Miten haluaisit kuolla

396 posts, 20 pages, 131,833 views

m1kk3

#321 • • m1kk3 no-life
nousuhumalassa *joo*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Tarsu

#322 • • Tarsu
sillai et henki lähtee!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

_-JackaL-_

#324 • • _-JackaL-_ Käyntikortissa lukee Asiantuntija
hyvin

--
_- Elä hetkessä, muuta ei ole -_
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

T0mbstone

#325 • • Edited T0mbstone The Process.
Valitsemallani tavalla ja valitsemallani hetkellä. Nukkuen ja miellyttävästi.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

#326 • • opmdevil Guest
Paras kuolema suomalaiseen tyyliin on vanha, hyvä alkoholimyrkytys. Vielä jotenkin vahingossa about 60 v iässä. Ei siinä hirmuisesti kärsisi ja sitä ennen olisi todennäköisesti ollut ihan kivaa. Sopiva paikka tähän olisin neliviikkoisen kesäloman alussa siihen olohuoneen lattialle.

Syy - Ruumis löydettäisiin varmasti eivätkä kissat kuolisi nälkään.
Marchand

#327 • • Marchand

xl8r, 18.1.2007 18:54:
Suuressa räjähdyksessä vieden mahdollisimman monta muuta mukanani *pahis* (tarttee varmaan mennä hankkiin semmonen salkkukokoinen ydinpommi, niitä kuulemma on pimeillä markkinoilla jokusia...)

*nauru* Mä oon mukana *pahis* ilmoittele tarkemmin koska mennään ostaan *tirsk*
Kriss G

#328 • • Kriss G Wir brauchen bass
Hirttäytymällä kuumailmapallosta alasti ja laskeutua keskelle kaupunkia niin että mahdollisimman moni saa traumoja näkemästään.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Euphoria

#329 • • Edited Euphoria 4 everyone

Kriss G, 5.6.2007 09:32:
Hirttäytymällä kuumailmapallosta alasti ja laskeutua keskelle kaupunkia niin että mahdollisimman moni saa traumoja näkemästään.

Ehkä oon pimee, mut toi olis lähinnä huvittava näky..*nauru*
Ei siis se, et just sinä siel killuisit, vaan jos joku nyt tollasta tekis..

Sick world*poks*

Edittii..
m1kk3

#330 • • m1kk3 no-life
silleen että illalla käy nukkumaan autuaan tietämättömänä siitä että aamulla ei enää herää. Se olis varmaankin parhautta.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

plink

#331 • • plink team paska
yks makeimmista kuolintavoista, mitä oon vuosien varrella miettinyt, vois olla sellanen että joutuisi elävältä ison anakondan nielemäksi. homma pitäisi toteuttaa vielä siten, että matkaan liitettäisiin tarvittavat life-supportit (ilma, vesi jne), että kuoleminen tapahtuisi käärmeen vatsahappojen myötä, eikä esim. tukehtumalla. muistaakseni anakondat voi sulatella isoja saaliita parikin viikkoa, joten siinä voisi tunnustella miltä tuntuu kun nahka ja elimet alkavat pikkuhiljaa syöpymään. lisäksi tästä voisi kehitellä ihan mielenkiintoisen reality-sarjankin, jossa tarkasteltaisiin kuka kestää pisimpään.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Kriss G

#332 • • Kriss G Wir brauchen bass

plink, 5.6.2007 14:01:
tästä voisi kehitellä ihan mielenkiintoisen reality-sarjankin, jossa tarkasteltaisiin kuka kestää pisimpään.

Ai sillee et viiminen elossa oleva kaivetaa veke sieltä anakondan navasta ja saa palkinnoksi Ice cuben nimmarilla varustetun dvd:n jota voi sitten kattella rujona ja puherajoitteisena :D

--
DESTROY ALL HIPPIES

remotion

#333 • • remotion nostatus guru

Kriss G, 5.6.2007 14:06:
---
plink, 5.6.2007 14:01:
tästä voisi kehitellä ihan mielenkiintoisen reality-sarjankin, jossa tarkasteltaisiin kuka kestää pisimpään.

---

Ai sillee et viiminen elossa oleva kaivetaa veke sieltä anakondan navasta ja saa palkinnoksi Ice cuben nimmarilla varustetun dvd:n jota voi sitten kattella rujona ja puherajoitteisena :D

No mä oon messissä!!
Techa

#335 • • Techa
Piiskattuna/Ruoskittuna/Ristiinnaulattuna Kaivopuistoon *pahis**jeesus*

--
´klik klak bada bada klik klak boom!!

Vi-ci

#337 • • Edited Vi-ci
Haluaisin itse jäädä joko hummerin tai mustan M5 sen alle. Tai sitten R1 sen alle, sllasen mustan ja 1100cc... *joo* Ja vuosimallikin saisi olla järkevä... Mutta jos noi ei onnaa, niin sitten toivottavasti ruumisauto olisi joko se hummer tai M5... mut ei prätkä, se olis jo vähän liian överi.
#338 • • Equalizer Guest
jos joku nainen söis mut
LactoPhilus

#339 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
heroiini öyskät. kuolis onnellisena, kai? *ding*

*nauru*
Kilari-Ilari

#340 • • Kilari-Ilari Mä oon joo

Kriss G, 5.6.2007 09:32:

Hehheh.. sepä oiskin näky!

Henkilökohtainen suosikki olisi varmaan heroiinin yliannostus mansikoita ja kermavaahtoa syödessä samalla kun niskoja hierotaan.