ILLUMINATION SSS day two with YVES DE RUYTER @ Tampereen Ylioppilasteatteri 16.7.2004

129 posts, 7 pages, 20,145 views

anri

Posts: 890

#21 • • anri team parempi pitäjä

meisi:
---
UzU:
Ne vesipyssyt on tallessa!!

---


heeeeei! Uusiks! *aplodit*



s**tana teidän kanssanne *nauru* mulla on joku muistikuva sekopäistä vesipyssyt kourassa!

--
don't go halfway - go all the way

Timce

Posts: 5,381

#22 • • Timce

meisi:
---
Timce:
Edellisen vuoden Divet (Cor Fijneman) sattui samalle viikolle, kuin Tammerfestit ja helteisin kesäkuu sataan vuoteen *piis* ...Jos tänä vuonna päästään lähellekään, niin voi voi. Messis..

---



Ah *sydän*
Parhaat pileet Senssillä ikinä! Asteita oli ainakin +50C ja talo täynnä iloisia ihmisiä, vesipyssyt ja ankka...kylmää juotavaa ja hikeä ah ja voi! *pihkassa*
Sitä fiilistä on vaikee saada kyl takas, mut tänne kyl yrittämään *jiihaa*

ja ppst. se oli heinäkuu *vink*



damn...”Your memory seems to serve you right” (Iron chef) No ei vuoden takaisia juttuja ENÄÄ voi muistaa niin tarkkaan. ^_^

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ravec

Posts: 1,102

#23 • • ravec
Bakko tulla..... Yves vääntää sen verran kovin potikkaa.
Plus, eikä pahana ”ih-hih” lisänä toi 3to3 setti.
alphamagic

Posts: 3,628

#24 • • alphamagic
Oonki miettiny että tuliskohan se Yves joskus Suomeen... ja odotus näköjään palkitaan!! *plur* tänne siis. vaikkakin melkein oon puolilupautunu ilosaareen mut taitaa nää bileet vetää kuitenki pitemmän korren... *slurps* *super*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

merr

Posts: 20

#25 • • merr
pakko päästä *aplodit*

ei kukaan tietäis järkätäänkö tampereelle päin mitään reissua jyväskylä/kuopio suunnalta? tahi kimppakyytiä haetaan *jiihaa*
UzU

Posts: 2,361

#26 • • UzU [33100]

alphamagic:
aikkakin melkein oon puolilupautunu ilosaareen mut taitaa nää bileet vetää kuitenki pitemmän korren... *slurps* *super*



Kyllähän täältä kerkeää ihan hyvin Ilosaareen. Kun bileet on ohi nokka kohti Joensuuta. Niin mä aion ainakin itse tehdä :)
Grass

Posts: 237

#27 • • Grass fiilistelijä
uuh, nannaa tammerfesteissä. täällä!*joo**aplodit*
Mr.Pink

Posts: 307

#28 • • Mr.Pink

Illumination:
ILLUMINATION confirmed line up:


MR PINK & MICHI




pien korjaus..

Eli me peruutettiin kyl tää jo jokin aika sit,mut näköjään ei oo tänne vaan korjattu

oon tällöin sundances tallinnas.
Vaik nopee oonki ni en ihan noin nopee

Sorry!

--
Lost in the silver box.

Zyklonius

Posts: 1,629

#29 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Niin, tosiaan, jos nämä kalaasit ovat aktualisoitumassa, niin kussa ja missä? Vaadin saada selvyyden, jotta voin tilata lennot oikeaan aikaan ja oikeaan paikkaan. Ameriikkalaishenkistä täsmäosumointia.

Selkeämmin ilmaistuna: Missä baarissa pidetään? Onko aamujatkot samassa mestassa? Was? Ich brauche etwas.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Illumination

Posts: 241

#30 • • Illumination
Tapahtuman paikka on vaihtunut ja bileet kestävät nyt kolme päivää yhden sijaan...

Tiedot päivitetty.

Tarkemmat infot julkistetaan tämän viikon kuluessa

[muokattu 2.6.2004 04:08]
drS

Posts: 1,939

#31 • • drS
huh, kerkesin jo melkein säikähtään et nää on peruttu kokonaan..
Grass

Posts: 237

#32 • • Grass fiilistelijä
I-klubi <3

torstaina ei pääse edes, eikä paljon haittaa kun kattoo missä paskamestassa nää silloin on *eiei*
bzr

Posts: 174

#33 • • bzr
Jooh onneks sentään bileet järjestyy, mut nuo paikat on kyllä melkoinen pettymys tälläsille bileille *uuh*
Grass

Posts: 237

#34 • • Grass fiilistelijä
öö, ei I-Klubi ole mikään pettymys senssiin verrattuna. I-Klubilla on aina hyvät bileet, tuskin näistä tulee poikkeus! *jiihaa*

tosin sitten torstain anti on jotain hrrrhrhhrhrhr onnenpäivät nimittäin on treen paskimpia paikkoja pitää bileitä?? on on.
UzU

Posts: 2,361

#35 • • UzU [33100]
I-klubi on voitto, vaikkakin Senssi on hyvä tila. Mut Onnarit on pettymys.
nyt taitaa tulla kahdet bileet tähän kaupunkiin päällekkäin.. Tosin ei ole vaikea valita onnellista voittajaa :)
meisi

Posts: 327

#36 • • meisi maiu naki
i-klubi *pihkassa*
loistavaa!
Illumination

Posts: 241

#37 • • Illumination
Päiväkohtaiset dj infot lisätty.
peepe

Posts: 904

#38 • • peepe
wuhuuu,ihanaa päästä pitkästä aikaa i-klubille bileilee!
inka

Posts: 179

#39 • • inka juppihippireivaaja
Melkein vaikee uskoa että nää pidetään oikeesti I-klubilla!!

Järkkärit: ei sitten mitään helvetin pimeetä savusumua uv-loisteessa niinku joskus (viimesimmis bileissä mis oon käyny täällä joskus 2-3v sitten) on ollu *justjoo*

Joskus oli valtava tuuletin dj-kopin edes, ah se oli ihanaa :) *muistelot*
Illumination

Posts: 241

#40 • • Illumination

inka:
Melkein vaikee uskoa että nää pidetään oikeesti I-klubilla!!

Järkkärit: ei sitten mitään helvetin pimeetä savusumua uv-loisteessa niinku joskus (viimesimmis bileissä mis oon käyny täällä joskus 2-3v sitten) on ollu *justjoo*

Joskus oli valtava tuuletin dj-kopin edes, ah se oli ihanaa :) *muistelot*




Ei ole pelkoa. Ei tiedetä kuka silloin on järjestänyt ja mitä, mutta nämä ovat ihan eri bileet. Tuskin on edes UV:ta, saatika mitään hirveä synkkää meininkiä ;)

Pari isoa tuuletintakin koitetaan järjestää, ainakin jos on erittäin kuuma viikonloppu...