Andy Braun:
a mainoksis tais lukee et yli 18wee ilmasiks sisään
---
Wegez:
Tuos ois kyllä.. :)
K-16 bileet (yli 18v ilmasiks) :) o/ ainut vaa et sit bileet saattas jäädä tappiolle?
Ku A) ei olla mikää viralline järjestö / yhteisö yms (ne saa ilmasiks monarin käyttöö) ja B) ku ei olla mikää edellä mainittu ni järkkäritki pitää itse hankkia / maksaa.. Eli C)kun saatas joku yhteisö / järjestö hommaa auttaa...ni monarin puolesta tulis järkkärit + paikka.. Eli periaatteessa ilmaset bileet..tietty tp:ltä kynittäs rahat pois..
No ei siel monarilla kyllä sillon niin paljon niitä täysikäisiä ollu (miun muistin mukaan) .. muistiaan voi verestää housebasen sivuilla jossa niitä pileitä on selostettu.
Ja Wegezille: pileitä ei lappeenrannassa kannatta yrittää järjestää voiton takia, ainakaan tollaisia pileitä.. ei niistä niitä voittoja niin kummosesti heru, vaikka ilmeisesti yleisesti ottaen joku semmoinen käsitys onkin ilmassa.
Ja toisekseen jos kerran tosiaan aiotte ruveta pitämään näitä pileitä niin kannattaa miettiä seuraavia pileitä varten kuntoon se puoli mikä edellisissä ei ollut.. eli pileisiin tulee aina sitä varastaja/hajoittaja/sotkia porukkaa jos kyseessä on tälläiset sekalaisen seurakunnan pileet.. tiloja pitää vahtia paremmin, kunnolliset järjestyksen valvojat pitää järjestää (ei tarvi välttämättä lukea rinnassa että olen järjestyksen valvoja mutta sopii että joku pitää porukkaa silmällä) ja se että kenelläkään ulkopuolisella ei ole pääsyä backstagelle/narikkaan (siellä pitäisi olla joku vahtimassa koko ajan) rajoittaa jo aika paljon varastelun ja muun sotkemisen mahdollisuutta.. ei sinne bäkkärillekään paljon muita kuin dj:tä kannata päästää,
jos ei halua itse joutua maksajaksi, sillä järjestäjäthän ovat periaatteessa vastuussa kaikesta..
eli siis, kaikki mahdolliset asiat kannattaa kyllä miettiä seuraavaa kertaa varten valmiiksi.
mutta onnea ja menestystä silti sille, että jaksaa yrittää jotain tällaista