Baby-G:
--- Rikku:
Kullan kainaloon käpertyminen, elokuvat, tanssiminen, valokuvaus.. Ei se seksi niin tärkeetä oo mulle että se pitäisi arvojärjestykseen pistää muiden hommien kanssa. Enemmän tykkään ihmisen läheisyydestä kun siitä hinkkaamisesta.
..loistavissa bileissä tanssiminen hymy suussa (toi tietenkin vaatii, paljon porukkaa, hyvän musan, dj:n joka osaa ottaa yleisön, loistavat valot jne.)..sitä ei oikeesti voita mikää ei edes seksi..
Richie Hawtin ja Sven Väth soittamassa mun himassa saattaisi voittaa hyvän seksin. Huonon seksin voittaa mikä tahansa päivä levysoittelu ja technosta nauttiminen himassa.
Seksiä (ei mikään yhdenillan juttu vaan vaki parisuhteessa) parempaa on vain se hetki juuri ennen seksiä, kun molemmilla on enää vain vähän vaatteita päällä ja kumpikin tietää mihin se koskettelu ja helliminen johtaa
- musiikki ja tanssiminen
- pianonsoittaminen...kun tekee oivalluksia musiikista, saa jonkun kauan harjoittelemansa kohdan menemään oikein tai onnistuu muuten vain vetämään jonkun biisin todella buenosti
- lautailu...muistan jonkun tilanteen, kun olin juuri menossa kohti hyppyriä ja taustalta tuli samaan aikaan hyvä biisi, silloin tuntui, että kaikki oli juuri kohdillaan
- pelkkä läheisyys rakkaan kanssa (jota ei kyllä tällä hetkellä ole)
- ystävät ja niiden kanssa sekoilu
RainChild:
Hmm...kyllä niitä aika monia asioita on:
- musiikki ja tanssiminen
- pianonsoittaminen...kun tekee oivalluksia musiikista, saa jonkun kauan harjoittelemansa kohdan menemään oikein tai onnistuu muuten vain vetämään jonkun biisin todella buenosti
- lautailu...muistan jonkun tilanteen, kun olin juuri menossa kohti hyppyriä ja taustalta tuli samaan aikaan hyvä biisi, silloin tuntui, että kaikki oli juuri kohdillaan
- pelkkä läheisyys rakkaan kanssa (jota ei kyllä tällä hetkellä ole)
- ystävät ja niiden kanssa sekoilu
Ihmiset ovat erilaisia (no shit!) , joillekkin seksi ei oo niin merkityksellistä. En kiellä etteikö se kivaa ois, mut jokseenkin tuntuu...et siitä olis tullu jotenkin arkipäiväistä tjtn...
Howdy:
Ootko sä koskaan saanu hyvää seksiä
Omasta mielestäni ainakin olen ...mutta toisaalta, seksi on mielestäni parhainta sen rakkaan kanssa...(eikä ole ollut sellaista vähään aikaan)...voi olla, että jos löytyis joku maatamullistava miehenkappale, ni ajatukset vois olla vähän erilaisia.
Olen muutenkin ihminen, joka ottaa pienistäkin asioista ilon irti, noilla edelläkuvaamillani asioilla tarkotin lähinnä sellaisia pieniä hetkiä, joista niitä saa...kuten tossa lautailussakin kuvasin sellaista pientä hetkeä, kun tuntuu, että kaikki on hyvin