Jos saisit päivän olla mies/nainen...

78 posts, 4 pages, 18,643 views

anthocyan

Posts: 1,511

#21 • • anthocyan Kohti valoa...

Epailija:
Kaipa sitä yrittäisi harrastaa itsetutkiskelua ja miettiä asioita. Jos sitä vaikka saisi selville, että 1. ajattelevatko naiset ja 2. eroaako ajattelu miesten vastaavasta (jos sitä on). Otos tosin olisi turhan pieni yleistysten tekemiseen, mutta tuurilla saisi hyvän tarinan kerrottavaksi.



*aplodit*
Aika lail samaa mieltä sun kaa, koska haluisin oikeesti tietää, et onko naisilla ja miehillä nyt muka niin paljon eroa keskenään ajatusmaailmassa. Henkilökohtaisesti olen pitkälti sitä mieltä, että on yksilökohtaista. *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

PuuhaOsku

Posts: 1,309

#22 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

Jone:
Istuisin varmaan koko 24h himassa räpläämässä itseäni.


Samat sanat.
Tissimiehenä suurin osa ajasta menisi tissien räpläämiseen.
MaSari

Posts: 1,986

#23 • • MaSari space jammer

Lene:
Se 24 h ei kyllä taitaisi näille itsensä räplääjille riittää saadakseen selville, että miten naisen keho toimii. Tarttisivat raukat käyttöoppaan. *pahis**vink**nauru* Sitä paitsi naisena yhtäkkiä hoksaisittekin, että kas, eipä teekään tänään mieli. *vink*

[muokattu 26.3.2004 18:47]



HAHA! Ehkä parhaimmin sanottu *lmao*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Flamie

Posts: 478

#24 • • Flamie
Mä en itseasiassa tiedä mitä mä tekisin. Siis kyllähän mää rämpläisin itseäni, muttei sitäkään varmaan jaksa tehä 24h. Sit varmaan kävisin tonkimas tuolla naisten vaatepuolella kaikki vaatteet läpi mitä on aina halunnu koittaa. *nauru*
Sitten voisin kirjoittaa itselleni lapun että miksi mielialani vaihtelevat niin pirun monta kertaa tunnissa. *vink*

[muokattu 27.3.2004 12:30]
Aidrian

Posts: 1,799

#25 • • Aidrian Furian Master

PuuhaOsku:
---
Jone:
Istuisin varmaan koko 24h himassa räpläämässä itseäni.

---

Samat sanat.
Tissimiehenä suurin osa ajasta menisi tissien räpläämiseen.



sitten ei tytöt muuta kuin jonnekin kylpylään tai uimahalliin, saunaosastolle*joo**nauru*
Orfeus

Posts: 5,872

#26 • • Orfeus

PuuhaOsku:
Samat sanat.
Tissimiehenä suurin osa ajasta menisi tissien räpläämiseen.


*joo**lmao*
kriba

Posts: 173

#27 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

Lene:
Se 24 h ei kyllä taitaisi näille itsensä räplääjille riittää saadakseen selville, että miten naisen keho toimii. Tarttisivat raukat käyttöoppaan. *pahis**vink**nauru* Sitä paitsi naisena yhtäkkiä hoksaisittekin, että kas, eipä teekään tänään mieli. *vink*

[muokattu 26.3.2004 18:47]



Mun tuurulla kävisn niin et mul olis hullutpäivät *nyyh*
Mut tosiaan kylhän se ittesä lääppimisee menis ja sit iskee jotai äijii (ja ehkä nainenki jos kimppakivaata pääsis) jostai ittellee..*plur*
Toinen olis et mä haluisin kiusata äijii flirttailuilla ja vamaa pukeutumisel myös.. mut kyl toi aika loppuis aika pahasti keske..
Se vois olla mielenkiintonen hetki ku menis nukkuu (jos edes menis) naisena ukon kanssa ja heräis miehenä saman äijän vierestä *nauru*
Snowie

Posts: 601

#28 • • Snowie Ihku Hiutale
Hah, mä haluaisin kyllä laueta jonkun horon naamalle. *iloinen*
tematsu

Posts: 436

#29 • • tematsu Innovator

Elvirith:
Hah, mä haluaisin kyllä laueta jonkun horon naamalle. *iloinen*


ja tämän minä voisin uskoa.... mä voin sitten olla se horo, jos vaikka samalle päivälle sattuis et ollaan vaihettu sukupuolia... hmmm... *reps*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Snowie

Posts: 601

#30 • • Snowie Ihku Hiutale

temazz:
ja tämän minä voisin uskoa.... mä voin sitten olla se horo, jos vaikka samalle päivälle sattuis et ollaan vaihettu sukupuolia... hmmm... *reps*


Toi oli sitten lupaus. *nauru* Imet sitten kanssa kunnolla.
kriba

Posts: 173

#31 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

Elvirith:
---
temazz:
ja tämän minä voisin uskoa.... mä voin sitten olla se horo, jos vaikka samalle päivälle sattuis et ollaan vaihettu sukupuolia... hmmm... *reps*

---

Toi oli sitten lupaus. *nauru* Imet sitten kanssa kunnolla.



*reps*
Saara

Posts: 1,954

#32 • • Saara #2970
Olis melkein pakko kokeilla miltä tuntuu naida muijaa... Olen ite miettiny miltä se tuntuu kullalla kun rakastellaan... *sydän*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

shine

Posts: 221

#33 • • shine
olisin tietysti itälän ville vallaton ja laskisin pulkalla hyppyrimäestä ainaski 500 kertaa. sit menisin ostaa viinaa ja vetäisin päiväkännit eduskunnan laskuun*vink*

--
you don't know me, i don't know you........but i do miss u.

tematsu

Posts: 436

#34 • • tematsu Innovator

Elvirith:Toi oli sitten lupaus. *nauru* Imet sitten kanssa kunnolla.


jeps, posket klommolla... ja imuteho on sitten niin luja että imen sulta aivot päästä... *wirn*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Snowie

Posts: 601

#35 • • Snowie Ihku Hiutale

temazz:
jeps, posket klommolla... ja imuteho on sitten niin luja että imen sulta aivot päästä... *wirn*


Sori, mutta ne katoo samalla hetkellä kun muutun mieheksi. *wirn*
tematsu

Posts: 436

#36 • • tematsu Innovator

Elvirith:Sori, mutta ne katoo samalla hetkellä kun muutun mieheksi. *wirn*


tuon me kaikki miehet otamme loukkauksena.... *murrr* *kivatsulle*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Elmiira

Posts: 1,446

#37 • • Elmiira
Vois muuten mennä vaikka jonnekin markettiin ja nipistellä naisten peppuja, ai mix? *ding*

ööö, en tiedä... luultavasti six, että semmoista en koskaan naisena tule tekemään (toivottavasti*nauru*)

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

nemo

Posts: 656

#38 • • nemo Wanha kettu
Aihe josta olemme kaverien niin useasti jutelleet! Itse varmaan aloittaisin näköjään samoin kuin moni muu, eli 'tutustumalla itseeni' jonka jälkeen lähtisin varmasti jonnekkin etsimään miestä ja yhdyntää. Olisi enemmän kuin hienoa tietää/tuntea miltä se vastakkaisesta sukupuolesta tuntuu. Sen jälkeen menisin varmaan kauppaan koska se olisi suuri seikkailu, koska joutuisi miettimään jokaisen pitkulaisen esineen kohdalla 'miltähän tuo tuntuisi' *iloinen* No ei sentäs... menisin varmaan baariin vokottelee miehiä ja en kuitankaan antais kenellekkään koska silloin vasta tietäisin mitä on olla nainen. *nauru* Koko 24 tunnin ajan kurkkisin myös oman paitani alle ja myhäilisin tyytyväisenä *iloinen*

Pitääpä listata pari kavereitteni suusta kuultua kommenttia samaan asiaan:

Naiset sanoo:
-Kusisin nimeni lumeen *iloinen*
-Hankkiutuisin kapakkatappeluun
-Hankkisin suihinoton

Miehet sanoo:
-Opettelisin käyttämään tamponia *ding*
-Työntäisin sisääni kaiken minkä voisin

Ja näitähän riittäisi paljon, tuossa nyt muutama.

-mies-

--
Tää on mun sigu

Elmiira

Posts: 1,446

#39 • • Elmiira

nemo:
-Hankkisin suihinoton



Joo, tuota pitäis kyllä kokeilla!!!

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#40 • • yana Guest

Jone:
Istuisin varmaan koko 24h himassa räpläämässä itseäni.



kayttaisin koko 24h parhaan, mieheksi muuttuneen, ystavani kanssa yhdessa kokien talla kertaa eri rooleissa erilaisia enemman tai todellapaljon eroottisesti suuntautuneita tapahtumia ympari kaupunkia, yksityis seka varsinkin julkistiloissa