ILLUMINATION SSS day two with YVES DE RUYTER @ Tampereen Ylioppilasteatteri 16.7.2004

129 posts, 7 pages, 20,187 views

sts

Posts: 7,969

#41 • • sts Sama pyynti aitta!

Juki54:
---
dark-raver:
---
Puistokemisti:
---
dark-raver:
Olen niin täällä kun vaan voi olla *sydän*

---


Mä oon täällä enemmän kuin voi olla.*jiihaa*

---


mutta mä oonkin vielä enemmän *hymy*

---


Oon eniten



minä vain olen.
Illumination

Posts: 241

#42 • • Illumination
Kaikkien päivien liput myynnissä nyt Epe´s levykaupassa.
Muiden kaupunkien liput tulevat myyntiin ti-ke.
teroska

Posts: 254

#43 • • teroska yksinäinen bilettäjä
kertokaa tyhmälle bilettäjälle että missä toi I-KLUBI:n järjestämis paikka sijaitsee tampereella?

--
pieni laiha poika

Illumination

Posts: 241

#44 • • Illumination

terok83:
kertokaa tyhmälle bilettäjälle että missä toi I-KLUBI:n järjestämis paikka sijaitsee tampereella?





I-Klubi on oikealta nimeltään Tampereen Ylioppilasteatteri, osoite on Itsenäisyydenkatu 12-14. I-Klubi nimi on jäänyt siellä aikoinaan olleesta I-Klubista.
Illumination

Posts: 241

#45 • • Illumination
STOP THE PRESS

Ohjelmalisäys.

Perjantain bileissä näyttävä tuli- ja uvshow byTulikollektiivi Flamma (Tre) (www.mungomedia.fi/FlaMMa).

Ennakot myynnissä nyt myös Streat Beatissa Helsingissä ja Bluestoressa Lahdessa.
pyhimys

Posts: 622

#46 • • pyhimys
Näyttää kyllä ”aika mukavalta” tuo line-uppi *kuolaa*. Ja vielä, kun on noin halpa tasoon nähden, niin tännehän voisi vaikka tulla *joo*.
Illumination

Posts: 241

#47 • • Illumination
STOP THE PRESS

Ohjelmalisäys.

Sasha F tekee keikat myös lauantai-iltana sekä sunnuntaiaamuna.
Psykerön keikka on sunnuntaiaamuna.

[muokattu 23.6.2004 13:44]
Avatar
#48 • • Mr. Jenkins Guest
Eiks toi i-klubi ole se paikka missä on kokolattiamatto ja sisällä ei saa polttaa?
Illumination

Posts: 241

#49 • • Illumination
Perjantaina ja lauantaina happyhour klo 20-21!

Perjantaina ja lauantaina klo 20-22 välillä saapuneille ilmaiseksi 8 euron arvoinen elektroninen flashstick!!

[muokattu 30.6.2004 21:03]
Avatar
#51 • • astaroth Guest
Perjantaina tullaan, jos vain loma duunista ehtii alkamaan. Kuulostaa erittäin houkuttelevalta. :)
Avatar
#52 • • Mr. Jenkins Guest

Lesz:
Eiks toi i-klubi ole se paikka missä on kokolattiamatto ja sisällä ei saa polttaa?



Anyone? *justjoo*
drS

Posts: 1,939

#53 • • drS

Lesz:
Eiks toi i-klubi ole se paikka missä on kokolattiamatto ja sisällä ei saa polttaa?



kokolattiamattoo en kyl muista nähneeni, mut ei siellä kyllä polttaa saa.
Flight

Posts: 1,306

#54 • • Flight Groove Me Baby
Tuolla ollaan juu... Cor pelasti viime tammarfestin, toivottavastu yves tekee samat.
UzU

Posts: 2,361

#55 • • UzU [33100]

drS:
---
Lesz:
Eiks toi i-klubi ole se paikka missä on kokolattiamatto ja sisällä ei saa polttaa?
---
kokolattiamattoo en kyl muista nähneeni, mut ei siellä kyllä polttaa saa.



Ymmärtääkseni paikkaa on juuri rempattu ja taru kertoo että siellä on nykyään kokolattiamatto :/ ..ehkä joku voisi vahvistaa.
Avatar
#56 • • Mr. Jenkins Guest

UzU:
---
drS:
---
Lesz:
Eiks toi i-klubi ole se paikka missä on kokolattiamatto ja sisällä ei saa polttaa?
---
kokolattiamattoo en kyl muista nähneeni, mut ei siellä kyllä polttaa saa.

---


Ymmärtääkseni paikkaa on juuri rempattu ja taru kertoo että siellä on nykyään kokolattiamatto :/ ..ehkä joku voisi vahvistaa.



Rempattu? Mahtuuko paljon ihmisiä?
drS

Posts: 1,939

#57 • • drS
no yhtä kaikki, tää on kyllä silti yks parhaita ja legendaarisimpia bilepaikkoja tampereella *sydän*
merr

Posts: 20

#58 • • merr
propsit tippuu paikalta kyllä hurjaa vauhtia jos ei polttaa saa... pitääkö sieltä ulos asti kammeta savukkeelle?? *jupisee*
Tomppa_

Posts: 46

#59 • • Tomppa_

Lesz:

Rempattu? Mahtuuko paljon ihmisiä?



Bilepaikkanahan i-klubi on yksi parhaimmista Treella, mutta mielestäni sinne sopivat ns. underground-bileet paremmin kuin tämän kokoluokan tapahtuma. I-klubin kapasiteettihan on jotain 300 hengen luokkaa ja ainakin aina aikaisemmin on alkoholinmyynti loppunut kello 1:30 eli baari on sulkeutunut 02:00.

Bileethän alkavat 21:00 vai? Miksi häppäri alkaa jo kello 20:00 ?? Ja nopeasti laskettuna aukioloajalla ja artistien määrällä niin settien pituudet taitavat jäädä kovin lyhyiksi? Alle tunnin mittaisiksi... Mites, heittääkö Yveskin jonkun pätkäsetin vaan?

Aamujatkoilla taitaa olla sama homma settien pituuksien kanssa? Aika tehokasta siivousta pitää olla, jos pääbileet loppuu neljältä ja paikka avataan taas tunnin päästä ;-) Tampereen virkavaltahan on tunnetusti nihkeetä myöntämään aikoja aamujatkoille, mutta kai nekin ovat jo kunnossa.

Tulee kyllä taas RANKAT Tammerfestit :-D
kazaa

Posts: 48

#60 • • kazaa
On muuten aika perseestä että nää on samaan aikaan Rushin kanssa. Vaikkakin mielummin tänne tuun. Juup.