Hallmark 19.5.2004 @ Helsinki

160 posts, 8 pages, 15,866 views

Hyzenthlay

#62 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Hallut ei petä koskaan! musiikki oli taas hyvää perustrancea, ja tuntui, että bongasi joka toisen biisin *jiihaa* Yks upea trancebiisi jäi mieleen, mutta nimeä en muista. Orkidea soitti. Nyt sitten vaan odotteleen syksyä, että pääsee taas suomen parhaalle klubille *sydän*

edit: olipa hassua, että trolli sanoi saman asian samaan aikaan *iloinen*

edit2: se ihqbiisi on orkidean maaliskuun setissä kohdalla 24:00-> Sattuuko kukaan tietämään se nimeä? *sydän*

[muokattu 20.5.2004 12:52]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Marjo

#63 • • Marjo pupuTupuna
Taas jälleen onnistunut ilta Halluissa. Thanks everybody! *nauru*
remotion

#64 • • remotion nostatus guru
tässä mun fiilareita:

Orkidealta yllättävän vaisu setti, lämmittelykamaa soiteltiin pitkälti yli 11 mut sitten kun alkoi ne power biisit niin kyllä fiiliskin oli todella katossa.
Mellinin setti ei sinäänsä uponnut ihan täysillä klassikot kun on kuultu sata kertaa,noh what ever kyllähän se silti toimi ja tuli valuttua tanssilattialle parin ensimmäisen biisin jälkeen ja sit ei pois päässytkään enää kun koko setti tuli tanssittua. Hymy tarttui paikoitellen myös muista tanssijoista ja Da Hoolin Meet Her at Loveparade oli mainio vetäisy. ps. ihan tajuttomasti laukkoja!*iihhih*
Tab veti minusta pointsit edelleen kotiin ja soittikin vähän tiukempaa settiä niinkuin pyytelin, vaikkakin itseltä loppui kunto melko nopeasti (niin näytti loppuvan monelta muultakin) jonka takia lopuks tuli lähinnä vaan seisoskeltua baaritiskin nurkalla paikallaan ja ihasteltua musaa, valoja ja meininkiä!

Kokonaisuutena hieno ilta mut itsellä oli vähän alakuloinen fiilis läpi illan dunno why...
Sori kaikille joita ois pitäny tulla moikkaa, ujotutti ihan liikaa.

*hymy*
bonfire

#65 • • bonfire
Mahtava ilta! Tunnelma todella odottavainen ja fiilis loistava kun ilta alkoi.
Tuli nautittua ihmisistä ympärillä sekä ennen kaikkea musiikista joka ei petä ikinä näissä kemuissa.

SITTEN TOTAALINEN MUSERRUS ILLALLE!

Kello näyttää kahta, Mahtavan ja monipuolisen Mellinin fiilistelysetin jälkeen odotellen tabin vuoroa asettua puikkoihin.
Kaveri soittaa ulkoolta, että on heitetty pihalle juuri.
Näyttää kuulemman joltain tyypiltä joka oli aiemmin lyönyt jotain tyyppiä rappusissa.
Järkkäri tuli tanssilattialta hakemaan pois. Sanoi, että tuleppas tuonne narikoille käymään. Kaveri yritti udella mitä asia koskee mutta tämä risupartainen pitkätakkutukkainen ja mörssimahainen järkkäri sanoi kertovansa asiansa alhaalla. Hämmentyneenä kaverini pääsi alas ja ensimmäiset ja viimeiset sanat järkkäriltä oli \”Ota takkisi ja painu vittuun täältä\” (Töykeää hieman, EIKÖ?)

Ihmettelen suuresti asiaa koska kaverini oli seurassani noin KOKO illan.
Menin alas tiedustelemaan ovelta tilannetta mutta ovella sanottiin, että ei voi auttaa tilanteessa ja neuvoi menemään kyseisen järkkärin puheille ja näinhän minä tein.
Vedin hihasta ensimmäistä järkkäriä joka näyttävästi kuulokezydeemillänsä kutsui asianomaisen henkilön paikalle. Tätä järkkäriä ei kiinnostanut asia pätkääkään kun tiedustelin asiaa ja selitin että kaverini ei vaan ole millään kyennyt tällaiseen urotekoon missään vaiheessa iltaa koska on ollut valvonnassani koko ajan. (olin itse vielä selvinpäin koko illan). Tähän asiaan kun kerroin, että olen ollut kaverini seurassa koko illan järkkäri vain totesi töykeästi: \”sittenhän voin olettaa, että sä oot ollut kanssa siinä tappelussa mukana ja voin heittää sutkin pihalle\”. Sen jälkeen se käski munkin lähteä menemään vielä kun on hyvällä päällä.... IDIOOTTI RUNKKU!

Pienesti lähti bile fiilikset mitkä oli ollut katossa.

Suuri kiitos siitä tälle upealle \”Järjestyksenvalvojalle\” *kivatsulle*

Anteeksi tämä tilitys mutta pakko saada myötätuntoa ja avautua!
Siideriliideri

#66 • • Siideriliideri
Mitkäs perkuleen bileet ne semmoset on mistä ei saa tequilaa?!!??*täh* Ei Hallmarkkeihin ihan heti selvinpoäin lähetä...
peippo

#67 • • peippo

Hyzenthlay:
edit2: se ihqbiisi on orkidean maaliskuun setissä kohdalla 24:00-> Sattuuko kukaan tietämään se nimeä? *sydän*

Miro - By Your Side (Ronski Speed Dub) ?
Kana

#68 • • Kana lässski
Oli ihan järjettömän hauskaa taas kerran, kuuli paljon sellasii kappaleita jotka oli jo päässy unohtuu, niitä kuunnellessa tää helatorstaikin menee! *nauru**aplodit*

Kiitos vaa kaikille Hallujen *sydän* järkkäreille ja Tabille, Orkidealle ja Jay Mellinille *aplodit*

--
Techno 4 life!

bubbelgum

#69 • • bubbelgum ~sylikissa~
Heti alkuun täytyy antaa tosi iso kiitos ihanalle Pululle joka mahdollisti tämän tytön pääsyn paikalle! *pus*
Kiitokset kuuluu myös Petrille ja Moksulle jotka avitti janosta tyttöö *plur*
Eikä saa unohtaa itistä, kiitos siitä että oot olemassa ihana ystäväiseni *sydän*

Ja sitten itse asiaan..
Aiemmat Hallut Maestrossa on menny vähän pieleen omien fiilisten takia, ja sen takii odotukset tästä illasta oli aika korkeella.. Meinas tälläkin kertaa mennä penkin alle koko ilta ku olo ei ollu mikään maailman paras.. Mutta onneks sai ittensä raahattuu liikkeelle, koska... Siinä vaiheessa kun Jay Mellinin soittamana alko Deleriumin - Silence *sydän* Niin kaikki murheet unohtu, ja ponkasin tanssilattialle missä sitten silmät kiinni, tippa linssissä, ihanan euforisessa tilassa fiilistelin.. Oli koko illan paras hetki ja tän tytön pelastus!! *pihkassa*
Sen jälkeen meniki sit aika pitkälti koko loppu setti tanssiessa ja hyvissä fiiliksissä *hymy* Propsit jälleen kerran memberpuolesta, jossa mahtu pöytien välissä tanssimaan vähän isommillakin eleillä, kun itse tanssilattia oli melko täynnä..
Mellinin mahtavan setityksen jälkeen ei sit oikeen enää uponnu Tabin, enemmän tasapaksu setti, missä ei IMO hirveesti nostatuksia ollu.. Tosin jengi näytti tästäkin diggaavan, ja hyvä niin! *piis*
Lopultakin sain todistettua omakohtasesti sen miten hyvin Maestro toimii bile mestana, ja korkeista odotuksista huolimatta ei tarvinnu pettyä!
Kiitos vielä kerran kaikille ihanille kamuille jotka teki illasta mahtavan! *sydän*

--
Hullu ku pullosta tullu.

purrr-

#70 • • purrr- naked chef

Siideriliideri:
Mitkäs perkuleen bileet ne semmoset on mistä ei saa tequilaa?!!??*täh* Ei Hallmarkkeihin ihan heti selvinpoäin lähetä...

Kyllä sieltä sai tequilaa. Valitettavasti.

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

Maximum

#71 • • Maximum digital boy
olin niiiiin liekeis, kun edellisistä kiksu-bileistä oli yli kuukausi ja se oli liikaa...loppuillasta meinasin hikoilla itseni hengiltä, muuten kaikin puolin 10+
*plur* *aplodit* *sydän*

--
....matkailu avartaa.....

-lera-

#72 • • -lera-
ekat hallmarkit ikinä ja tykkäsin aivan sikana.. *sydän* pitäis varmaan käydä nyt useammin siellä.. musiikki mun makuun ja paikka just hyvä.. loppuillasta oli kyl vähän ahdasta.. mut tuuletukset ainakin toimii hyvin *hih*
#73 • • Cera Guest
AAAH miten ihanaa musiikkia ja loistokasta fiilistä. Oli ihan huippu ilta.
^__^

pusuja tytöille!

I *sydän* HALLMARK

#74 • • ville olen oikeasti ujo
Tultiin halluun jokus 01:en jälkeen tavastialta, jossa meno oli loistava ...

Juha soitti kuitenkin juuri saapuessamme delerium - silence ja saman tien kun saavuimme vaavun kanssa tanssilattian takaosaan oli vain todettava: tätä tunnelmaa ei vaan voi voittaa mikään. Tavastia oli kyllä hyvä mutta ei sen tunnelma oikeasti ollut lähelläkään hallua :)

Loppuilta menikin sitten kiksua ja kauden päättäjäisiä fiilistellessä ja mieli iloisena ....

Muutama kuvakin tuli otettua kun kamera oli mukana. Ne nähtävillä villevaavu.orgissa
|Cronos|

#75 • • |Cronos| the Moose
Oli Kyl helkutin hyvä tunnelma ja muutenkin hauskaa... ei tullu hirveest kierreltyä siellä mut eis emitään.. ihan lavan päädyssä istuttiin ja pidettiin hauskaa... iltaa synkensi hieman se, että tiputin jossain vaiheessa pankkikorttini jonnekin mut se ei menoa silti haitannut.. =)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Coon--

#76 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Ensimmäiset Hallut meikäläiselle eikä taatusti viimeiset.
Yritin ainakin repiä kaiken ilon irti, vaikka en oikeen ketään tuntenut tai menosta ennemmin tiennyt. Musiikki oli todella mun makuun, tunnelma oli ihan huipussa ja Maestro oli mielestäni tilana hyvä.

..”I need more, more...” *kuolaa*
andi--

#77 • • andi-- lunttu
Voi terve! Oli kyllä taas semmoset pippalot että HUH! Kyllä meinas tulla tippa linssiin kuunnellessa niitä biisejä jotka joskus muinoin sai mut innostumaan konemusiikista.. *sydän* Jay Mellin kyllä keräs kaikki pisteet ja kasan papukaija-merkkejä multa *iloinen* Parhaat kipaleet olis voinu ehkä soitella setin loppu päässä, mutta eipä tuo juuri haitannut.

Oli taas hirmu kasa tuttuja ja tuli törmättyä uusiinki ihmisiin. *hali* Etkoilla oli oikein kliffaa ja vaikka ei mitään kummallisia odotuksia ollut niin ilta kyllä oli aivan uskomaton. Kiitoksia vielä kovasti bileiden jälkeen kyydistä ja majoituksesta. *pus* Tässä onki nyt sit aikaa ladata toi Pez-machine seuraavia halluja varten... Joutuu kyllä odottamaan ihan liian kauan. *nyyh*

--
- RAAH -

daisy

#78 • • daisy
Ekat Hallmarkit ja oli kyllä niiiiiin kivaa *jiihaa* hyvä fiilis jäi bileistä ja Oceanlab lopussa vielä kruunasi illan *plur*

--
See tomorrow, Feel today, Say goodbye to yesterday

-lera-

#79 • • -lera-
onneks en ollut yksin joka oli ekan kerra halluissa *jiihaa*