Galrav - Uni (180 - 196 BPM hard-nrg,freeform,gabber promo mix)

107 posts, 6 pages, 19,505 views

-P

Posts: 4,972

#61 • • -P
On se sitten niin naurettavaa katella miten jengi jaksaa valittaa yhdestä asiasta niin pitkään. Uskoisin että se tuli jo sillä yhdellä kerralla selväksi, eikä auta jauhaa samaa asiaa tuhatta kertaa, koska se ei paranna sitä lainkaan ja pikkuhiljaa ihmiset myös alkavat närkästymään ja vetämään herneitä nenään siitä että joku jaksaa jauhaa tosta niin pitkään.

hieman epäselvästi sanottu, mutta juu, jos yritätte niin varmaan tajuatte mitä hain takaa ;D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#62 • • Dig Bounce Guest

Stealthe:
Pitäisköhän meidän kaikkien Suomen levyn pyörittäjien lataa Epilim biisejä ja soittaa pelkästään niitä jokaisesa setissä?

Sittenhän me voidaan vielä lähettää tracklistit johonkin Kiss FM:n foorumeille ja elvistellä niillä sielläkin tyylin: ”Mul ongi Epun biizei ihan vidusti!!1 Ze on ihan vidu siistii! Jannu hyppäs stoken alle ja mul on z biizei!”

Tietysti pitäisi vielä äänestää jossain YleX:n listassa Epilimi ykköseksi ja selittää vielä juontajallekkin koko tarina.

ei oo sullakaa kaikki kotona. Toihan on niin jotai eskaripuhetta! Olit tainnu viel kirjautuu tänne tol nimel ihan vaa yhtä v##un lapsellista kommenttii varten!

Voisit mennä vaik hetkeks peilin eteen ja kattoo et `vähän mä oon hyvä jätkä`..vai ootko? Ehkä parasta ois vaa lähtee raittiiseen ilmaan ulos ja selventää ajatuksii.

Hienon vitutusfiiliksen sait aikaan näin niinku heti aamusta! Kiitoksia vaan sen johdosta...
Jone

Posts: 8,258

#63 • • Jone Archibald Haddock
Otetaas nyt kantaa ihan itse miksaukseen (siitä toisesta asiasta kun ehdin jo mielipiteeni ilmoittamaankin ja paheksumaan) kun on vähän aikaa:

IMO rakenteesta ei paljon voida tän kanssa puhua, vaan biisejä on mätetty putkeen miten sattuu. Miksaus on raskasta, tukkoista, nopeaa ja osittain suorastaan täysin päin persettä. Joo-o, jopa biitilleen menee useimmiten, mutta kun molemman biisin basslinet hakkaavat päällekkäin täysillä (tai miten se nyt sitten ikinä sanotaankaan), niin lopputulos ei anna hurraamiseen ihan hirveästi aihetta.

Rudin Paranoiasta eteenpäin tää miksaus on jopa tietyllä tasolla mun mieleeni ja tuntuukin, että toi gabberipuoli on herra Galravilla muuta paremmin hanskassa tai sitten mä vaan ymmärrän siitä sen verran vähemmän, että niin tuntuu. *vink*

Ekaksi julkaistuksi miksaukseksi ei mitenkään huono, muttei kyllä hyväkään. Kyllä ja se siitä keep on rockin'. Eiköhän ensi kerralla toi soitettujen biisien korrektiuskin ole vähän enemmän hanskassa, niin ei tarvitse tehdä näistä threadeistä toista ”Signis - Psycho Sun”-threadiä, jossa muuten on ihan hyvääkin läppää siitä miksi promoja ei kantsis soitella kuin niiden, jotka ovat sellaisen käteen saaneet.

Pakollinen disclaimer: Ei kantsi vedellä herneitä nenuun tästä palautteesta.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#64 • • liikkuva muna an egg on the move

Stealthe:
Pitäisköhän meidän kaikkien Suomen levyn pyörittäjien lataa Epilim biisejä ja soittaa pelkästään niitä jokaisesa setissä?

Sittenhän me voidaan vielä lähettää tracklistit johonkin Kiss FM:n foorumeille ja elvistellä niillä sielläkin tyylin: ”Mul ongi Epun biizei ihan vidusti!!1 Ze on ihan vidu siistii! Jannu hyppäs stoken alle ja mul on z biizei!”

Tietysti pitäisi vielä äänestää jossain YleX:n listassa Epilimi ykköseksi ja selittää vielä juontajallekkin koko tarina.



Sulle toi ”stokekeissi” vois tehdä ihan hyvää.
blender

Posts: 2,552

#65 • • blender Arcade | KAIKU

alek száhala:
---
PuuhaOsku:
1. intro
2. alek száhala - unilaulu remix
3. Dig bounce - ether
4. blender feat. 16-valve - riffmeister - trip to the jungle mix
5. nomic - schizophrenic
6. dig bounce - raver´s nation (blender remix)
7. Re-form - mind control *jiihaa*
8. Epilim- beyond the love
9. Alek Száhala - pink magic
10. safe n sound - inverted reality
11. 12. epilim - Rapid fire *jiihaa*
12. carbon based - reactivated
13. epilim - plasma
14. rudi - paranoia (metal nrg bootleg)

---


PIeni korjaus: ellen nyt ihan väärässä ole niin tuo re-formin biisi on Mind control.



no väärässä taidat olla kait kun itse cloud-c jo sano että biisi on shine *nauru*
sakin

Posts: 178

#66 • • sakin
POCKKAA !!!!

harvoin kuuntelen mixii sillein ett spottailen vituiks menneitä vaihtoja tai kikkoja
oon liian syvällä musassa, mut JIPIII !! oon saanu sen vanhan fiiliksen takas...
( on se jo tehnytkin tuloaan... )

lauantai aamu lähti erinomaisesti käyntiin, gabberist en välitä mut muuten kyll wörkkii!


polttoon meni se on varma.



S.
Zwek

Posts: 1,701

#67 • • Zwek
Ihan mielenkiinnosta kuuntelen tän!
Aidrian

Posts: 1,799

#68 • • Aidrian Furian Master

Jone:
IMO rakenteesta ei paljon voida tän kanssa puhua, vaan biisejä on mätetty putkeen miten sattuu. Miksaus on raskasta, tukkoista, nopeaa ja osittain suorastaan täysin päin persettä. Joo-o, jopa biitilleen menee useimmiten, mutta kun molemman biisin basslinet hakkaavat päällekkäin täysillä (tai miten se nyt sitten ikinä sanotaankaan), niin lopputulos ei anna hurraamiseen ihan hirveästi aihetta.


vaikken itse miksailusta tiedä paskankaan vertaa, niin pienen ikäni oon musaa kuunnellu (ja siitäki leijonasosan teknoa&trancea) ni mun mielestä Jonen kommentti osuu aika kohdilleen. Biisit vaihtuu, mut tyylillä edellinen loppuu- seuraavaa putkeen. Miksailu on aika köyhää, liian suoraa ja liian nopeaa. Toisaalta onhan kyse ekasta miksistä, ei voine odottaa kikkailuja ja biisinvaihdon sovitusta ja venytystä. Biitit on valittu suurinpiirtein kohdilleen, mut vaihdot on liian jyrkkiä. Muutama helmi biisi löytyy kuitenkin, niistä propseja, mut jotenki liian ”kuluneita” biisejä mun mielestä.. johtuu sit ehkä siitä että kuuntelen päivät perätysten muuten alekin, re-formin ja cb:n biisejä*plur*. Biiseistä 9, vaihdoista 7= kokonaisuus 8 ja + yrittämisestä*iloinen*
Zwek

Posts: 1,701

#69 • • Zwek
ööööööö, ei kyllä ollu mun juttu...
itis

Posts: 2,518

#70 • • itis Morning Star

Jone:
Otetaas nyt kantaa ihan itse miksaukseen (siitä toisesta asiasta kun ehdin jo mielipiteeni ilmoittamaankin ja paheksumaan) kun on vähän aikaa:

IMO rakenteesta ei paljon voida tän kanssa puhua, vaan biisejä on mätetty putkeen miten sattuu. Miksaus on raskasta, tukkoista, nopeaa ja osittain suorastaan täysin päin persettä. Joo-o, jopa biitilleen menee useimmiten, mutta kun molemman biisin basslinet hakkaavat päällekkäin täysillä (tai miten se nyt sitten ikinä sanotaankaan), niin lopputulos ei anna hurraamiseen ihan hirveästi aihetta.

Rudin Paranoiasta eteenpäin tää miksaus on jopa tietyllä tasolla mun mieleeni ja tuntuukin, että toi gabberipuoli on herra Galravilla muuta paremmin hanskassa tai sitten mä vaan ymmärrän siitä sen verran vähemmän, että niin tuntuu. *vink*

Ekaksi julkaistuksi miksaukseksi ei mitenkään huono, muttei kyllä hyväkään. Kyllä ja se siitä keep on rockin'. Eiköhän ensi kerralla toi soitettujen biisien korrektiuskin ole vähän enemmän hanskassa, niin ei tarvitse tehdä näistä threadeistä toista ”Signis - Psycho Sun”-threadiä, jossa muuten on ihan hyvääkin läppää siitä miksi promoja ei kantsis soitella kuin niiden, jotka ovat sellaisen käteen saaneet.

Pakollinen disclaimer: Ei kantsi vedellä herneitä nenuun tästä palautteesta.



Enpä kirjoita uudelleen, kun Jone sanoi omin sanoin paremmin sen mitä meinasin tänne kirjoittaa. *joo* -kummallista, jotenkin musta tuntuu tuo Jonen kommentti ainoalta oikeasti rakentavalta KRITIIKILTÄ josta voi saada enempi kiinni siitä mitä kuuntelija ajattelee. -jos tosta tempaisee herneet, ei kannata jatkaa soittamista. Hyvää palautetta ja naulan kantaan.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

lulu.

Posts: 312

#71 • • lulu.
Kyllä kannattaa mieluummin nähä vaivaa vähän enemmän ja treenata himassa ennen kuin laittaa mitään settiä yleiseen jakeluun. Jotkut kikkailut oli jopa ihan toimivia , mutta oli siellä sellasia mitä ois voinu jättää poiskin.... 50 % vaihdoista
suht.koht toimivia ja loput oli sitten sieltä mihin aurinko ei paista......=) Mutta
kyllä se siitä.....

Kiinnostais tietää että kauan olet harjoitellut soittamista.?
display23

Posts: 3,069

#72 • • display23

lulu.:

Kiinnostais tietää että kauan olet harjoitellut soittamista.?



Kiitoksia kommenteista.
Ja soitellu olen vasta nelisen kuukautta. Sanottakoon vielä se, että tää ei edes pitänyt olla jakoon tuleva promo, vaan mun piti tehä vielä uudestaan ja ammattitaitosemmasti kikkailla. Mutta kyllästyin noihin biiseihin enkä jaksanut soittaa niitä enää uudestaan.

Seuraava mix, joka tulee sitten joskus tulee olemaan paljon enemmän viimesenpäälle hiottu.
Kana

Posts: 69

#73 • • Kana lässski
Ihan helvatan hyvä setti, ei paljon paremmaks vois saada*aplodit*

--
Techno 4 life!

display23

Posts: 3,069

#74 • • display23
Setti on tällä hetkellä offline!

eli jos vielä joku haluaa niin privaa mulle.
Uusi setti tulee kesän alussa..siihen asti..Ride the big one!
Avatar
#75 • • BTB Guest



dig bounce - raver´s nation (blender remix)



Mistä tämän kappaleen voisi löytää? On todella loistava!
BuBu

Posts: 509

#76 • • BuBu

Galrav:
Uusi setti tulee kesän alussa..siihen asti..Ride the big one!


odottelemme innolla!
ooooooooh yeaaah *nauru*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

blender

Posts: 2,552

#77 • • blender Arcade | KAIKU

BTB:
---
Mistä tämän kappaleen voisi löytää? On todella loistava!



vaikkapa minulta, en kyllä ole kovin tyytyväinen tohon, paljon parempaakin materiaalia uudella promolla, kysele vaik privassa promolevyä..
blender

Posts: 2,552

#78 • • blender Arcade | KAIKU

Galrav:
Mutta kyllästyin noihin biiseihin enkä jaksanut soittaa niitä enää uudestaan.



oisit voinu vaikka kaikki noi mun vanhat rävellykset heittää menee *ding*

toivottavasti uudemmat iskee paremmin *pahis*
enrg

Posts: 2,040

#79 • • enrg
sain viimein kuunneltua ja hieman petyin.
houkutteleva tracklisti (monta tuntemantonta jokeria..) antoi odottaa paljon. Heti unilaulun jälkeiset gabber basarit saivat kylmät väreet kasvoille. Kappaleiden järjestys vaikutti täysin randomilta ja muutamia ”valintoja” jouduin ihmettelemään pidempääkin. Esim 10. LCP - Plague kuulostaa soitettavan vähintää +20% pitchillä ja ei sovi yhtään ping magicin perään. Paikoitellen hyvät biisit sulautuivat nopeilla ”runnomis” vaihdoilla mukavastikkin, kunnes tuli joku sopimaton kappale palauttamaan fiilikset lähtöruutuun. Hyvä yritys ensimmäiseksi miksiksi, mutta neuvoisin treenaamaan enemmän ja keskittymään itse setin progressioon uusien ja harvinaisempien promo biisien sijasta. millä muuten setti soitettu? cd ainakin pääosissa *hymy*

hyvä yritys mut rutkasti lisää treeniä ja setin rakentelua niin hyvä tulee.
display23

Posts: 3,069

#80 • • display23

enrg:
sain viimein kuunneltua ja hieman petyin.
houkutteleva tracklisti (monta tuntemantonta jokeria..) antoi odottaa paljon. Heti unilaulun jälkeiset gabber basarit saivat kylmät väreet kasvoille. Kappaleiden järjestys vaikutti täysin randomilta ja muutamia ”valintoja” jouduin ihmettelemään pidempääkin. Esim 10. LCP - Plague kuulostaa soitettavan vähintää +20% pitchillä ja ei sovi yhtään ping magicin perään. Paikoitellen hyvät biisit sulautuivat nopeilla ”runnomis” vaihdoilla mukavastikkin, kunnes tuli joku sopimaton kappale palauttamaan fiilikset lähtöruutuun. Hyvä yritys ensimmäiseksi miksiksi, mutta neuvoisin treenaamaan enemmän ja keskittymään itse setin progressioon uusien ja harvinaisempien promo biisien sijasta. millä muuten setti soitettu? cd ainakin pääosissa *hymy*

hyvä yritys mut rutkasti lisää treeniä ja setin rakentelua niin hyvä tulee.


Kiitokset palautteesta.
Veikkaan myös, että oon jo tosta promosta jonku verran kehittynyt (toivon mukaan ainakin!).Mutta soitellu olen sen 5 kuukautta nytten suurinpiirtein, että ihan alkutaipaleilla ollaan. :)

Mitä tohon rakenteeseen tulee niin musta ainakin ekat neljä trackia sopii todella hyvin yhteen. Keskivaiheilla on vähän niin ja näin, mutta rakentuu mun mielestä lopussa hyvin rankemmalle puolelle.
Mutta parantamista on vielä ja paljon!

Ja soitettu on pioneerin cdj-800:silla.