Hallmark 19.5.2004 @ Helsinki

160 posts, 8 pages, 15,938 views

kiiki

#141 • • kiiki hankala

alien:
”tiellä”? *ding* en mä vaan ole nähnyt yhtään tietä Maestrossa *nauru*

no hehheh *släp*

Jos vaikka käyt ens Halluja varten varaamassa itsellesi pari neliömetriä tilaa ja pari pakettia rauhoittavia *lmao*

rauhottavat ehkä tekiskin ihan hyvää... *igor*

*piis*
#142 • • ALIEN Guest

kiiki:
rauhottavat ehkä tekiskin ihan hyvää... *igor*

*piis*

*piis**nauru**piis*

muista pluristella!! *plur*
Rysty

#143 • • Rysty Superyllätyssektori
Oli kyllä varsin hyvä fiilis ja mahtavaa musaa. Ihmisistä en osaa sanoa muuta kuin olipas kauniita ihmisiä liikenteessä. Kun olen niin ujo etten uskalla heille jutella ja vissiin niin pelottavakin ettei kukaan mulle. No tanssittua tuli niin pirusti (nelisen tuntia tanssilattialla ..) että jalkani sanoi sopimuksen irti ja päätti hajota Tabin setin alussa. Siitä sitten nilkutin kotiin. Itsekin ekaa kertaa Halluissa mutta en varmaankaan viimeistä.
Noh Unityihin sitten seuraavaksi ...
La Petite

#144 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

yusu:
---
Kate:
Sattuiko kukaan huomaamaan seuruetta, jossa oli muutama hortsubodari ja tytsy, jonka lanteiden hetkutusta riitti moneksi tunniksi?*justjoo* Meillä riitti ainakin hupia koko illaksi toisten kustannuksella...

---

”ihihhi..kattokaa miten toi tanssii, siiiis toi ei osaa tanssii sit yhtää..pitäiskö käydä sanoo sille et se on turisti, ku sillei oo kiksukarvaa ja tikkaria suussa”

Mut oikeesti, kelaa nyt ittees

*blush* mulla oli kyllä tikkari suussa *blush*
ja peba keikku...
mut niit bodareita oli vaan yks *plur*

JA KAIKEN LISÄKS MÄ OON NIIN *igor* ETTÄ HALAILIN IHMISIÄ IHAN KESKELLÄ TANSSILATTIAA....

*plur* tällee mä oon tätä hommaa tehny jo 12vuotta, et jos ei kelpaa niin EVVK

*IIHHIH*

--
Rem tene, verba seqventur

-crystal-

#145 • • -crystal-
¨”ihan kivaaa”-meininki oli kyllä ja eturivissä oli myös pakko tykittää.. ja BTW se oceanlabin satellite on kyl aivan itkettävän ihana*plur*..ihmisillä taitaa vaan olla kevättä rinnoissa,kuhertelu on hauskaa puuhaa*joo*

[muokattu 23.5.2004 17:49]

[muokattu 23.5.2004 17:50]
karkki

#146 • • karkki
miullaki ekat Hallmarkit ja tästä tytöstä tuli kyllä samantien hallu-fani*joo*
eli miut tullaa varmasti jatkossaki näkemää heilumassa siellä*jiihaa*
kiitos kaikille ihanille ihmisille ketkä teitte illastani vielä täydellisemmän*plur**sydän*
Karvinen

#147 • • Karvinen SekaiSin MariSta
ou jea... on se hyvä että saan mielipiteelläni näin iso jutun pystyyn...Tottakai rakastavaiset on ihana näky ja sun muuta, MUN mielestä ne ei vaan kuulu siihen tanssilavalle...*piis*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Tripod

#148 • • Tripod salakavala salakka
Ihan kivat kemut jälleen. Ainut et kokeilin ekaa kertaa miten alkomahooli soveltuu bileisii ja no.. olihan siellä toisaalta kivaa, mut kaikkea ei vaan jostain syystä muista ja jotenki henk. koht. saan musiikista ja siitä koko fiiliksestä enemmän irti selvinpäin. Ens kerralla sitten taas vanhalla linjalla.
Kivaa oli ja aamubileisiinki tuli mentyä ekaa kertaa. Jotenkin se musiikki siellä ei vaan kolahtanut ollenkaa.. loikoiltiin sohvilla siihen asti että baaritiski aukes, yhet naamaan ja kotia kohti *nukkuu*
wow päädyin jopa kuvaankin.. ikävä kyllä vaan istumassa *igor*

--
Jag heter Janne, what\'s your heter?

alphamagic

#150 • • alphamagic

hallaaa:
---
alphamagic:
ekaa kertaa halluissa ja oli kyllä niin *plur* *plur* *plur* että hui... *iloinen*
palaan taatusti uudestaan. *joo*

---

senkin kikxueläin *vink*

*blush* *plur*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Kate

#151 • • Kate

yusu:

”ihihhi..kattokaa miten toi tanssii, siiiis toi ei osaa tanssii sit yhtää..pitäiskö käydä sanoo sille et se on turisti, ku sillei oo kiksukarvaa ja tikkaria suussa”

Mut oikeesti, kelaa nyt ittees

Joop, eli et ilmeisesti törmännyt tähän seurueeseen....Muuten olisit tiennyt mistä puhun. Lue ens kerralla tarkemmin ja kommentoi fiksummin*pahis*

Enpä olisi uskonut, että hormooninappipäät teitä niin koskettaa*hih*

[muokattu 24.5.2004 18:51]
nenna

#152 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
Nonii, eli eka reissu Maestron Hallmarkkeihin..ja wow mikä mesta!!
..kyllä tuolla kelpaa kemuja järkkäillä!

..ja senverran myöhään tultii mestoille, et ei kuultu muutaku TABin kiksuttelua..mut mikäs siinä..*plur*
-Santtu-

#153 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

alphamagic:
ekaa kertaa halluissa ja oli kyllä niin *plur* *plur* *plur* että hui... *iloinen*
palaan taatusti uudestaan. *joo*

*joo* Sama juttu tällä tytöllä. Tykkäsin. *iloinen*

Kylläpäs nauratti kun katto omia ilmeitään parissa kuvassa mihin oli sattunu..hymy on niin levee että hyvä kun naamaan mahtuu. *nauru*

Kiva fiilis jäi bileistä ja sen voimalla polskutellaan taas eteenpäin. *heiii*
Neko

#154 • • Neko No äläpä kerro enempää

-Santtu-:
Kylläpäs nauratti kun katto omia ilmeitään parissa kuvassa mihin oli sattunu..hymy on niin levee että hyvä kun naamaan mahtuu. *nauru*

Onko näitä kuvia jossain julkisesti nähtävillä? Siis näistä halluista yleensäkin?
igi

#155 • • igi
Jeps... hyvät partyt oli. Mä ainaski tykkäsin erittäin paljon :)

--
I intend to live forever or die trying.

Maijuska

#156 • • Maijuska
oli ihanaa käydä pitkästä aikaa bileis hkissä *aplodit* loistava tunnelma ja musiikki sai välillä aikaan ihan kylmät väreet! maestro oli upea paikka bilettää. kiitos mussuille matka-ja bileseurasta *sydän*
#157 • • imelä Guest
siistii siistii ja aina vaan siistii <3
jay mellin

#160 • • jay mellin
Tässä vihdoin paljon kysytty soittolista - kiitos palautteestanne mitä olen eri tavoin saanut. Mukavan keikkakevään yksi mukavimmista keikoista loppujenlopuksi.

Jay Mellin progekiksuklasaritrance playlist:

intro: Chrsis&James ”Club for life” (Lifeapella)
1. BT ”Dreaming” (Evolution mix)
2. Binary Finary ”1998” (Matt Darey remix)
3. PP feat. Grace ”Not over yet 99” (Matt Darey remix)
4. Delirium ”Silence” (dj tiesto in search of sunrise remix)
5. John Digweed/Nick Muir ”Heaven Scent” (original)
6. Sleepwalker ”Face to Face” (Low Level mix)
7. James Holden ”One for You” (Altitude remix)
8. Opal ”The Snake” (x-cabs arrangement 1 remix)
9. Feedback ”Nova Symphony” (ibiza white)
10.PP ”Bullet in the gun 2000 (Club)
11.PUSH ”Universal Nation (original)
12.Andy Ling ”Fixation” (Original)

Cheese:)