytyy fenyyliketonuria tai vastaava herkistävä tila jollekin ainesosalle niin kannattaa pysyä kaukana.

Noin yleisesti ajatellen limppareiden sokeri on paljon pahempi uhka väestön terveydelle kuin lisäaineet. Lihavuudesta ja liikapainosta kun aiheutuu aika paljon enemmän suoria haittoja pitkällä aikavälillä kuin vaikkapa aspartaamista.
fantazia

Posts: 329

#97 • • fantazia
täl hetkel molempia jääkaapis!

[muokattu 17.4.2004 11:28]
Fyrisch

Posts: 4,525

#98 • • Fyrisch
pakko saada cokist nytte! suu ihan kuivana ja muutenki darra *nukkuu*
Avatar
#99 • • Marianne Guest

GirLie*:
Se oli aivan ihanaa se joulunaikaan myyty kirsikkapepsi..*sydän**sydän*
...vähän niinkui dr.pepper Se on kans*joo*.



Tätä minäki oon kaipaillut mutta oikeestaan ihan hyvä etteivät enää myy, se oli vähän liianki hyvää ja sitä tuli maisteltua ihan liikaa*slurps*
typ0

Posts: 1,892

#100 • • typ0 syntax error
jos pakko valita nii mieluummin cokis mut seki vaan siin tilantees ettei oo muuta vaihtoehtoo..
hmm.. siis jos on vaihtoehtona cokis ja pepsi nii cokis mut jos saa valita jotain muuta niin 7up.. tai oikeestaa maito =D mut siis jos on vaihtikset pepsi cocis vesi niin cocis mut jos on vaa pepsi ja vesi nii vesi *nauru*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual