Fusion / Clubzero 24.4.2004 @ Lpr-ug

157 posts, 8 pages, 15,362 views

Mick Elsa

#21 • • Mick Elsa Macarize Records

Nefertete:
vois varmaan tulla käymään, kun on toi miksukin soittelemassa.

oih, toinen tulee miun takia paikalle. *aplodit*
Allekirjoittanut tulee vetäisemään uutta kiksua sisältävän setin, joka on höystetty rullaavin pgogemaustein. toivottavasti kiksun ystäviä (ja toki muitakin bile-eläimiä) saapuu siis sankoin joukoin paikalle.
diorite

#22 • • diorite 180+
No enää ei ainakaan Lisa Lashes ole esteenä kun kerran sen päivämäärä tulee muuttumaan *aplodit*

--
Kuka? Minäkö?

Wegez

#23 • • Wegez wegezandnicsilver.com

Cindy:
Tekis kyllä mieli tulla fiilistelemään mutta olen jo Nosturiin menossa 24.4. Harmi*joo*

Ny hä sitä voi tulla fiilistelee ku kerta Lissu siirtyy.. *hymy*

--
...we´re all made of stars...

Oneil

#24 • • Oneil
Tänne pitää tulla *hymy*
Aidrian

#25 • • Aidrian Furian Master
keneltäs niitä ennakoita sopii kysellä?
Wegez

#26 • • Wegez wegezandnicsilver.com

Cindy:
onko minkä verran lippuja jo varattu, mahtaisikohan ovelta silloin vielä saada?

Juuh uskoisin että ovelta saa.. *vink* grrr *plur* Tervetuloa tamppaamaa!!! *jiihaa* *plur*

Dèja vu:
keneltäs niitä ennakoita sopii kysellä?

Lähetä vaa iha mailia sinne clubzeron mailii..ni joku meistä sit vastailee.. *hymy* *vink*

[muokattu 7.4.2004 14:04]

--

Wegez

#27 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Aikataulut tulleet, LineUp lopullinen (paitsi yksi yllätys vieras saattaa tulla lisää), ”ilmoitus”sivua muokattu parempaa ulkonäköön..flyereita jaetaan pe-la iltojen aikana lpr:n keskustassa... *hymy* ..ja sitten odottelee partyja...enää reilu viikko... *pihkassa* Itseltäni luvassa vanhaa sekä uutta kixua ja hieman hardempaa vivahdetta välin ehkä.. *vink* *aplodit* ..ja Exeq soittaa loppuillasta/aamuyöstä hard nrg:ta ja happy ravee *jiihaa**aplodit**jiihaa**plur*

*jiihaa* *prepare to dance* *jiihaa*

[muokattu 13.4.2004 21:11]

--

Pauha

#28 • • Pauha
Jees, tänää tuli kateltua vähän mitä on luvassa... Letkeetä kesähoussia tulossa alkuiltaa ja pojat jatkaa sittä eteenpäin *plur* EI muuta ku ens viikkoon!

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Vice

#29 • • Vice Känniääliö

Wegez:
Ýksi yllätys vieras saattaa tulla lisää

Ei voi pitää mitään salaisuuksia *hymy*

--
We are the Borg. Resistance is futile. Your culture will adapt to service ours. We will add your biological and technological distinctiveness to our own.

Wegez

#30 • • Wegez wegezandnicsilver.com

Wegez:
Ýksi yllätys vieras saattaa tulla lisää

Vice:

Jaa-a..no tää on kyl salaisuus.. *hymy* Enaa vajaa viikko bileisii! *plur* ..ja kohta biletetää... *pihkassa* Toivottavasti kaikki sujuu vaa hyvi ja kaikil on hauskaa! *hikoil* *lohduttel* eikä -> *känni*-ääliöitä ole..

[muokattu 18.4.2004 18:45]

--

Slenky

#31 • • Slenky
Pitäisköhän täältä pääkaupunkiseudulta asti raahautua parin kaverin kanssa... Pitää kyllä olla jo päässä vikaa... 200km *ding* *täh*

noh katsotaan.... *iihhih*
seilori

#32 • • seilori

Veekoo:
Pitäisköhän täältä pääkaupunkiseudulta asti raahautua parin kaverin kanssa... Pitää kyllä olla jo päässä vikaa... 200km *ding* *täh*

joo en kyllä itse ryhtyisi. Jos olisivat ug-hallibileet, niin sitten harkitisisin. Sellainen kotibilefiilis näissä sarjan tapahtumissa on kuitenkin tähänkin asti ollut, ja tilan vaihtumisesta huolimatta en kyllä paljoa Kouvolaa kauempaa lähtisi.. enkä varmaan Kouvolastakaan asti ellei olisi tuttuja kavereita paikalla :)
Aidrian

#33 • • Aidrian Furian Master

vinha:
---
Veekoo:

---

joo en kyllä itse ryhtyisi. Jos olisivat ug-hallibileet, niin sitten harkitisisin. Sellainen kotibilefiilis näissä sarjan tapahtumissa on kuitenkin tähänkin asti ollut, ja tilan vaihtumisesta huolimatta en kyllä paljoa Kouvolaa kauempaa lähtisi.. enkä varmaan Kouvolastakaan asti ellei olisi tuttuja kavereita paikalla :)

ja kyllä noissa bileissä viimeistään tullaan kaikki tutuiksi*nauru* jos kyseessä pieni paikka. Mut tulossa ollaan, liput varaukseen huomenna (4-7 henkeä*plur*)

edit: + saman verran muita tuttuja kouvolan suunnilta..*joo* tulee hyvät kemut.

[muokattu 19.4.2004 00:16]
Inferno

#34 • • Inferno [Terrorcraft]
Sen verran voin paljastaa että tyylinä tulee olemaan Leo Laker,Sven Wittekind,Mayhem Man jne. *hymy*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

Wegez

#35 • • Wegez wegezandnicsilver.com

Vice:

No niin..enää kolme yötä bileisiin... *jiihaa* Ja on aika julkistaa yllätysvieras...

Eli loppuillasta nähdää toinen b2b show Yoshi b2b Hordak lisäksi..

A-Pointter b2b PyRoS

..aika taulut hieman muuttuivat..mutta ei paljoa..
Ja sitten odottelemaan bileitä...

*pihkassa**prepare to dance**pihkassa*

--

Aidrian

#36 • • Aidrian Furian Master

Wegez:

A-Pointter b2b PyRoS

jeesh hyvä homma*pihkassa* herrat tuntien voi tulla kiva taisto*pahis*
ja lisää tulee sit vappuna Heinähatussa*joo*
mutta ensin nämä bileet-> liput varmistettu.
Ja jos joku ystävällinen sielu viittis heittää vaikka meilin kautta mulle pikkasen tarkemmat ajo-ohjeet tästä paikasta, ite kun en lappeesta tiedä just mitään. Tai edes joku ossa tms ni heitän karttahakuun*justjoo**nauru*
seilori

#37 • • seilori

Dèja vu:
Ja jos joku ystävällinen sielu viittis heittää vaikka meilin kautta mulle pikkasen tarkemmat ajo-ohjeet tästä paikasta, ite kun en lappeesta tiedä just mitään. Tai edes joku ossa tms ni heitän karttahakuun*justjoo**nauru*

heh no jos tila on salainen niin eihän niitä tietoja voi heittää kuin vasta bilepäivänä. Miten muuten on mahdollista ettet tiedä Lappeenrannassa autoilusta jos olet Imatralta/Kouvolasta? (no jälkimmäisestä jo ymmärtäisi)
Aidrian

#38 • • Aidrian Furian Master

vinha:
heh no jos tila on salainen niin eihän niitä tietoja voi heittää kuin vasta bilepäivänä. Miten muuten on mahdollista ettet tiedä Lappeenrannassa autoilusta jos olet Imatralta/Kouvolasta? (no jälkimmäisestä jo ymmärtäisi)

..*ding*.. vaatii selittelyä?*plur* käyn instituutiota, jota myös ammattikorkeeksi kutsutaan tääl Imatralla, ogei. Ajelen tuolta Kouvolan suunnilta krt/vko+paluu tietty vkl sinne, täällä kun ei ole mtn elämää.. niin siis. Ajomatka vie Lappeenrannan hanakaistan kautta hienosti kaupungin ohi.. eikä suuremmin ole ollut intoa poiketa matkan varrella mitään ylimääräistä, jotenka.. mun lappeenrannan tietämys rajoittuu niihin muutamiin (epäselviin) kertoihin, kun oon käyny esim Nite Trainissa bileissä ja kerran Cännärissä.. ja muistaakseni oon käyny kokonaista pari-kolme kertaa kyseisessä kaupungissa päiväsaikaan (joka on vähän eri juttu kuin yöllä*justjoo*) eli joo.. tollasta. Vinha nyt tyytyväinen?*plur* Nojaah.. tällä kertaa mä en ole edes kuski, joten eipä tarvi noista ajo-ohjeistaka niin huolia*hih* ja kun mä en ole kuski, niin sehän tarkoittaa sitä, että..*piru*on irti..
Amma

#39 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Dèja vu:
Nojaah.. tällä kertaa mä en ole edes kuski, joten eipä tarvi noista ajo-ohjeistaka niin huolia*hih* ja kun mä en ole kuski, niin sehän tarkoittaa sitä, että..*piru*on irti..

Tarkottaaks tää sitä, että molen kuski..*täh*

--
*etsiskel*