signify:
jepjep, kyllähän mä sen tiedän. samainen biisi kulkee just tolla samalla nimellä minä sen oon tohon ilmoittanut. tiedoksi myös että missä lukee ettei sais soittaa netistä imastuja biisejä jos niistä ei ota rahaa? taitaa olla pojalla hiukan todistelun hiukkasta viestissä. haeppas joku toinen jota voit yrittää rääkätä noilla mielipiteilläs sillä tiedän tasan tarkkaan aika paljonkin djtä jotka soittelevat polteltuja levyjä ihan bileissäkin ja ottavat siitä myös 'rahaa'. ja p2p softista en jaksa alkaa vääntää, niitä kun ei löydy yhtään ainoata koneelta joten shut up plz!
olisiko vaikka siksi että nuo ovat laittomia kopioita kyseisistä biiseistä ja esim tuota astrixin biisiä ei ole edes julkaistu. Kylläpä olisi varmasi mies mielissään jos tietäisi että joku jakaa miksauksessaan biisiä, jota hän ei ole kerennyt edes julkaista.
Poltettu cd ei ole sama asia kuin waretettu musa. nykypäivänä suuri osa promoista (ainakin minulle) tulee poltetuilla cd:illä koska edes albumeita ei kys. musiikkityylissä tehdä vinyylimuotoon kuin poikkeustapauksissa.
Tarkoitus ei ole pätkääkään rääkätä sinua mielipiteillä, mutta näyttää siltä että sinä et vain arvosta kyseisiä artisteja yhtään vaan haluat ainoastaan hyötyä heidän tuotoksistaan.
Netistä imetyt mp3:set kun ovat laittomia.
Ja kiitos vielä asiallisesta ja ystävällisestä kielenkäytöstä :)
Ja turha yrittää saada minua asiasta vaikenemaan. Mielestäni on vain niin hirvittävän väärin että ihmiset eivät enää tue artisteja koska netistä voi imeä musiikkia kunhan sillä ei tee rahaa Ihan noin kun asia vaan lain mukaan ei ole.
Lisäksi kaikenlainen miksauksien levittäminen on laitonta ilman asianmukaista lisenssiä miksauksella oleviin kappaleisiin, mutta siitä ei kukaan jaksa nipottaa koska kyseessä on dj:n promootio, ei niinkään hyödyntavoittelu rahallisesti
[muokattu 7.4.2004 17:21]