Fusion / Clubzero 24.4.2004 @ Lpr-ug

157 posts, 8 pages, 15,294 views

yomanda

#141 • • yomanda

Andy Braun:
a mainoksis tais lukee et yli 18wee ilmasiks sisään *jiihaa*
---
Wegez:
Tuos ois kyllä.. :)
K-16 bileet (yli 18v ilmasiks) :) o/ ainut vaa et sit bileet saattas jäädä tappiolle? *lohduttel*

Ku A) ei olla mikää viralline järjestö / yhteisö yms (ne saa ilmasiks monarin käyttöö) ja B) ku ei olla mikää edellä mainittu ni järkkäritki pitää itse hankkia / maksaa.. Eli C)kun saatas joku yhteisö / järjestö hommaa auttaa...ni monarin puolesta tulis järkkärit + paikka.. *hymy* Eli periaatteessa ilmaset bileet..tietty tp:ltä kynittäs rahat pois.. *vink* *pahis*

No ei siel monarilla kyllä sillon niin paljon niitä täysikäisiä ollu (miun muistin mukaan) *vink* .. muistiaan voi verestää housebasen sivuilla jossa niitä pileitä on selostettu.

Ja Wegezille: pileitä ei lappeenrannassa kannatta yrittää järjestää voiton takia, ainakaan tollaisia pileitä.. ei niistä niitä voittoja niin kummosesti heru, vaikka ilmeisesti yleisesti ottaen joku semmoinen käsitys onkin ilmassa.
Ja toisekseen jos kerran tosiaan aiotte ruveta pitämään näitä pileitä niin kannattaa miettiä seuraavia pileitä varten kuntoon se puoli mikä edellisissä ei ollut.. eli pileisiin tulee aina sitä varastaja/hajoittaja/sotkia porukkaa *hmph* jos kyseessä on tälläiset sekalaisen seurakunnan pileet.. tiloja pitää vahtia paremmin, kunnolliset järjestyksen valvojat pitää järjestää (ei tarvi välttämättä lukea rinnassa että olen järjestyksen valvoja mutta sopii että joku pitää porukkaa silmällä) ja se että kenelläkään ulkopuolisella ei ole pääsyä backstagelle/narikkaan (siellä pitäisi olla joku vahtimassa koko ajan) rajoittaa jo aika paljon varastelun ja muun sotkemisen mahdollisuutta.. ei sinne bäkkärillekään paljon muita kuin dj:tä kannata päästää,
jos ei halua itse joutua maksajaksi, sillä järjestäjäthän ovat periaatteessa vastuussa kaikesta..
eli siis, kaikki mahdolliset asiat kannattaa kyllä miettiä seuraavaa kertaa varten valmiiksi.

mutta onnea ja menestystä silti sille, että jaksaa yrittää jotain tällaista *piis*
Wegez

#142 • • Wegez wegezandnicsilver.com

Wegez:
ainut vaa et sit bileet saattas jäädä tappiolle? *lohduttel*

yomanda:
Ja Wegezille: pileitä ei lappeenrannassa kannatta yrittää järjestää voiton takia, ainakaan tollaisia pileitä.. ei niistä niitä voittoja niin kummosesti heru, vaikka ilmeisesti yleisesti ottaen joku semmoinen käsitys onkin ilmassa.

Joo, siis enhän voitosta puhunutkaa..vaan tappiosta.. *vink* Ei me voiton takia näitä järkätäkkää vaan lähinnä sen takia että olisi bileitä.. *hymy* Viime bileitten ”budjetti” laskettiin tasan siihe että vuokra + muut kulut eikä voittoa laskettu yhtään.. *hymy* ja nuo on otettu jo huomioon..ja itse en ainakaan enää tuolla paikkassa enää tuollaisia kemuja järjestä..lähellä oli ettei paikasta mitää hajonnut (eli kaikki oli vanhoja hajoamisia, asia on selvitetty jo)

Eli jos tuolla vielä olen järjestämisissä mukana niin bileet on sillon ystävät ja heidän ystävä porukalle..niin ku Vinha sanoki.. *hymy* Ja jos (toivottavasti) ens ”julkiset” bileet tulee..niin A) isompi paikka B) järjestysmiehet / -naiset C) alkoholi kieltoon (jos on K-16) ..mutta jos tuon tyyliset niin sitten A) kutsulla vain sisään (eli ystävät vain) B) alkoholia voi ottaa, kohtuudella C) tuskin kukaa bilettäis vaa kaikki istuis nurkissa yms.. *hymy*

--
...we´re all made of stars...

Chatte

#143 • • Chatte Team Teknolipat :)
Voe helevetti, kirjoitin just kilometrin mittaisen jaarituksen ja kone tietenkin tilttas... reteesti vaan lähti uudelleen käyntiin koko roska, eikä kysellyt mitään, että haluaisinko jotain kenties tallennella. *dissaa*

Kirjoitus oli kuitenkin kommentti siihen, että miksi joitain ikäryhmiä leimataan käyttäytymisensä perusteella. Pääpointtini oli ehkä, että ikärajoja suunniteltaessa raja on vedettävä johonkin, joten joitain yleistyksiä vaan on tehtävä, ja aina jää joku ulos ikänsä takia, kun kypsyyttä tms. käyttäytymistä on vaikea mitata. Varmasti monet alaikäiset käyttäytyvät oikein mallikkaasti myös humalassa. Ja ei kokonaisia ikäryhmiä tulisi leimata huonoilla yleistyksillä muissa yhteyksissä. Kaikkihan olemme kuitenkin yksilöitä. *hymy*

Kirjoittelenpa paremmalla ajalla loput ajatuksistani. Nyt harmittaa liikaa se bittiavaruuteen kadonnut teksti. *uuh*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Nefertete

#144 • • Nefertete pile-eläin
Vai sellasta wegez & co meinaa seuraavaksi. Tonkin kokoluokan pileissä ois varmaan hyvä olla jonkinnäköistä kokemusta pileiden järkkäämisestä..Ja siun pitää Wegez ottaa monista säännöksistä yms. selvää vielä jne, kun noi pileet ei enää ois mitkään ug-pileet..

Jotenkin miuta epäilyttää toi koko yhdistelmä, mut oonkin skeptinen \”vanhus\” *vink*.
Et ehkä saattaisin tulla pyörähtämään paikalle, jos sais nimen listaan tms., mut en mie tollasesta \'huvista\' paljoo haluais maksaa. Kun ei tosiaan tuo yhdistelmä miuhun iske.
Miuta kiinnostaa enemmän sellainen \'berunamainen\' meininki kuin joku teinihelvetti.(anteeksi yleistäminen, heissäkin on joitain \”siedettäviä\” yksilöitä, mie oon kuitenkin em. ryhmän kanssa tehnyt töitä edelliset kaksi kesää). *igor*

Sillon joskus muinoin mie kavereineni olin jossain housebasen monari-kemuissa (Wave). Ikää tais olla 16/17v. Porukkaa ei tainnut kauheasti ollut paikalla, ja ehkä mein porukka edusti sit sitä alaikäisten jengiä..*virn*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Nefertete

#145 • • Nefertete pile-eläin

Wegez:
Joo, siis enhän voitosta puhunutkaa..vaan tappiosta.. *vink* Ei me voiton takia näitä järkätäkkää vaan lähinnä sen takia että olisi bileitä.. *hymy* Viime bileitten ”budjetti” laskettiin tasan siihe että vuokra + muut kulut eikä voittoa laskettu yhtään..

Niin no, ensi kesä tuolla lappeenrannan suunnalla (+lemi) tulee olemaan ihan hyvä pileiden osalta *vink*

Ja sie muutamaan otteeseen tuol illan aikana kehuskelit sillä, miten paljon voittoa noissa fusioneissa teitte...Siitähän melkein maksaa jo seuraavien pileiden vuokran *nauru*

[muokattu 28.4.2004 13:48]

--

Wegez

#146 • • Wegez wegezandnicsilver.com

Ja sie muutamaan otteeseen tuol illan aikana kehuskelit sillä, miten paljon voittoa noissa fusioneissa teitte...Siitähän melkein maksaa jo seuraavien pileiden vuokran *nauru*

Joo, ei puhuta siitä.. *iihhih* En kyl muista koko tapausta mutta mutta..se siitä..voittoa ei tosiaan tullut..juuri saatiin vuokra maksettua.. *nauru*

Ja siitä isoudesta..ei me (ainakaan mä) mitää mahti bileitä jräkätä.. mei seura järkkää siellä vähän väliä (tosin ny on ollu pitkä tauko) ihan tavallisia discoja..ja eihän nuo poikkeais siitä muulla tavalla kun että musa olisi muuta ku räp, hiphop, rok etc.. *vink* Että siis sori jos joku sai sellasen kuvan et mahti kemut tulos..ei tod.. *nauru* Ihan normaalin tyyline...poikkeuksena et sais vanhempaa porukkaa ja musa ois eri.. *hymy*

Mut ny kuoppaan omalta osalta tuon..ennen kuin tulee mitään järkevää mieleen.. *ding* (eli taitaa mennä pitkää) *nauru*

EDIT:

Nefertete:
Vai sellasta wegez & co meinaa seuraavaksi. Tonkin kokoluokan pileissä ois varmaan hyvä olla jonkinnäköistä kokemusta pileiden järkkäämisestä..Ja siun pitää Wegez ottaa monista säännöksistä yms. selvää vielä jne, kun noi pileet ei enää ois mitkään ug-pileet..

Joo, siis ei oiskaa mitkää ug...eikä ollu tarkoitus ollakkaa..ja noista otettiin jo n. kaks vuotta sitten selvää kun piti (monarilla) järjestää..mutta silloin asia kosasti siihen että siellä ei saanut tekno-bileitä järjestää... *eiei* ...tuli suora ei siinä vaiheessa kun ilmeni minkä tyyppistä musiikki olisi... Eli on tiedossa..hupiluvat, järjestysmeis määrät yms yms..

[muokattu 28.4.2004 14:09]

--

Cofu

#147 • • Cofu

Wegez:
järjestysmeis määrät yms yms..]

Pitää viilata pilkkua, ei ole enään järjestysmiehiä vaan järjestyksenvalvojia *lmao*.
yomanda

#148 • • yomanda

Wegez:
Mut ny kuoppaan omalta osalta tuon..ennen kuin tulee mitään järkevää mieleen.. *ding* (eli taitaa mennä pitkää) *nauru*

Ehkä se voi olla hyväkin, vähän antaa aikaa ajatukselle, tulee vaikka parempi paikka mieleen..
kaikenlaista nähneenä olen ainakin henkilökohtaisesti huomannut että yleensä tämmöisiin pileisiin (siis jossain paikassa kuten monari) ei kuitenkaan tule montaakaan ihmistä ja ne on niitä alaikäisiä.. tulee vaan sitten paha mieli kun ketään ”aikuista” ei tule ja pileet menee muutenkin miten menee *eiei*

*ankka*
seilori

#149 • • seilori

Wegez:
ja noista otettiin jo n. kaks vuotta sitten selvää kun piti (monarilla) järjestää..mutta silloin asia kosasti siihen että siellä ei saanut tekno-bileitä järjestää... *eiei* ...tuli suora ei siinä vaiheessa kun ilmeni minkä tyyppistä musiikki olisi...

tämä tulikin minulle yllätyksenä. Olen ymmärtänyt että Monarilla järjestetään aika riehakkaita rock/punk/hc tjsp (en niitä genrejä tunne :) tapahtumia, enkä ymmärrä että ovatko päättäjät tosiaan pelkästään jonkun vääristelevän median armoilla ja luulevat ”teknobileiden” olevan jotenkin pahempia ja vaarallisempia?

Ja kun Nefertete kokoajan niitä Berunoita hehkuttaa, niin ei ne nyt ihan niin eri planeetoilta olleet Wegez&co:n kemujen kanssa :) Mä uskon että molemmissa on pohjalla ajatus se hauskanpidon järjestäminen pienelle porukalle, vaikka toteutuksen painotuksissa sitten on isojakin eroja.

Viimeisimmät (hei nyt kirjoitan topiciin liittyvää :P) Wegez&co:n bileet olivat jo tanssijoiden määrää ja kotibilefiiliksestä irtipääsyä ajatellen vaikuttavammat kemut kuin Berunat. Berunoissa vaikuttavinta on ollut mukava kesäfiilis, auringonpaiste ja leppoisa tunnelma. Musiikin ja dj:en tason en katso olevan edes ensisijaista muun tunnelman ja viihtyisyyden rinnalla.

Noh minä en siis käykään pelkästään musiikin takia kemuissa :) Itseasiassa minulla on ollut usein paljon hauskempaa näissä pienissä pippaloissa, missä asioita ei ole otettu niin vakavasti, hinnat (yleensä siis vain sisäänpääsy) ovat halvat ja tunnelma läheisempi. Ymmärrän että esimerkiksi Nefertete arvostaa vakavampia ja suurempia tapahtumia. Isommalle yleisölle isommassa tilassa järjestettäessä joutuvat järjestäjät tietenkin ottamaankin homman paljon vakavammin, kun pieni lipsuminen saattaa aiheuttaa varsinaisen kuravyöryn.

Wegez&co:n bileissä toivoisin hieman irroittauduttavan siitä mielestäni yltiöpäisestä hehkuttamisesta ja lesottelusta (näkyy parhaiten englanninkielisissä mainoksissa) ja ”yleisön on pakko tanssia”-ajattelutavasta. Onhan se dj:lle hauskaa kun porukka tanssii, mutta ei ne tanssijat välttämättä nauti hetkestään yhtään enempää kuin nurkassa seisoskelevat pousaajat.

Muuten se ?täysi-ikäiset ilmaiseksi? kuulosti sen verran ikärasistiselta, etten kannata ko. systeemiä. Meillä täysi-ikäisillä on usein muutenkin enemmän pelivaraa rahankäytön kanssa. Jos tilaisuuteen mennään samalla tavalla nautiskelemaan, niin samalla tavalla siitä minun mielestäni pitäis maksaakin.

[muokattu 28.4.2004 15:11]
yomanda

#150 • • yomanda

vinha:
---
Wegez:
ja noista otettiin jo n. kaks vuotta sitten selvää kun piti (monarilla) järjestää..mutta silloin asia kosasti siihen että siellä ei saanut tekno-bileitä järjestää... *eiei* ...tuli suora ei siinä vaiheessa kun ilmeni minkä tyyppistä musiikki olisi...

---

tämä tulikin minulle yllätyksenä. Olen ymmärtänyt että Monarilla järjestetään aika riehakkaita rock/punk/hc tjsp (en mä niitä genrei tunne :) tapahtumia, enkä ymmärrä että ovatko päättäjät tosiaan pelkästään jonkun vääristelevän median armoilla ja luulevat ”teknobileiden” olevan jotenkin pahemmat?

Wegez&co:n bileissä toivoisin hieman irroittauduttavan siitä mielestäni yltiöpäisestä hehkuttamisesta ja lesottelusta

mikähän monarin mielen on muuttanut, kun -00 sai pitää teknopileet (wawe)*täh*

ja joo.. ehkä uusien pilejärjestäjien ei ihan niin paljon pitäisi hypettää itseään.. yleensä sillä on vaan kielteisiä vaikutuksia.. pitäähän itseään mainostaa mutta liika on aina liikaa *justjoo*
Nefertete

#151 • • Nefertete pile-eläin

vinha:
Ja kun Nefertete kokoajan niitä Berunoita hehkuttaa, niin ei ne nyt ihan niin eri planeetoilta olleet Wegez&co:n kemujen kanssa :) Mä uskon että molemmissa on pohjalla ajatus se hauskanpidon järjestäminen pienelle porukalle, vaikka toteutuksen painotuksissa sitten on isojakin eroja.

Viimeisimmät (hei nyt kirjoitan topiciin liittyvää :P) Wegez&co:n bileet olivat jo tanssijoiden määrää ja kotibilefiiliksestä irtipääsyä ajatellen vaikuttavammat kemut kuin Berunat. Berunoissa vaikuttavinta on ollut mukava kesäfiilis, auringonpaiste ja leppoisa tunnelma. Musiikin ja dj:en tason en katso olevan edes ensisijaista muun tunnelman ja viihtyisyyden rinnalla.

Noh minä en siis käykään pelkästään musiikin takia kemuissa :) Itseasiassa minulla on ollut usein paljon hauskempaa näissä pienissä pippaloissa, missä asioita ei ole otettu niin vakavasti, hinnat (yleensä siis vain sisäänpääsy) ovat halvat ja tunnelma läheisempi. Ymmärrän että esimerkiksi Nefertete arvostaa vakavampia ja suurempia tapahtumia. Isommalle yleisölle isommassa tilassa järjestettäessä joutuvat järjestäjät tietenkin ottamaankin homman paljon vakavammin, kun pieni lipsuminen saattaa aiheuttaa varsinaisen kuravyöryn.

Juuh.
Eipä noi pileet pileinä ehkä niin hirveästi ole eronneet noin käytännössä tms.,
mutta miun oma fiilis on ollut aivan eri planeetalta berunassa kuin esim. fusionissa.

Miun mielestä isoilla pileillä on puolensa, mutta berunoita ei tod. voi sanoa isoiksi pileiksi, ja ne kuitenkin kuuluivat vuoden 2003 parhaisiin bileisiin.
Onhan se tietysti totta, että berunoissa porukka ei niin viihdy tanssilattialla, mutta siellä ei sentään tulla vinkumaan dj:ltä, että soita hitaita/shakiraa/tms.
Siis tuo pileiden ero saattoi jäädä nyt ehkä epäselväksi, kun tämä kirjallinen itseilmaisu ei ole vahvimpia puoliani..mut kuitenkin. *ding*

--

Wegez

#152 • • Wegez wegezandnicsilver.com

Nefertete:
Siis tuo pileiden ero saattoi jäädä nyt ehkä epäselväksi, kun tämä kirjallinen itseilmaisu ei ole vahvimpia puoliani..mut kuitenkin. *ding*

..ei jääny..ainakaa mulle...oon ymmärtäny sen koko aja... *vink* *hymy*

--

Andy Braun

#154 • • Andy Braun housebase

Wegez:

ainaskin tänä keväänä ne ois antanu todella mielellään järkätä teknopileet, oli nimittäin jonkun aikaa päivä varattuna sieltä.. :)
jazmo

#155 • • jazmo techmu
Itse kuvittelisin sellaisten kutsuvierasbileiden toimivan hyvin. Että periaatteessa kaikki tuntisi kaikki parin kaverin kautta :)
Wegez

#156 • • Wegez wegezandnicsilver.com

Wegez:

Andy Braun:
ainaskin tänä keväänä ne ois antanu todella mielellään järkätä teknopileet, oli nimittäin jonkun aikaa päivä varattuna sieltä.. :)

Olitteko sit järkkääs siel? heii..muutes...eiks Housebase oo viralline järjestö / yhteisö tjsp..?! *vink*

--

Wegez

#157 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Huomasin juuri että kaikki kiitokset on unohtunu... *hymy*
Eli tässä niitä tulee..

- Kiitokset Pauhalle, Ristolle, Nikolle, Jonille ja Batylle (sekä siinä sivussa Mickille) jotka auttoivat bileet pystyyn...
- Kiitokset Jonille äänentoistosta
- Kiitokset Andylle ja Pauhalle valoista
- Kiitokset kaikille dj:lle siitä että raahautuivat soittamaan
- KiitosArille levareista (+mixeristä)
- Kiitos Mickille soittimesta
- Kiitokset rakkennusvalvonnalle paikan vuokraamisesta
- Ja lopuksi Kiitos kaikille bilettäjille!! *pihkassa*

PS.sanokaa jos joku unohtu... *blush*

--