BREEZING SOUND CLUB @DIVA 29.1.03

60 posts, 3 pages, 6,846 views

#21 • • Taika Guest
..Et otappas siitä ja teistä selvää..*pahis* Sanoo se aina hyvin selväjärkinen ja selväpäinen ihminen..*pahis*
Oikeastihan mä oon ihan*enkeli*..
Aidrian

#22 • • Aidrian Furian Master
ei mut oikeesti se mikä harmittaa on se, että Radiac perui.. mun lempparidj Tapsan ohella. nyyh..*eiei* nyt on aika vaakalaudalla tulenko ollenka.. vaix olisha siel vieläki Rx ja Petrus G..*iloinen*
..nii ja Toukka*iloinen*

[muokattu 23.1.2003 15:19]
#23 • • Taika Guest
Bilehile (m):

ei mut oikeesti se mikä harmittaa on se, että Radiac perui.. mun lempparidj Tapsan ohella. nyyh..*eiei* nyt on aika vaakalaudalla tulenko ollenka.. vaix olisha siel vieläki Rx ja Petrus G..*iloinen*
..nii ja Toukka*iloinen*

[muokattu 23.1.2003 15:19]

Arvaa mitä just tajusin..Mä oon lupautunut lähtemään tänne!
*voiei*
Aidrian

#24 • • Aidrian Furian Master
Taika:

Arvaa mitä just tajusin..Mä oon lupautunut lähtemään tänne!
*voiei*

Huh-huh.. ja mulla on tänä(kin) keskiviikkona yövuge töissä, mut senhä voi aina vaihtaa*hymy*
No Ok. Jos mulla on vielä viikonlopun jälkeen rahaa, niin sitten tulen*joo* Olishan se ihan kiva nähdä Kouvolan tuttujakin pitkästä aikaa*joo*
Mika Juhani

#25 • • Mika Juhani
bunde:

Hmm, topiccia saa muutettua kun painaa sen kohalla *hymy*

Toukka kiittää ja kumartaa. Olipas muuten hassuun paikkaan laitettu tuo aiheen vaihto!!!

--
Toukka aka Mika Juhani

#26 • • imelä Guest
oi petrus *sydän* tätä oon odottanu! ihan must!!
tänne tänne tänne! Taika kainaloon ja menoks *iloinen*
kouvolan (ja lahden) pojat rokkaa *plur*
Mika Juhani

#27 • • Mika Juhani
Ja ettei jäisi muutokset tuohon edelliseen niin ilolla ilmoitan että Radiac pääseekin soittamaan onneksi on ymmärtäväisiä työnantajia!!!???*ökkö*

[muokattu 23.1.2003 20:18]

--
Toukka aka Mika Juhani

Aidrian

#28 • • Aidrian Furian Master
Toukka:

Ja ettei jäisi muutokset tuohon edelliseen niin ilolla ilmoitan että Radiac pääseekin soittamaan onneksi on ymmärtäväisiä työnantajia!!!???*ökkö*

[muokattu 23.1.2003 20:18]

ui-ui-ui... meitsi on takuuvarmasti nyt mestoilla, vapaapäiväki järjestyi. Toivottavasti Janne soittaa sitä melodista trancea niinku aikasemminkin*plur**pahis*
#29 • • Taika Guest
kitiara:

oi petrus *sydän* tätä oon odottanu! ihan must!!
tänne tänne tänne! Taika kainaloon ja menoks *iloinen*
kouvolan (ja lahden) pojat rokkaa *plur*

*sydän*Sinun kainalossasi minne vain!!*sydän*
Insomnia

#30 • • Insomnia Haahuilija
kaikki tutut tonne =) paljon tuttuja tonne....
bilehile: muista ottaa keskiviikko ja torstai vapaaksi =)

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

|Cronos|

#31 • • |Cronos| the Moose
Älä nyt tero sitte hirveest säädä.. ota asia rauhallisest ja yritä lähteä ajoissa.. voidaan ilmoittaa jos bileitten ajan kohta muuttuu..=) muista oottaa glowit mukaan..*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Aidrian

#32 • • Aidrian Furian Master
kele nyt ei oo glowin glowii*dissaa* vähän oon niinku*eiei* mut eihä se fiilistä laske, tipan tippaa*pahis* mut hei jos joku tietää mistä sais niit glowei viel täs paris päiväs, ni kertoo sit ihmeessä!!*iloinen*
Heii mitä te ihmiset oikein musta ajattelette*iloinen* on mulla keskiviikko vapaa, mut torstaina kiltisti töihin, jote tulee kyllä selvä ilta (ehkä jo sen aikakin*nauraa*) mut fiilistä se EI haittaa*joo* kyllä mä lupaan, että veivaan vaikka yxinäni koko Radiacin setin*plur* saapi tulla sitte moikkaamaan, nekin ketkä ei jo tunne*nauraa* enköhä mä taas oo se man in white, ku toi kitiaraki lupas digimonin ottaa mukaan*vink*

[muokattu 27.1.2003 13:03]
Insomnia

#33 • • Insomnia Haahuilija
Bilehile: voinhan mä peteltä kysästä jos sillä olis nii kävisin hakee.....joo, se man in black on aika kulunnu juttu jo *nauru* Hmm, nonii, äijähän on järkänny =)

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

Aidrian

#34 • • Aidrian Furian Master
bunde:

Bilehile: voinhan mä peteltä kysästä jos sillä olis nii kävisin hakee.....joo, se man in black on aika kulunnu juttu jo *nauru* Hmm, nonii, äijähän on järkänny =)

Muute iha hyvä juttu, mut Petehä on intis, ni tuskin voi nyt jelppiä*uuh* mut kyselin tuolta Hkin suunnilta ja lupas pistää huome postiin!!*plur* jos mä vaikka sitteki saisin pari glowii tassuihin jo keskiviikkona*joo* sitte kyl bilebile ja pousataan ihan tosissaan*hymy*

[muokattu 27.1.2003 15:29]
Insomnia

#35 • • Insomnia Haahuilija
jooh, mut voisin kysellä ja sit kävisin niiltä hakees....voisin vaik saadakkin mut tosin 1-2 sinistä...

[muokattu 27.1.2003 15:35]

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

#36 • • Taika Guest
Bilehile (m):

kele nyt ei oo glowin glowii*dissaa* vähän oon niinku*eiei* mut eihä se fiilistä laske, tipan tippaa*pahis* mut hei jos joku tietää mistä sais niit glowei viel täs paris päiväs, ni kertoo sit ihmeessä!!*iloinen*
Heii mitä te ihmiset oikein musta ajattelette*iloinen* on mulla keskiviikko vapaa, mut torstaina kiltisti töihin, jote tulee kyllä selvä ilta (ehkä jo sen aikakin*nauraa*) mut fiilistä se EI haittaa*joo* kyllä mä lupaan, että veivaan vaikka yxinäni koko Radiacin setin*plur* saapi tulla sitte moikkaamaan, nekin ketkä ei jo tunne*nauraa* enköhä mä taas oo se man in white, ku toi kitiaraki lupas digimonin ottaa mukaan*vink*

[muokattu 27.1.2003 13:03]

Ei ole bilehilettä ilman gloweja*nauraa* Miten mä muuten erotan sut pimeässä..Tai no, enhän mä muutenkaan ikinä näe ketään tai mitään*voiei* Aimitenniinmitämeajatellaanoikeinsusta..*plur* Ei me mitään ajatella..*pahis* Mäkin kyllä skarppaan ja tulen tänne ihan vesiselvänä, eiköhän mulla ole taas kiintiö täys..*hih**vink*

Mitä, mikä digimon? Ny ei kyllä raksuta..Epäilyttää vaan..*hmph*Te kierot, kierot ihmiset..*igor*

*enkeli*
Aidrian

#37 • • Aidrian Furian Master
bunde:

jooh, mut voisin kysellä ja sit kävisin niiltä hakees....voisin vaik saadakkin mut tosin 1-2 sinistä...

[muokattu 27.1.2003 15:35]

no hei.. siniset on ehkä just parhaita!!*joo* olisko paha jos kysyt..? ku ei oo 100 varmaa et ehtiikö mun glowit keskiviikoks..*häh*
Aidrian

#38 • • Aidrian Furian Master
Taika:

Ei ole bilehilettä ilman gloweja*nauraa* Miten mä muuten erotan sut pimeässä..Tai no, enhän mä muutenkaan ikinä näe ketään tai mitään*voiei* Aimitenniinmitämeajatellaanoikeinsusta..*plur* Ei me mitään ajatella..*pahis* Mäkin kyllä skarppaan ja tulen tänne ihan vesiselvänä, eiköhän mulla ole taas kiintiö täys..*hih**vink*

Mitä, mikä digimon? Ny ei kyllä raksuta..Epäilyttää vaan..*hmph*Te kierot, kierot ihmiset..*igor*

*enkeli*

Sit mie en saa olla kiero, sit mie en saa olla suora, sit mie en saa juua limpparii, sit mie en saa polttaa tupakkii..*ding* Kitiara saattaapi käydä ostaa digikameran ( =digimon)*plur* ja lupas sitte käyttää kameraa ahkerasti, jos sen nyt mukaansa jo saa*joo* sitte yhteispousi*nauraa*
mut *ökkö**ökkö* kivaa kun tuut!! ei tarvi yxin*ökkö**nauraa*
#39 • • imelä Guest
Bilehile (m):

Taika:Ei ole bilehilettä ilman gloweja*nauraa* Miten mä muuten erotan sut pimeässä..Tai no, enhän mä muutenkaan ikinä näe ketään tai mitään*voiei* Aimitenniinmitämeajatellaanoikeinsusta..*plur* Ei me mitään ajatella..*pahis* Mäkin kyllä skarppaan ja tulen tänne ihan vesiselvänä, eiköhän mulla ole taas kiintiö täys..*hih**vink*

*enkeli*

Sit mie en saa olla kiero, sit mie en saa olla suora, sit mie en saa juua limpparii, sit mie en saa polttaa tupakkii..*ding* Kitiara saattaapi käydä ostaa digikameran ( =digimon)*plur* ja lupas sitte käyttää kameraa ahkerasti, jos sen nyt mukaansa jo saa*joo* sitte yhteispousi*nauraa*
mut *ökkö**ökkö* kivaa kun tuut!! ei tarvi yxin*ökkö**nauraa*

joooooo v*tin sekikset, siellä nähdään *nauraa* ja kamera kaulassa *iloinen* juu juu yhteispousit päälle vaan!! voitte sit loppuviikosta katella et voi vittu ollaanpas me tyhmän näkösiä, hei kato sun silmiä! jne *nauraa* mä en kyl usko et te Selvinpäin lähdette. kerta ois toki ensimmäinenkin, ainakin töwhille *plur*
akir0

#40 • • akir0 idleRPG champion 2009
Oon kuullu, että tänne tulee Paljon Kivoja Ihmisiä, joten aattelin tulla siipeilemään, jos joku luulis, että kuulun ko. joukkioon!