mikä on parempaa kuin seksi?

787 posts, 40 pages, 293,034 views

Hule

#581 • • Hule
hmm... mikäköhän asia voisi olla parempaa kuin seksi.. ei varmaankaan mikään tai ehkäpä oikein hyvä ensihumala tai muut ihanateelliset olotilat saattaisivat ehkä niukasti viedä voiton.. tosin onhan niitä varmasti muitakin asioita muttei niitä taas itse niin tiedosta ja ajattele..*iloinen**ding*
vinsku

#582 • • vinsku huba huba
Parisen kuukautta sitten olisin vastannut tähän, että mikä tahansa muu kuin seksi on parempaa kuin seksi. ;) Mutta enpä enää!

Nyt vastaan että ..

.. EI MIKÄÄN! *sydän* *plur* otto *sydän* *plur* *pihkassa*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

enkeliina

#583 • • Edited enkeliina kiksurinsessa
Ei mikään, tarkennettuna toki seksi rakkaan ihmisen kanssa :)
Rakkaus ja nukkuminen pääsee samalla viivalle :>

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

Saarre

#584 • • Saarre
seksi mun kanssa. (vrmaan joku muuki jo koittanu vastata)

--
*tähti* Full hearts cant lose

Juhgu

#585 • • Juhgu Virnistelijä

Viivi, 26.7.2006 00:29:
onnistumisen tunne kun saa villapaidan tms. valmiiksi *sydän*, siivottu koti

Ding. Onkohan siivoamisessa ja kutomisessa jotain ihan uusia ulottuvuuksia mitä mä en ole vielä hiffannut? *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Huura Tavaton

#586 • • Huura Tavaton

Juhgu, 26.7.2006 00:49:
---
Viivi, 26.7.2006 00:29:
onnistumisen tunne kun saa villapaidan tms. valmiiksi *sydän*, siivottu koti
---

Ding. Onkohan siivoamisessa ja kutomisessa jotain ihan uusia ulottuvuuksia mitä mä en ole vielä hiffannut? *nauru*

jep. meille ei ole selkeästi kerrottu aivan kaikkea! ;)
stefanus

#587 • • stefanus B.O.B.
proge ja mämmi
Huura Tavaton

#588 • • Huura Tavaton

Viivi, 26.7.2006 01:10:
---
Juhgu, 26.7.2006 01:05:
Tai ehkä sit on vaan hyvää seksiä, on huonoa seksiä, ja on sellaista seksiä että kutominenkin on siistimpää. :D

---

Niin tai kun on tottunut siihen ettei ole seksiä, kaikki muu tuntuu tyydyttävämmältä kun niitä sentään saa säännöllisesti *vink* *lmao*

toki myös, jos on TODELLA hyvä mielikuvitus, niin kutominenhan taitaa sisältää jonkin verran samoja elementtejä kuin seksi? eiksje? ainakin kun muistelen yläasteaikojeni rättikässäntunteja... kutomista siis ;) sanakin taipuu hyvin 'kutomisesta' 'kutemiseksi'
ghost_object

#589 • • ghost_object
Onhan niitä yksittäisiä huippu kokemuksia, mitä yhdistää jokin transen kautta itsensä unohtaminen.
Ei ne kuitenkaan kokonaisuudessaan yht jännitäviä oo, eiks se oo vetovoiman laki?
anton fine

#591 • • anton fine myspace.com/finethedj
uni.. joka ei tuu
Caro²

#592 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Juhgu, 26.7.2006 01:25:
Seinänaapureitakaan ei moinen puuhastelu häiritse, kun makuuhuoneesta kuuluu vain puuduttavan tasainen, vaimea kilkatus.

Taas se deejii soittaa nitkua... ja keskellä päivää perkele.
#593 • • Norb Guest
Thaimaa on parenpaa kuin seksi, mutta kun sielä saa seksiä niin onko seksi sit tuplasti parenpaa o_O
IInesAnkka

#594 • • IInesAnkka
Rakkaudella itse tehty sushi
lostgone

#596 • • lostgone

Norb, 26.7.2006 10:44:
Thaimaa on parenpaa kuin seksi, mutta kun sielä saa seksiä niin onko seksi sit tuplasti parenpaa o_O

Tota kannattaa varmaan kysyä niiltä vanhemmilta miespuolisilta henkilöiltä jotka viihtyvät useita kertoja vuodessa tuolla päin ihan vain maisemien vuoksi.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

#598 • • Norb Guest

lostgone, 26.7.2006 17:08:
---
Norb, 26.7.2006 10:44:

---
Tota kannattaa varmaan kysyä niiltä vanhemmilta miespuolisilta henkilöiltä jotka viihtyvät useita kertoja vuodessa tuolla päin ihan vain maisemien vuoksi.*justjoo*

Mä arvasin et joku heittää jotain tohon suuntaan xD En nyt menis sanomaan että ne vanhemmat miespuoliset.. Eräät suomalais nuorukaiset alkoivat innoissaan kertoo avolleni thaikkunaisista, että kyllä kannattaa kokeilla. Avo kysy kai käytitte kuitenkin kortsuu? -No ei sitä jaksa, laitettiin desinfiointiainetta seksin jälkeen kikkeliin o_O Kyl se kuulemma vähän kirveli.. Että näin fiksua..
Siren

#600 • • Siren Seinäruusu
Valion vihreä omenasorbetti *kuolaa* *hih*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)