345 posts, 18 pages, 104,589 views
Cassu:
Hei immeiset.....oottex huomannu että kokis tarttuu tosi pahasti hampaisiin kiinni....Pepsi ei.....Pepsi on muutenkin mun suuhun sopivampaa....mut mua ärsyttää se et on sellaset tahmaset nihkeet hampaat kun on juonu kolaa.....ennemmin sit maitoo
Mut ääni Pepsille....
BlueWind:
Tahmasta pääsee ikuisesti ja kokonaan eroon, kun juo sokerittomia juomia Yksi hyvä syy lisää suosia lightia
BlueWind:
Light juomathan eivät varsinaisesti lihota enemmän, mutta lisäävät nälän tunnetta. Siksi niitä kai joissain tutkimuksissa pidetään laihduttajalle yhtä haitallisina tai haitallisempina. (Oikeastaan kaikkea makeaa pidetään haitallisena, koska laihduttajan on syytä totutella pois makeista jutuista.)
Itse kuitenkin juon light-kolaa ehkä hieman hassusta syystä monien mielestä: Se maistuu paremmalle - kun siihen on tottunut. Alunperin totuttelin siihen juuri hampaiden töhnääntymisen takia, siitä tulee ikävä olo. Eikä mulla nähdäkseni ole mitään syytä totutella tavalliseen kolaan, en kuitenkaan ole kolaholisti (kovin paljoa ;) ja elämä tappaa kuitenkin, niin mitä aspartaamista ja asesulfaamista...
GirLie*:
Se oli aivan ihanaa se joulunaikaan myyty kirsikkapepsi..
...vähän niinkui dr.pepper Se on kans*joo*.