[Nuclear]:
--- Zyklonius:
Lähellä ollaan oltu, luulisin. Ja sekin oli jo niin ihq-juttu että puistattaa ajatella jotain vielä täydellisempää. Juu nou what I mean.
---
Jep, kunhan et nyt mahdottomia linnoja rakentele ja sit kun se tapahtuu, se ei ollutkaan odotusten mukainen.
Tietoisia ollaan vaaroista. Realistiset unelmat ja pelot on takataskussa. Nyt vain odotellaan ja etsitään.
Rakkaus - aito sellainen, hyökyaallon lailla päälle vyöryvä ja intohimoinen, ehdoton ja syvällinen, sellainen jossa kaksi ihmistä elää toisilleen, toisistaan ja sulautuvat toisiinsa: kaikki siihen sisältyvä tunnelataus, kaikki ne pienet kauniit sanat, teot, hymyt, katseet, yhteiset nauruntäyteiset hetket ja aamuun asti kestävät keskustelu- ja halailusessiot - hakkaa kyllä seksin mennen tullen.
... vielä kun sellaisen jostain löytäisi.
---
jätkä ui niin syvis vesis et tohon ei käsipohjauimisella pääse. PUHUT ASIAA
Niin. Tuota Todellisen Trademark-Rakkauden löytymistä odotellessa minulla on onneksi sinut, Sero-rakas. Huomenna Absinthpurgatoryssa annetaan raggauden kukkia ja jätetään ruohonleikkurit kotiin ruostumaan.
N@su:
Tähän on muuten oikeasti erittäin paha keksiä pätevää vastausta..
Hmmm... Elämä? Elämä itsessään on varmaankin paremaa. Sanotaan oletko koskaan todellakin elänyt? Kaikki ne elämän aikana tehdyt häröilyt, ryyppyreissut, ja kaikki mitä se nyt ikinä sisältääkään. Vaihtaisitko kaiken elämäsi aikana kokeneen yhteen räjähtävän hyvään aktiin?
tulppaani:
--- N@su:
Tähän on muuten oikeasti erittäin paha keksiä pätevää vastausta..
---
Hmmm... Elämä? Elämä itsessään on varmaankin paremaa. Sanotaan oletko koskaan todellakin elänyt? Kaikki ne elämän aikana tehdyt häröilyt, ryyppyreissut, ja kaikki mitä se nyt ikinä sisältääkään. Vaihtaisitko kaiken elämäsi aikana kokeneen yhteen räjähtävän hyvään aktiin?
Mun mielestä ois tasapuolisempaa kysyä, että vaihtaisitko sen yhden hyvän ryyppyreissun yhteen hyvään aktiin.
tulppaani:
Yksi monista vanhoista sanonnoista sanoo jotain tämänsuuntaista: Jos et ole sotinut, rakastellut ja juonut kavereiden kanssa olutta lähipubissa, et ole todella elänyt. Kuinka moni meistä siis todella on elänyt?
N@su:
---
Mun mielestä ois tasapuolisempaa kysyä, että vaihtaisitko sen yhden hyvän ryyppyreissun yhteen hyvään aktiin.
---
Kui miten anteeks miks? Kuka sano että ei voi panna selvin päin? Vai?
Hyvä ryyppyreissu on sama asia kuin panemista kännissä?
Kysymyshän oli pohjimmiltaan, että kumman valitsisit: hyvän ryyppyreissun, vai hyvän aktin. Ei aktin aikaisesta humalatilasta puhuttu yhtään mitään.
Epailija:
--- N@su:
---
---
Kui miten anteeks miks? Kuka sano että ei voi panna selvin päin? Vai?
---
Hyvä ryyppyreissu on sama asia kuin panemista kännissä?
Kysymyshän oli pohjimmiltaan, että kumman valitsisit: hyvän ryyppyreissun, vai hyvän aktin. Ei aktin aikaisesta humalatilasta puhuttu yhtään mitään.
Juu oikeastaan ne kaksi hernettä mun aivoissa kolahti tällä kertaa hiukan liian nopeasti yhteen.. Ajoin takaa sitä että kännätessä mieshormonitasot naisilla nousee ja taas päinvastoin miehillä tippuu. Kun miehet alkaa palautumaan siinä jossain aamukankkusen vaiheilla, alkaa heillä tekemään mieli. Naiset taas mielellään kaataisivat uroksen sänkyyn jo kesken kännivaihetta..
Tästä oli taannoin juttu Tiede-lehdessä, muistelen. Taispas mennä ihan OffTopic taas..