23 posts, 2 pages, 5,964 views
alien:
olen cyber-alien tanssivasta galaksista ja tuon sekaannusta tämän telluksen asukkaille. näääS!
SoulWorks:
Thou ignorant swains! *Grabs his blade* Have at thee, peasants! *Starts to swings his sword madly*
Err sori, UO ropetus iski päälle
Avernian:
Hotelli Simonkentän takaa nuudelibaarin vierestä löytyy Games Workshopin kauppa jos niitten tuotteet kiinnostaa.
GammaGoblin:
---
SoulWorks:
Thou ignorant swains! *Grabs his blade* Have at thee, peasants! *Starts to swings his sword madly*
Err sori, UO ropetus iski päälle
---
*kinkkaa puujalkansa kanssa kohti hautakumpua* perkele kun zombiet vie aina jalat... menee hyvät reput piloille et saa puujalan kiinni tynkää... :DD
GammaGoblin:
---
alien:
olen lurkki ja mä tuhoan sinut super loitsullani
---
et pysty... mä oon kääpiöiden kuninkaan perillinen ei mua saa tappaa...
no minäpäs olen japanin prinsessa ja lumoan sinut maagisella taika sauvallani, jonka survon ankarasti anaaliisi ja lennän enkelisiivillä bahamasaarille leikkimään komeaa prinssiä
blaine:
---
alien:
no minäpäs olen japanin prinsessa ja lumoan sinut maagisella taika sauvallani, jonka survon ankarasti anaaliisi ja lennän enkelisiivillä bahamasaarille leikkimään komeaa prinssiä
---
No voi höh, Alien voitti :) ei tohon voi enään mitään...
Angelus:
heeih, nyt voitais läskit pitää jotain kivaa, kuten esim. nettiropea tai sitten pidetään säännöllisiä kokoontumisia, tai ne joita kiinnostaa ja pelattais joko d&d tai ad&d säännöillä o/