Etsii: Roolipeli kauppoja Hesassa.

23 posts, 2 pages, 5,040 views

Spanks

Posts: 789

#1 • • Spanks Löysä P***a
Eli etsin kauppoja joista saa kaikkea roolipeleihin liittyvää tavaraa kuten kirjoja, noppia yms.
Hesaan olen matkalla huomenna eli jos sitä ennen saisi kaupat tietoo niin hyvä niin. Kiitos jo etukäteen.

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

_2

Posts: 325

#2 • • _2
No yks suosituimmista on varmaan linkki Fantasiapelit.
Helppo löytää ja kaikkee löytyy. Muitakin varmaan on mutta itse suosin ko. kauppaa.
Nii, ja paikkahan sijaitsee Kaisaniemessä.
Avatar
#3 • • ALIEN Guest
olen lurkki ja mä tuhoan sinut super loitsullani *nauru*
-P

Posts: 4,972

#4 • • -P
heeih, nyt voitais läskit pitää jotain kivaa, kuten esim. nettiropea tai sitten pidetään säännöllisiä kokoontumisia, tai ne joita kiinnostaa ja pelattais joko d&d tai ad&d säännöillä \o/

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#5 • • ALIEN Guest
olen cyber-alien tanssivasta galaksista ja tuon sekaannusta tämän telluksen asukkaille. näääS!
Kolera

Posts: 4,256

#6 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

alien:
olen cyber-alien tanssivasta galaksista ja tuon sekaannusta tämän telluksen asukkaille. näääS!


eläs pilkkaa ropeltamista. son kivaa =) Itseasiassa noi erilaiset lähdekirjat menee jopa ihan hyvin normi lukemisesta. Kaverilla useampi lähdekirja joita ei olla ees käytetty vaikka olis pitäny.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#7 • • ALIEN Guest
no enhän mä pilkannutkaan *nauru*
Spanks

Posts: 789

#8 • • Spanks Löysä P***a
pitänee käydä katsastamassa paikkoja... ite pelataa kaverin ite kirjottamaa peliä johon on otettu kaikki parhaat ominaisuudet muista peleist... ehkä hiukan esiintyy samoja juttui kuin esim. Keskimaassa... Tällä hetkellä pelataa Tunkion Tonkian (D&D) yhtä kettumaist seikkailua... *hih*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Spanks

Posts: 789

#9 • • Spanks Löysä P***a

alien:
olen lurkki ja mä tuhoan sinut super loitsullani *nauru*



et pysty... mä oon kääpiöiden kuninkaan perillinen ei mua saa tappaa... *iloinen*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Tetsu

Posts: 688

#10 • • Tetsu Naksutohtori
Thou ignorant swains! *Grabs his blade* Have at thee, peasants! *Starts to swings his sword madly*

Err sori, UO ropetus iski päälle *nauru*
Spanks

Posts: 789

#11 • • Spanks Löysä P***a

SoulWorks:
Thou ignorant swains! *Grabs his blade* Have at thee, peasants! *Starts to swings his sword madly*

Err sori, UO ropetus iski päälle *nauru*



*kinkkaa puujalkansa kanssa kohti hautakumpua* perkele kun zombiet vie aina jalat... menee hyvät reput piloille et saa puujalan kiinni tynkää... :DD

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Claquesous

Posts: 3,206

#12 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Avernian:

Hotelli Simonkentän takaa nuudelibaarin vierestä löytyy Games Workshopin kauppa jos niitten tuotteet kiinnostaa.



Enpäs tiennykkää.. Mä luulin, et lähin GW store olis ollu stokikses. Täytyypä käydä katsastaa*hymy*

--
32. of December

Tetsu

Posts: 688

#13 • • Tetsu Naksutohtori

GammaGoblin:
---
SoulWorks:
Thou ignorant swains! *Grabs his blade* Have at thee, peasants! *Starts to swings his sword madly*

Err sori, UO ropetus iski päälle *nauru*

---


*kinkkaa puujalkansa kanssa kohti hautakumpua* perkele kun zombiet vie aina jalat... menee hyvät reput piloille et saa puujalan kiinni tynkää... :DD



Arr aye ´em Zombies are truly pain in ye arse me tells yeh! *Roars and and swings his sword and slices a zompie in two* Bloodi ´ell... *Grunts* Oi Ye! Grab ye ´orse an´ les´ go back to the neares´ town aye.. *Sheats his sword*

No just näin! *nauru*
Spanks

Posts: 789

#14 • • Spanks Löysä P***a
tännehän kehittyy pelii koko ajan... *potkaisee zombieta ja upottaa puujalan zombien silmään* perkeleen puusilmä...*hih*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Avatar
#15 • • ALIEN Guest

GammaGoblin:
---
alien:
olen lurkki ja mä tuhoan sinut super loitsullani *nauru*

---


et pysty... mä oon kääpiöiden kuninkaan perillinen ei mua saa tappaa... *iloinen*



*nauru* no minäpäs olen japanin prinsessa ja lumoan sinut maagisella taika sauvallani, jonka survon ankarasti anaaliisi ja lennän enkelisiivillä bahamasaarille leikkimään komeaa prinssiä *hih*
Emulator

Posts: 213

#16 • • Emulator The Lost Soul

alien:


*nauru* no minäpäs olen japanin prinsessa ja lumoan sinut maagisella taika sauvallani, jonka survon ankarasti anaaliisi ja lennän enkelisiivillä bahamasaarille leikkimään komeaa prinssiä *hih*



No voi höh, Alien voitti :) ei tohon voi enään mitään...

--
<3

sts

Posts: 7,969

#17 • • sts Sama pyynti aitta!
warhammer kauppa @ simonkenttä.
Tetsu

Posts: 688

#18 • • Tetsu Naksutohtori

blaine:
---
alien:


*nauru* no minäpäs olen japanin prinsessa ja lumoan sinut maagisella taika sauvallani, jonka survon ankarasti anaaliisi ja lennän enkelisiivillä bahamasaarille leikkimään komeaa prinssiä *hih*

---
No voi höh, Alien voitti :) ei tohon voi enään mitään...



Joo kyl tossa tuli jo niin ankaraa settiä niskaan että menee jo veteraanikin hiljaseksi *nauru*
Zet4

Posts: 1,135

#19 • • Zet4 n00b

Angelus:
heeih, nyt voitais läskit pitää jotain kivaa, kuten esim. nettiropea tai sitten pidetään säännöllisiä kokoontumisia, tai ne joita kiinnostaa ja pelattais joko d&d tai ad&d säännöillä o/



Minun kalenteri ropellusten osalta on niin täynnä ettei ehdi uusia aloittamaan, enkä varsinkaan (a)d&d säännöillä, kun olen pahasti allerginen niille...
Magic the Gatheringissä otan haasteita vastaan anytime, anywhere. *super*

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Tetsu

Posts: 688

#20 • • Tetsu Naksutohtori
Paitsi että nyt Gamma teet niin että hahmosi menee bullet timeen juuri kun on tulossa sauvaa ja poistat painovoiman samalla. Siinä sitten asetut hienolla liikesarjalla pois tulilinjalta ja annat mielikuvituksen lentää. *joo*

[muokattu 10.4.2004 14:05]