Eric Morillo 16.5.2004 @ Helsinki

63 posts, 4 pages, 4,559 views

hAllimAlli

Posts: 28

#41 • • hAllimAlli
Ai jai, oli kyllä jotain elämää suurempaa!!! Miltei kävi etten tullu, mutta tulin sittenkin ja kannatti, vaikka Herra Deejay olikin myöhässä. Mutta kun hän tuli, ei mua olis ees saatu raahattunakaan tanssilattialta!! Ja lopuksi nimmari+käden puristus, OH YEA! Heh, käsi ranteesta katki ja ilmattomaan vitriiniin esille... nooh ens kerral sitte... *joo*

Mut mut, vaikka yksi syy ei tulemiseen oli rahatilanne, niin enpä kadu tuloani. Loistavat bileet kerta kaikkiaan, joka deejayn osalta, Herra Morillo piikkinä tietty. Mut yksi juttu jäi mietityttämään... Mikä oli se \”hyvitys tai korvaus\” minkä se kuuluttaja lupas meille, siit et Herra Morillo oli myöhässä? *vink*

*super**super**super**super**super*+
(Täydet viisi tähteä+)

--
..baby just come to me, be what you wanna be
using your fantasy, I need your soul to see..

Timce

Posts: 5,381

#42 • • Timce

oc:
---
Steven Hoaks:
Kyllähän minä kuulin oikein hyvin mitä herra sanoi, mutta mies on sen verran tehnyt keikkaa että voisin melkein uskoa että se oli hänen vakio lauseensa minkä hän sanoo jokaisella keikalla... Vaihtaa vaan kaupungin nimeä.

En kuitenkaan väitä niin mutta uskoisin...

Saattaa olla että hän vaan kalasteli hurraa huutoja ja taputuksia...

Ajatelkaa nyt paljon tunnelma lopahtaisi jos hän olisikin sanonut:

”Juu, kiitti, oli ihan jees mut nyt kun lopentan dj urani niin onneks ei nähä enää... Suomi on liian kylmä ja karu maa mulle, perhana lentokonekkin tippu... Ja nyt vika biisi”

---


Sinä et siis halua että Morillo tulee uudestaan?
Tai ainakin se kovasti siltä kuulostaa.

Kyllähän tuo näitä ”vakiolauseita” voi olla, mutta miksei kaveri voisi uudestaankin joskus tulla?



[muokattu 17.5.2004 22:46]



Koska mies lopettaa dj-hommat tämän vuoden jälkeen ja keskittyy musiikin tuottamiseen.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Oliver Chase

Posts: 217

#43 • • Oliver Chase Fiilis

Timce:
Koska mies lopettaa dj-hommat tämän vuoden jälkeen ja keskittyy musiikin tuottamiseen.



Joku ei selvästikkään ole lukenut ketjun muita viestejä ollenkaan. Morillo oli sanonut tiistain tanssii-illan haastattelussa itse, ettei aijo lopettaa soittoa kokonaan vaan vähentää sitä huomattavasti ja keskittyä enemmän siihen tuottamiseen.
zeizei

Posts: 3

#44 • • zeizei itä monkey speedro
Joo ihan jees meininkihän siel oli,mut jotenki toi hesari tuppaa olee liian pieni tollasille tapahtumille,mut toisaalta tunnelma oli ainakin katossa ku oli selät vastakkain*hymy*
Oliver Chase

Posts: 217

#45 • • Oliver Chase Fiilis
Onkos kellään kuvia täältä?
Olisi ihan mukava fiilistellä näin jälkeenpäinkin *aplodit*
misjah

Posts: 3,373

#46 • • misjah Team Sika
onx kenelläkään tietoa mitä saadaan hyvitykseksi siitä et erick oli myöhässä vaan sen pari tuntia..?

--
www.team*possu*.tk

Oliver Chase

Posts: 217

#47 • • Oliver Chase Fiilis

misjah:
onx kenelläkään tietoa mitä saadaan hyvitykseksi siitä et erick oli myöhässä vaan sen pari tuntia..?



*hmph*

Huh huh... hirveä itku heti.
Kaveri heitti aivan uskomattoman keikan vaikka lentokone oli tehnyt pakkolaskun ja silti jengi itkee jostain parista tunnista kaikkialla. Pahimmassa tapauksessa olisi voinnut jäädä koko visiitti tekemättä. Miettikääs nyt vähän itsekkin.
DJay-B

Posts: 65

#48 • • DJay-B

J-Tone:
---
zeizei:
Joo ihan jees meininkihän siel oli,mut jotenki toi hesari tuppaa olee liian pieni tollasille tapahtumille,mut toisaalta tunnelma oli ainakin katossa ku oli selät vastakkain*hymy*

---

Miten niin pieni? Montako ihmistä jäi ulkopuolelle? ;) No juu, onhan siellä hieman ahdasta ja vittumaista tanssia selvinpäin jos meinaa koko ajan tulla kyynerpäästä ohimoon.

[muokattu 18.5.2004 11:14]



Toisaalta joo toi on totta että tanssilattialla meinasi ahdasta olla.. Mutta sitten taasen päästään kysymykseen, josta on myös paljon purnattu eli lipun hinnat. Paljonkohan noi lipun hinnat ois ollu jos tapahtumaa varten joudutaan vuokraaman tila, äänentoisto, valot, yms ulkopuolisilta tahoilta mitä hesari nyt jo valmiina tarjoaa.. ??
Itse oon kyllä valmis maksamaan kyseisen herran soitantoa katsomaan pääsystä saman mitä viime kesän loma reissuilla eli ennakkoon taisi olla 42 ja ovelta 50 mutta minkähän lainen purnaus siitä syntyisi.. Sitten vielä vodka redbull 15 niin johan alkaa kuulostamaan ibizalta.. :D

Noh, keikka toimi.. Loistavaa että kaveri ehti edes tuoksi 2h ajaksi paikalle.. toisaalta en tiedä miten sitä olisi kunto kestänyt jos se ois koko 4h soittanu.. :D :D
:D

Posts: 3,707

#49 • • :D

oc:
jengi itkee jostain parista tunnista kaikkialla. Pahimmassa tapauksessa olisi voinnut jäädä koko visiitti tekemättä.



Esim. allekirjottanut oli valmistautunut kuulemaan 3h setin herralta, koska
oli suunnitelma poistua kolmelta ajamaan Lahteen ja mennä parin tunnin
päästä töihin. Itseäni ainaki kovin harmittaa kun en kuullut settiä kun jonkun
50minuuttia. Joskin tämä oli järjestäjän puolelta hyvin hoidettu, eikä voi
moittia. Ja minusta on oikeus kysyä mikä on luvattu hyvitys, kun sitä kerran
koko kansalle mainostettiin mikrofoonin kautta tuolla?
antOn°

Posts: 1,094

#50 • • antOn° 02200

..jengi itkee jostain parista tunnista kaikkialla..



..kyl tolla lipunhinnalla, saa jo vähän itkeäkin. Jos olisi ollut tiedossa, et herra soittaakin tynkäsetin, niin olisin jättänyt väliin. Kallis kaksituntinen.. mut katellaan mitä ja miten hyvitetään, itketään vasta sitten lisää jos vielä siltä tuntuu.
misjah

Posts: 3,373

#51 • • misjah Team Sika

oc:
*hmph*

Huh huh... hirveä itku heti.
Kaveri heitti aivan uskomattoman keikan vaikka lentokone oli tehnyt pakkolaskun ja silti jengi itkee jostain parista tunnista kaikkialla. Pahimmassa tapauksessa olisi voinnut jäädä koko visiitti tekemättä. Miettikääs nyt vähän itsekkin.



kröhöm..

hirvee itku heti.. mistähän ton repäsit..?
mä oo mitään itkeny kuhan kysyin et miten on ku siel luvattiin jotain hyvityksiä..
ainakin mua se vitutti suunnattomasti niinku varmaan montaa muutakin paikalle saapunutta että jouduttiin tyytyy lyhyempään settiin..
tosin kyllä siel oli hyvä meno muutenkin.. *joo*

--
www.team*possu*.tk

juha.bee

Posts: 3

#52 • • juha.bee
No yks ja sama mulle jäi ainakii hyvä fiilis vaikka setti nyt vähän lyhyemmäks jäiki,oishan toki tota mielellään kuunnellu pidempääki mut kyllä toiki kolahti aika pahasti...Joten ei muuta ku SUURI kiitos järjestäjä taholle...
inka

Posts: 179

#53 • • inka juppihippireivaaja
[q
Huh huh... hirveä itku heti.

[/quote]

Yhdyn edellisiin. \”setti jäi pari tuntii lyhyemmäks\” voittaa vielä kirkkaasti sen faktan et mä missasen koko setin vaik olin luullu kuulevani ainakin 2h. Eli en ois tullu jos oisin tienny. saa kertoa hyvityksistä ;)
(en haluu valittaa kun ymmärrän ettei ollu esim. järkkäreitten vika, mut jos vielä lupailivat jotain korvausta niin..)

t.köyhä opiskelija
Oliver Chase

Posts: 217

#54 • • Oliver Chase Fiilis

J-Tone:
Jos tosta joku haluaa maksaa rahallista korvausta, niin se saa olla kyllä lentoyhtiö eikä yksikään toinen.



Hyvin sanottu. *piis*
Jone

Posts: 8,258

#55 • • Jone Archibald Haddock

oc:
---
J-Tone:
Jos tosta joku haluaa maksaa rahallista korvausta, niin se saa olla kyllä lentoyhtiö eikä yksikään toinen.

---

Hyvin sanottu. *piis*



Sivupistona:
En ollut paikalla, enkä muuten ota kantaa asiaan, mutta vastuu asiasta menee kyllä käsittääkseni näin-> Colors on vastuussa maksaneille asiakkailleen, Morillo on vastuussa Colorsille ja lentoyhtiö Morillolle. Et jos ei ole saanut mitä on luvattu, niin kyllä hyvitystä pitää pyytää nimenomaan siltä organisaatiolta / yritykseltä, jonka asiakas on. Bilettäjät on Colorsin asiakkaita.
Tiku

Posts: 58

#56 • • Tiku The Robot
[
Mun ajatus piilikin juuri siinä, että jos sunnuntai-illalle tosiaan ryhdytään hankkimaan kaikkea edellä mainittua ja enemmän henkilökuntaa, voi tulos olla hyvinkin kohtalokas. Lipun hinta nousisi automaattisesti ja kävijöitä ei kuitenkaan tulisi juuri tämän enempää kuin tuolla nyt oli. Lippuja luultavasti sai oveltakin vielä? Sitten purnattaisiin tyhjästä salista ;)
Hesari on mun mielestä oikeastaan todella hyvä tila tällaisiin house-bileisiin. Baarit ja wc:t toimii, paikka on siisti, tanssilattia ja koko se tila siellä on ehkä paras missä olen Suomessa käynyt, imo.. Mutta tietysti liika on liikaa, kun puhutaan tungoksesta. Ainakin pahimmille ördääjille pitäis laittaa kyynerpääpehmusteet, suukapalo ja helvetisti dödöä. ..niin siis silloin kun olen itse selvinpäin ;)
]

Joo, kyllä lippuja sai vielä ovelta. Itse tulin n. klo 23 paikalle ja silloin paikka oli aika tyhjillään. Mistään suuresta tanssijuhlasta ei silloin ollut tietoakaan, jengi vaan pousaili niin coolina *täh* Kävi mielessä, että tullaankohan tänne vaan näyttäytymään suuren dj-staran keikalle. Noh, kyllähän sitten Käpän setti alkoi tanssittaa ihan kivasti ja lattiallakin oli sopivasti tilaa. Olin ihan varma, että Morillo ei saavu ajoissa, mutta tulipas kuitenkin. Ja sitten kaikki änkesi heilumaan ja huitomaan lattialle kuin taikaiskusta. Känniääliöitäkin oli yllättävän paljon ja kyynärpäästä tuli liian usein *kivatsulle*Mutta M:n setti oli ihan jees, tollasta en ole aikaisemmin kuulutkaan. Setin alussa volat oli kyllä liian kovalla.

--
I walked my dog today.It was fun.
--Oscar Wilde

Jone

Posts: 8,258

#57 • • Jone Archibald Haddock

subù:
Jipiii*jiihaa*ei enään montaa tuntii ni pääsee teknoilee!!!



*ding*
blender

Posts: 2,552

#58 • • blender Arcade | KAIKU

Jone:
---
subù:
Jipiii*jiihaa*ei enään montaa tuntii ni pääsee teknoilee!!!

---


*ding*



Todellakin *ding*
subu

Posts: 1,174

#59 • • subu Suski
oho!!!!!*blush*väärään meni!!!
subu

Posts: 1,174

#60 • • subu Suski
Tälläst sattuu ku on 05.00 heränny*poks**nauru*