129 posts, 7 pages, 23,493 views
+ Yves De Ryuter oli melkoinen pettymys
, mutta onneks sitten Ness vs. Proteus vs. Ork nostatti bileitten tasoa performanssillaan.. Musa oli kokonaisuutena melko polkkapitoista, rave//tekno-linja ois ehkä toiminu paremmin.. ja Orkidea ois saanu olla enemmän puikoissa :p mutta silti ihan OK bileet

! Tosin korkea hinta ovelta oli odotettavissakin, koska järjestäjä ei suostunut ennen bileitä vastaamaan lipun hintaa koskeviin kysymyksiin 
Pakko oli ravata jatkuvasti ulkona viilentymässä. Ulkomaan tähden soittelu ei oikein toiminut itselle, ja Orkidea olikin illan parasta antia
Paikalla oli kyl paljon hyvää porukkaa, varsinkin Tampereen tuttuja oli oikein kiva nähdä
DJ Genius:
Näitä biisibongailuja toivoisi muuten näkevän paljon enemmän näissä bileiden jälkeisissä ketjuissa, kun täydellisiä soittolistoja esiintyjät kuitenkin tosi harvoin julkaisevat.
\Voi hitto vie, tollanen läävä, oikea \'bunkkeri\' anna mun kaikki kestää.\ 

Specimen_7:
Voi hitto vie, tollanen läävä, oikea 'bunkkeri' anna mun kaikki kestää.
Siis voi itku, jos nyt ei ollu tarjolla pippelinvenytyshousea viiden tähden luxusterassiravintolassa auringon alla.
Hyvästä voi aina maksaa, ei paljoa haitannu vaikka maksokin 17euroa.
Illan parhaita olivat kyllä Sasha F,Neon b2b Friik ja Yves. Kaikki niistä soittivat sellaista musiikkia, mitä osasin niiltä odottaakin. Ei pettymyksiä.![]()
![]()
Specimen_7:
Voi hitto vie, tollanen läävä, oikea 'bunkkeri' anna mun kaikki kestää.
Siis voi itku, jos nyt ei ollu tarjolla pippelinvenytyshousea viiden tähden luxusterassiravintolassa auringon alla.
Hyvästä voi aina maksaa, ei paljoa haitannu vaikka maksokin 17euroa.
Illan parhaita olivat kyllä Sasha F,Neon b2b Friik ja Yves. Kaikki niistä soittivat sellaista musiikkia, mitä osasin niiltä odottaakin. Ei pettymyksiä.![]()
![]()

Se b3b ei niin uponnut vaikka välillä putoskin niin hyviä biisejä lattialle et oli pakko mennä talloon 

Kannatti tulla kauvempaakin.