787 posts, 40 pages, 293,088 views
Astaroth:
---
Nacu:
Semmonenkin tuli mieleen, että jos on IHAN_HIRVEE_PASKAHÄTÄ, ni eikös maailman autuain ja onnellisin tunne oo se kun pääsee pöntölle?
---
Viisas mies sanoi kerran: Paskalla käyminen on ainoa nautinto, johon mies ei jää koukkuun.
Ana:
Jaettu rakkaus ja keskinäinen kunnioitus ja luottamus.
Aika aliarvostettu juttu kun vertaa esim. seksiin, nykyään..
beatniqz:
käytin joskus sanontaa sen jälkeen ku olin pidätelly todella suurta paskahätää monta tuntia ja kun pytylle pääsi niin tuli sanottua aina et ”huh huh, se oli parempaa ku huono seksi..” mikä omasta mielestä pitää kyllä ihan paikkaansa
beatniqz:
käytin joskus sanontaa sen jälkeen ku olin pidätelly todella suurta paskahätää monta tuntia ja kun pytylle pääsi niin tuli sanottua aina et huh huh, se oli parempaa ku huono seksi.. mikä omasta mielestä pitää kyllä ihan paikkaansa
Timce:
---
beatniqz:
käytin joskus sanontaa sen jälkeen ku olin pidätelly todella suurta paskahätää monta tuntia ja kun pytylle pääsi niin tuli sanottua aina et ”huh huh, se oli parempaa ku huono seksi..” mikä omasta mielestä pitää kyllä ihan paikkaansa
---
Siis täh?! :DD Kummelia lainatakseni:”Arttu peRKele!”
(Haluutko saada multa maailman parhaan paskahädän? eiku..tai siis,..ööh..) *wink* *wink* :)