Jos saisit päivän olla mies/nainen...

78 posts, 4 pages, 18,558 views

Elmiira

Posts: 1,446

#1 • • Elmiira
Eli mitä kaikkea tahtoisit tehdä jos saisit päivän verran (24h) edustaa vastakkaista sukupuolta?

Vai haluaisitko yleensäkään?

Itselleni tuli mieleen, että tahtoisin luovuttaa spermaa, musta vois sit tulla jonkun isä *nauru*

Ja varmaan tekisin paljon muutakin...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

alizania

Posts: 147

#2 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
hihhihhih..en mä varmaan ehtis tehdä kaikkea*iloinen*
mä haluisin ainakin käydä panemassa jotai koska mua kiinnostaa miltä se tuntuu miehen näkökulmasta*plur*..sit mä menisin miesten veskii tsiikailee*iloinen*siis en vehkeitä vaan mitä ne tekee siel
..*juonittel*..
sit mä..öö..niin sit mä varmaan ehkä halusin tehdä jotain miehistä..mut mä en nyt kyl vielä keksi mitä..pitää miettiä ja palata asiaan*iloinen*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

pyhimys

Posts: 622

#3 • • pyhimys
*juonittel* päivä naisena... varmaankin \”tutkisin\” sitä kehoa aika tarkkaan, jonka jälkeen varmaan yrittäisin tunkea jonkun parin kanssa kimppakivaan ja vertailla kumman kanssa se on oikein kivempaa *hih*...
Janne

Posts: 1,330

#4 • • Janne kipee ukkeli
Kyllä siinä olisi alkututkiskelujen jälkeen saman tien lähdettävä baanalle etsimään komeita miehiä. Jos ne ei muuten lämpenis (vaikka mä olisinkin tosi kaunis), niin tarjoisin niille bisset - kyllä riittäis pojilla puheenaihetta vuosiksi siitä tempusta! *hih* Kyllä kai sitä muutakin tekemistä sitten olis, mutta kaikkeen ei riitä aika jos on vain yksi päivä *nyyh*

Tää on kyllä siitä hedelmällinen topikki, että täältä voi saada virikkeitä kaikkeen mitä ei ole itse tullut tehtyä tai keksittyä. Hmm, pitäisiköhän tosiaan mennä luovuttamaan spermaa tai... *juonittel*
Epailija

Posts: 5,636

#5 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Kaipa sitä yrittäisi harrastaa itsetutkiskelua ja miettiä asioita. Jos sitä vaikka saisi selville, että 1. ajattelevatko naiset ja 2. eroaako ajattelu miesten vastaavasta (jos sitä on). Otos tosin olisi turhan pieni yleistysten tekemiseen, mutta tuurilla saisi hyvän tarinan kerrottavaksi.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jone

Posts: 8,258

#6 • • Jone Archibald Haddock
Istuisin varmaan koko 24h himassa räpläämässä itseäni.
typ0

Posts: 1,892

#7 • • typ0 syntax error
hahaa *nauru* räpläisin itteeni 24 tuntii ja sit ku kädet väsyis soittaisin mun naispuolisille ystäville josko ne tulis räplään mua *iloinen*
nii siis haluun olla nainen *nauru*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

lohikarme

Posts: 1,730

#9 • • lohikarme RitariVittupää
Hmmm... enköhän mä tutustuisi uuteen kehoon 24h *nauru*

--
Qualis artifex pereo

Claquesous

Posts: 3,206

#10 • • Claquesous viidettä kolonnaa

lohikarme:

Hmmm... enköhän mä tutustuisi uuteen kehoon 24h *nauru*



Nii olis nii paljon kivaa läydettävää ja niin vähän aikaa niide löytämisee

--
32. of December

pyhimys

Posts: 622

#11 • • pyhimys

alizania:
sit mä menisin miesten veskii tsiikailee*iloinen*siis en vehkeitä vaan mitä ne tekee siel
..*juonittel*..



Minkä ihmeen takia sinä sinne haluaisit *täh*... voin kertoa, etä normibaarin miestenvessassa ei todellakaan tee mieli käydä illan aikana *eiei*... ei siellä tapahdu mitään erikoista, mitä nyt lattiat lainehtii ja aina silloin tällöin joku päättää haastaa riitaa *hymy*...
stimbeh

Posts: 400

#12 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Napoleonia lainatakseni:

”Jos olisin nainen, en tekisi muuta
kuin ihailisin alastonta vartaloani
peilistä kaiket päivät ja masturboisin.”

(tuhmaa)*possu**nauru*

edit: tarkennus quoteen

[muokattu 26.3.2004 18:47]

--
Flow with the go.

Avatar
#13 • • Lene Guest
Se 24 h ei kyllä taitaisi näille itsensä räplääjille riittää saadakseen selville, että miten naisen keho toimii. Tarttisivat raukat käyttöoppaan. *pahis**vink**nauru* Sitä paitsi naisena yhtäkkiä hoksaisittekin, että kas, eipä teekään tänään mieli. *vink*

[muokattu 26.3.2004 18:47]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#14 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hmm... jos olisin päivän mies, niin varmaan ekana vetäisin käteen *nauru* sit menisin suihkuun ja kävelisin pyyhe lanteilla ympäri kämppää ja ajaisin parran. Sit varmaan salille seuraavaks, nousis varmaan ”ennätysraudat” *juonittel*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

DJ Rx

Posts: 2,527

#15 • • DJ Rx FINRG Recordings
sekstaisin kahdenmiehen kanssa (dppelbockit ja kaikki) ja viettäisin loppupäivän onnelisena kuin myös saaneena *iihhih*

(tupla penetraatiota kun ei voi itse kokea... *nauru*)

[muokattu 26.3.2004 19:12]

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avatar
#16 • • GoA Guest
Ottaisin selville miltä tuntuu saada munaa. Ja ennenkaikkea miltä naisen orgasmi tuntuu. *joo*
Claquesous

Posts: 3,206

#17 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Lene:

Sitä paitsi naisena yhtäkkiä hoksaisittekin, että kas, eipä teekään tänään mieli. *vink*

[muokattu 26.3.2004 18:47]

[/q

Sula mahdottomuus!!1!

Muokkasin quotea

[muokattu 26.3.2004 19:13]

--
32. of December

Avatar
#18 • • GoA Guest

Lene:
Se 24 h ei kyllä taitaisi näille itsensä räplääjille riittää saadakseen selville, että miten naisen keho toimii. Tarttisivat raukat käyttöoppaan. *pahis**vink**nauru* Sitä paitsi naisena yhtäkkiä hoksaisittekin, että kas, eipä teekään tänään mieli. *vink*

[muokattu 26.3.2004 18:47]



En usko!! *Nauru*
Avatar
#19 • • Lene Guest

GoA:
En usko!! *Nauru*



Olisit 24 h naisena ja luulet saavasi orgasmin, kun joillakin siinä menee koko elämä!? *nauru* Olet todellinen optimisti. *vink*

PS. Joillakin. Not me - paitsi kun miehet alkavat sähläämään. *nauru* *pahis*

[muokattu 26.3.2004 20:38]
display23

Posts: 3,069

#20 • • display23
ehkä ois kerranki hauska leikkii miestä...