Riippuu tietenkin hetkestä ja tilanteesta. Yksittäistä 'parasta' asiaa on vaikea nimetä.
Teknisesti (hyi, mikä kamala sana...) hyvä seksi ei ole läheskään parasta. Parasta seksiä on seksi silloin kun on juuri oikea fiilis siihen ja tunnepuolikin toista osapuolta kohtaan kunnossa. Sitä toimintaa ( == tunnetta, mikä toiminnasta aiheutuu) aika harva asia voittaa.
Toisaalta joskus potentiaalisen 'parhaan seksin' voittaa niinkin yksinkertainen asia, kuin vaikkapa nälästä, vessahädästä tai päänsärystä aiheutuva vaihtoehtoinen toiminta
Ehkä olen aina saanut huonoa seksiä kun voisin luetella varmaan satoja asioita jotka ovat parempaa kuin seksi...
Seuraavaksi joitakin
- Snoukkaus
- Tanssiminen
- köllöttely sängyssä rakas ihminen kainalossa
- Stressitön päivä
- Lomamatka
- Larppaaminen
- Hyvä ruoka
- Hyvien ystävien seura
- Hyvä keskustelu
- Näytteleminen
- Arvostuksen, kehujen tai kiitoksen saaminen
- Uusien tuttujen löytäminen
- Rauhallinen polkupyöräily kauniina kesäpäivänä
- Chillailu
- Moottoripyöräily/autoilu
- Kipu silloin tällöin
- etc etc etc etc etc
Joo kyllä noita vaan tulee koko ajan lisää mieleen...
Toisaalta jos kysymyksellä tarkoitetaan mikä on parempaa kuin seksin saaminen,
niin kyllä toiselle nautinnon tuottaminen (seksissä ja sen ulkopuolella) myös on mukavampaa kuin itse seksi välineenä saada itselleen nautintoa...
LaaLaa entertainment:
Tai no .. ainakin se fiilis kun heräät kirpeän talvisena jouluaamuna oman kullan tuhinaan kun se näykkii hampaillaan korvanlehteäsi *grrrrh!*
edit:
No ehkä minä olen sitten pikkuisen nössö.
[muokattu 5.4.2004 03:18]
ei ku toi on sita mita ma haen tassa seksin kyllastamassa maailmassa kun joka tuutti tyontaa seksia, tuntuu et ei kellaa oo mitaan muuta ku seksia seksia seksia... ja on sellain fiilis ettei ihmiset tee mitaan muuta ku harrastaa seksia... mun mielest se on pahasti ylimainostettuu...
Riippuu kumppanista. Joissain tapauksissa voi sanoa, että käteen vetäminenkin olisi ollut parempi vaihtoehto, kuin pano jonkun lahnan kanssa.
Mutta sitten taas on varmaan mahdotonta löytää parempaa vaihtoehtoa seksille, jos homma todellakin toimii tunteiden kera ja saa samalla kunnon urheilu -suorituksen aikaiseksi
Etenkin joskus nää pitää erittäin hyvin paikkansa*joo*
Esimerkiks silloin, ku soittaa kaks sellast biisiä peräkkäin mitä ei oo aiemmin soittan ja huomaa et ne sopii tosi hyvin yhteen. Silloin on orgasmi tosi lähellä
Ehdottomasti hyvä ruoka ja viini Mieluummin vaihdan tunnin pituiset hyvät sessiot viiteen ruokalajiin ja niihin sopiviin viineihin jossain hyvässä ravintolassa
typ0:
ei ku toi on sita mita ma haen tassa seksin kyllastamassa maailmassa kun joka tuutti tyontaa seksia, tuntuu et ei kellaa oo mitaan muuta ku seksia seksia seksia... ja on sellain fiilis ettei ihmiset tee mitaan muuta ku harrastaa seksia... mun mielest se on pahasti ylimainostettuu...
Ei se ole ylimainostettua, se on yliarvostettua...
Lene:
--- Dementation:
Ei se ole ylimainostettua, se on yliarvostettua...
---
Musta kyllä tuntuu, että tietyllä tapaa aliarvostettua... Liian arkistunut asia.