vinha:
heh no jos tila on salainen niin eihän niitä tietoja voi heittää kuin vasta bilepäivänä. Miten muuten on mahdollista ettet tiedä Lappeenrannassa autoilusta jos olet Imatralta/Kouvolasta? (no jälkimmäisestä jo ymmärtäisi)
..
.. vaatii selittelyä?
käyn instituutiota, jota myös ammattikorkeeksi kutsutaan tääl Imatralla, ogei. Ajelen tuolta Kouvolan suunnilta krt/vko+paluu tietty vkl sinne, täällä kun ei ole mtn elämää.. niin siis. Ajomatka vie Lappeenrannan hanakaistan kautta hienosti kaupungin ohi.. eikä suuremmin ole ollut intoa poiketa matkan varrella mitään ylimääräistä, jotenka.. mun lappeenrannan tietämys rajoittuu niihin muutamiin (epäselviin) kertoihin, kun oon käyny esim Nite Trainissa bileissä ja kerran Cännärissä.. ja muistaakseni oon käyny kokonaista pari-kolme kertaa kyseisessä kaupungissa päiväsaikaan (joka on vähän eri juttu kuin yöllä
) eli joo.. tollasta. Vinha nyt tyytyväinen?
Nojaah.. tällä kertaa mä en ole edes kuski, joten eipä tarvi noista ajo-ohjeistaka niin huolia*hih* ja kun mä en ole kuski, niin sehän tarkoittaa sitä, että..*piru*on irti..