Eric Morillo 16.5.2004 @ Helsinki

63 posts, 4 pages, 4,539 views

DJay-B

Posts: 65

#21 • • DJay-B
Huhhuh.. Viimein auto saapui kotoisaan kouvolaan.. :D
Kylläpäs siinä oli menoa ja meininkiä.. Käpän alku lämmittely toimi vallan loistokkaasti, vaikka veikkaan ettei käpsy ollut suunnitellut soittavansa noin pitkää settiä.. Mutta tulipahan kunnialla hoidettua sekin osasto kotiin, vaikka välillä jo pohdittiinkin miten pitkälle herran levyt riittävät.. Harmi sinänsä että mempparin puolen meno jäi hieman tuon toisen puolen house annin jalkoihin.. :S

Sitten herra housen kuningas viiletti viimein ohitse sielä peräkäytävällä ja teki sen minkä lupasi.. eli piti sellaisen shown päällä tuon 2h mitä ehti soittaa että meinasi sitä vaan fysiikka loppua täysin kesken itsestäni !! Mutta taattua tavaraa oli tuo setti kuten jo viime kesän lomamatkailulla se tuli todettua.. :D


Steven Hoaks:
2. Herra on ilmoittanut lopettavansa Dj uransa seuraavana vuonna joten meinaa tulla pieni kiire jos haluaa suomeen uudestaan...



Tuo huhuhan on ollut liikkeellä, mutta eikös herra juurikin viime tiistain tanssi-illan haastattelussa sanonut että ei hän kokonaan lopeta vaan keskittyy enemmän tuottamiseen ja vähentää keikkailua tuntuvasti nykyisestä tahdista... Noh, nähtäväksi jää.. Toivottavasti kaveri on tulossa takaisin.. !! :DD


Suuret kiitokset Colorssin porukalle... Tätä lisää ja paljon mielellään.. :D joskos ensikerralla sitten korvatakseen tuon 2h puutumisen setistä herra vois soittaa sen 6h???
Oliver Chase

Posts: 217

#22 • • Oliver Chase Fiilis
Oli kyllä aivan sanoin kuvaamattoman hieno meininki!

Kiitokset Morillo, kiitos järjestäjät...

Steven Hoaks:
2. Herra on ilmoittanut lopettavansa Dj uransa seuraavana vuonna joten meinaa tulla pieni kiire jos haluaa suomeen uudestaan...



Ei Morillo kuulemma kokonaan lopeta, vähentää vaan keikkailua.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#23 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

DJay-B:
Käpän alku lämmittely toimi vallan loistokkaasti, vaikka veikkaan ettei käpsy ollut suunnitellut soittavansa noin pitkää settiä..



Tosiaan unohdin mainita herran kokonaan... Käpä soitti kyllä aivan loistavaa taloa...
Iso kiitos myös hänelle *kiittää ja kumartaa*

[muokattu 17.5.2004 06:17]

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#24 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Steven Hoaks:
2. Herra on ilmoittanut lopettavansa Dj uransa seuraavana vuonna joten meinaa tulla pieni kiire jos haluaa suomeen uudestaan...



Näköjään tosta kommentista tulee niin paljon palautetta että pitää tarkentaa *nauru*

Siis minäkin vaan kuulin tälläisen villin huhun eikä tosiaankaan ole mikään fakta...

Hyvin mahdollista on että herra ei voi kokonaan lopettaa... Mutta jos hän ”tuntuvasti” meinaa rajoittaa keikkailuaan niin ei varmaan ihan heti meinaa suomeen tulla, vaan keikkailee varmasti vähintään yli 10 000 otusten bileissä.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Oliver Chase

Posts: 217

#25 • • Oliver Chase Fiilis

Steven Hoaks:
Hyvin mahdollista on että herra ei voi kokonaan lopettaa... Mutta jos hän ”tuntuvasti” meinaa rajoittaa keikkailuaan niin ei varmaan ihan heti meinaa suomeen tulla, vaan keikkailee varmasti vähintään yli 10 000 otusten bileissä.



Nooh... ei nyt heitetä heti kirvestä kaivoon. Toivossa on hyvä elää *jiihaa*
inka

Posts: 179

#26 • • inka juppihippireivaaja
Nonni, tulihan se herra sitten näköjään paikalle, muttei paljon lohduta kun itse odottelin setin alkavan jo ennen kl24, lopulta oli pakko lähteä himaan klo 2 kun Morilloo ei näkyny, 20e tuli maksettua ja kuulematta jäi setti :/ Sain vaan hiton kivan extrakrapulan maanantaipäiväks duuniin, arggh! *nyyh* rahat takas!
anqqa

Posts: 4,035

#27 • • anqqa tirehtööri
ai perhana, nyt kyllä hieman kismittää että loppumetreillä päätti skipata jaksaakseen paremmin töikiireiden parissa, harmittava takaisku.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Janne

Posts: 1,330

#28 • • Janne kipee ukkeli
Oli tosi hauskaa kyllä, pitkästä aikaa kunnon isot haussikikkailut. Porukkaa oli sopivasti, ei ollut liian kuuma ja tunnelma oli leppoisa muutenkin. Fiilis oli ihan katossa siihen .tun rokkibiisiin asti - sen jälkeen ei enää polvi noussut. Liimanhaistelu nyt ei vaan ole mun musaa, muihin sekin näytti toimivan. No, jospa Ibizalla sitten setti saa arvoisensa päätöksen...

Colorsille kiitokset hyvistä järjestelyistä! *piis*
misjah

Posts: 3,373

#29 • • misjah Team Sika
siis ei voi sanoo muutaku et huh huh.. *plur*
aivan loistavaa settiä erick ja pojat mätkäytti taivaille.. *jiihaa*

--
www.team*possu*.tk

Avatar

Posts: 86

#30 • • Unknown
Morrillo *aplodit* Hyvin se mies tosiaan pääsi pykälään, kun ottaa huomioon mitä sille oli eilisen illan aikana käynyt *ding*. Käpä soitti minusta hienosti, mutta Kyllä se Morillo veti pisteet *jiihaa* KiitoS!

[muokattu 17.5.2004 12:11]

[muokattu 17.5.2004 12:24]

--
Kuinka prinssi prinsessansa saa.
Niin kuin mekin toisemme jos vaan uskotaan.
Romeon ja julian lailla kauaksi pois yhdessä paetaan..

http://www.octansrecords.com

La Petite

Posts: 1,160

#31 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
*sydän* Morillo *sydän*

... and that's all I have to say about that...

*plur*

[muokattu 17.5.2004 12:19]

--
Rem tene, verba seqventur

nigel

Posts: 792

#32 • • nigel
my 1 cent..

uskomattoman lahjakas, taitava, ammattitaitoinen ja hieno karisma ja tunne mutta se setti oli omaan makuuni niin booooriiing ett ei voi mitään. Jossain mainittu funky house meno oli aika kaukana. En sitten tiedä olisiko ollut toisin jos lentsikka ei ois menny särki ja setti olisi alkanut silloin kun pitikin. No, se oli mun häviö. Porukalla näytti olevan oikein hauskaa ja syystäkin. Kyllähän se mies osaa.
Alkuillasta tai no puoliyön tietämillä tuli hyvää soundii.

Anywho.. Järjestäjille peukkuu! :)
Major Tom

Posts: 266

#33 • • Major Tom
Samoilla linjoilla Nigelin kanssa.. Uskomaton kaveri, mutta vähän turhan synkkiä lauluja mun makuun.. mielummin olisin kuunnellut käpää koko illan.

Tosi kiva ilta kuitenkin, thumbs up Colors!
Avatar
#34 • • -Loyal- Guest
Laittakaa kuvia kehiin... Olis kiva katsoa fiilistä mitä porukalla on ollu siellä,
kun en itse päässy.. perkele!
Avatar
#35 • • tanja Guest
Morillo *sydän**sydän**sydän*! Ihan mieletön äijä. Sai jengin sekaisin sekä musiikillaan että omalla karismallaan. Kiitos, ehdottomasti vuoden paras ilta!!
Oliver Chase

Posts: 217

#36 • • Oliver Chase Fiilis

BSE:
Uskomaton kaveri, mutta vähän turhan synkkiä lauluja mun makuun.
mielummin olisin kuunnellut käpää koko illan.



Mielestäni Käpä soittele paljon synkenpää saundia kun Morillo.
No tosin soittihan Käpä pidenpäänkin... mut kuitenkin.

[muokattu 17.5.2004 16:39]
Anselmi Kuusisto

Posts: 707

#37 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape

Fiilis oli ihan katossa siihen .tun rokkibiisiin asti - sen jälkeen ei enää polvi noussut. Liimanhaistelu nyt ei vaan ole mun musaa, muihin sekin näytti toimivan. No, jospa Ibizalla sitten setti saa arvoisensa päätöksen...


Voi olla että ”joudut” kuulemaan tuon ”liiman haistelu biisin” uudestaan jos aijot kuunnella loppuun saakka... Olen kahdeksan kertaa nähnyt herran saarella ja seitsemästi on tuo ”liiman haistelu biisi” räjäyttänyt paikan viimeisenä... Se on Morillon vagge lopetus biisi... Iltaan saattaa myös sekoittua muitakin kyseisen genren juttuja kuten, Gunnareita ja nirvanaa... *hih*

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Janne

Posts: 1,330

#38 • • Janne kipee ukkeli

Anselmi K:
---
Fiilis oli ihan katossa siihen .tun rokkibiisiin asti - sen jälkeen ei enää polvi noussut. Liimanhaistelu nyt ei vaan ole mun musaa, muihin sekin näytti toimivan. No, jospa Ibizalla sitten setti saa arvoisensa päätöksen...
---

Voi olla että ”joudut” kuulemaan tuon ”liiman haistelu biisin” uudestaan jos aijot kuunnella loppuun saakka... Olen kahdeksan kertaa nähnyt herran saarella ja seitsemästi on tuo ”liiman haistelu biisi” räjäyttänyt paikan viimeisenä... Se on Morillon vagge lopetus biisi... Iltaan saattaa myös sekoittua muitakin kyseisen genren juttuja kuten, Gunnareita ja nirvanaa... *hih*



Jotain sellaista mä kanssa mietin, et joku syy siihen valintaan piti olla. No, ei kai sitä enää toista kertaa pety nyt kun asian tietää. Menköön vaikka taiteilijanvapauden piikkiin.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#39 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

J-Tone:
Et ilmeisesti tainnut kuulla mitä mies itse sanoi mikkiin? Lupasi palata mahdollisimman pian, because this crowd is fuckin' grazy! Ja ihmismäärällä nyt ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten hyvin hän viihtyy dj-kopissaan.



Kyllähän minä kuulin oikein hyvin mitä herra sanoi, mutta mies on sen verran tehnyt keikkaa että voisin melkein uskoa että se oli hänen vakio lauseensa minkä hän sanoo jokaisella keikalla... Vaihtaa vaan kaupungin nimeä.

En kuitenkaan väitä niin mutta uskoisin...

Saattaa olla että hän vaan kalasteli hurraa huutoja ja taputuksia...

Ajatelkaa nyt paljon tunnelma lopahtaisi jos hän olisikin sanonut:

”Juu, kiitti, oli ihan jees mut nyt kun lopentan dj urani niin onneks ei nähä enää... Suomi on liian kylmä ja karu maa mulle, perhana lentokonekkin tippu... Ja nyt vika biisi”

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Oliver Chase

Posts: 217

#40 • • Oliver Chase Fiilis

Steven Hoaks:
Kyllähän minä kuulin oikein hyvin mitä herra sanoi, mutta mies on sen verran tehnyt keikkaa että voisin melkein uskoa että se oli hänen vakio lauseensa minkä hän sanoo jokaisella keikalla... Vaihtaa vaan kaupungin nimeä.

En kuitenkaan väitä niin mutta uskoisin...

Saattaa olla että hän vaan kalasteli hurraa huutoja ja taputuksia...

Ajatelkaa nyt paljon tunnelma lopahtaisi jos hän olisikin sanonut:

”Juu, kiitti, oli ihan jees mut nyt kun lopentan dj urani niin onneks ei nähä enää... Suomi on liian kylmä ja karu maa mulle, perhana lentokonekkin tippu... Ja nyt vika biisi”



Sinä et siis halua että Morillo tulee uudestaan?
Tai ainakin se kovasti siltä kuulostaa.

Kyllähän tuo näitä ”vakiolauseita” voi olla, mutta miksei kaveri voisi uudestaankin joskus tulla?

[muokattu 17.5.2004 22:46]