Oikeastihan mä oon ihan*enkeli*..
60 posts, 3 pages, 6,853 views
ei mut oikeesti se mikä harmittaa on se, että Radiac perui.. mun lempparidj Tapsan ohella. nyyh.. nyt on aika vaakalaudalla tulenko ollenka.. vaix olisha siel vieläki Rx ja Petrus G..
..nii ja Toukka*iloinen*
[muokattu 23.1.2003 15:19]
Arvaa mitä just tajusin..Mä oon lupautunut lähtemään tänne!
*voiei*
Hmm, topiccia saa muutettua kun painaa sen kohalla
Ja ettei jäisi muutokset tuohon edelliseen niin ilolla ilmoitan että Radiac pääseekin soittamaan onneksi on ymmärtäväisiä työnantajia!!!???
[muokattu 23.1.2003 20:18]
oi petrus tätä oon odottanu! ihan must!!
tänne tänne tänne! Taika kainaloon ja menoks
kouvolan (ja lahden) pojat rokkaa
Bilehile: voinhan mä peteltä kysästä jos sillä olis nii kävisin hakee.....joo, se man in black on aika kulunnu juttu jo Hmm, nonii, äijähän on järkänny =)
kele nyt ei oo glowin glowii*dissaa* vähän oon niinku*eiei* mut eihä se fiilistä laske, tipan tippaa*pahis* mut hei jos joku tietää mistä sais niit glowei viel täs paris päiväs, ni kertoo sit ihmeessä!!
Heii mitä te ihmiset oikein musta ajattelette*iloinen* on mulla keskiviikko vapaa, mut torstaina kiltisti töihin, jote tulee kyllä selvä ilta (ehkä jo sen aikakin*nauraa*) mut fiilistä se EI haittaa*joo* kyllä mä lupaan, että veivaan vaikka yxinäni koko Radiacin setin*plur* saapi tulla sitte moikkaamaan, nekin ketkä ei jo tunne*nauraa* enköhä mä taas oo se man in white, ku toi kitiaraki lupas digimonin ottaa mukaan*vink*
[muokattu 27.1.2003 13:03]
Ei ole bilehilettä ilman gloweja*nauraa* Miten mä muuten erotan sut pimeässä..Tai no, enhän mä muutenkaan ikinä näe ketään tai mitään*voiei* Aimitenniinmitämeajatellaanoikeinsusta.. Ei me mitään ajatella.. Mäkin kyllä skarppaan ja tulen tänne ihan vesiselvänä, eiköhän mulla ole taas kiintiö täys..
Mitä, mikä digimon? Ny ei kyllä raksuta..Epäilyttää vaan..*hmph*Te kierot, kierot ihmiset..
Taika:Ei ole bilehilettä ilman gloweja*nauraa* Miten mä muuten erotan sut pimeässä..Tai no, enhän mä muutenkaan ikinä näe ketään tai mitään*voiei* Aimitenniinmitämeajatellaanoikeinsusta.. Ei me mitään ajatella.. Mäkin kyllä skarppaan ja tulen tänne ihan vesiselvänä, eiköhän mulla ole taas kiintiö täys..
Mitä, mikä digimon? Ny ei kyllä raksuta..Epäilyttää vaan..*hmph*Te kierot, kierot ihmiset..
Sit mie en saa olla kiero, sit mie en saa olla suora, sit mie en saa juua limpparii, sit mie en saa polttaa tupakkii.. Kitiara saattaapi käydä ostaa digikameran ( =digimon) ja lupas sitte käyttää kameraa ahkerasti, jos sen nyt mukaansa jo saa*joo* sitte yhteispousi*nauraa*
mut kivaa kun tuut!! ei tarvi yxin*ökkö**nauraa*