Miten haluaisit kuolla

396 posts, 20 pages, 132,346 views

Aziz Combat Fighter

#161 • • Aziz Combat Fighter
En mä tavasta osaa sanoa, mahdollisimman nopeasti tietty. Mut haluun et mulla on aikaa sanoa mun vikat sanat; "The money is under the..." *kroak*
peepe

#162 • • peepe

S-T:
Vanhana, tarpeeksi terveenä ja onnellisena.

sinäpä sen sanoit
Essi

#163 • • Essi Kukkupää!
Kaiken nähneenä, tehneenä, tunteneena, kärsineenä (paitsi liikoja tuskia*iloinen*), nauttineena... tyytyväisenä. Ei liian nuorena muttei liian raihnaisenakaan.

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

Elmiira

#164 • • Elmiira
Hitaasti, mutta varmasti.

Tai sitten en.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

kilobitti

#165 • • kilobitti 1-2-3 techno
Haluaisin voida todeta ennen kuolemaani että voin olla tyytyväinen tapaan jolla elin. Ts. haluisin, että jos jään huomenna rekan alle, mua ei kaduttais että olisin jättänyt liikaa asioita tulevaisuuden unelmiin.

Mulle ajatus siitä "että oisin kokenut kaiken" on utopiaa koska kaikkea ei kuitenkaan ehdi millään kokea. Luulen että todellista onnellisuutta on jos löytää tapoja nauttia arkielämästä, ja oppii elämään jokaisen päivän "kuin se olisi viimeinen". Suurin osa elämästä on kuitenkin arkea, halusi sitä tai ei*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Unik

#166 • • Unik
Seksin aikana *kuolaa*
#167 • • CryOniC Guest
just joka päivä ajattelen sitä...*justjoo* hyvät topikit teillä...
Sylvester

#168 • • Sylvester ihan mikä vaan....
Sankarina....

--
*muhaha*

DESPE

#169 • • DESPE
sitten kun aika koittaa minullakin jättää tämä maailma, niin valitsisin vaihtoehdoksi kuolla nukkuessani kivuttomasti.
Kolera

#170 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Nukkuessani tai sitten sillä ikivanhalla raajatuulikello tavalla.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

*AnnU*

#171 • • *AnnU* NanneNanneNanne

Plurtsi:
Seksin aikana *kuolaa*

jep jep, olis varmasti kivutonta jos kuolis samaan aikaan, ku sais orkun..*jiihaa*

--
*sydän**sydän**sydän*

henkka

#172 • • henkka
Tuskallisesti. Kokis sitten senkin.
Greed

#173 • • Greed Esp`03
Hukkumalla..Väitetää et näkis kaikki parhaat kohat elämäst, ku hukkuu, ni siks! Ois kiva nähä mitkä neki mahtais olla xD

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

Aziz Combat Fighter

#174 • • Aziz Combat Fighter

Kolera:
Nukkuessani tai sitten sillä ikivanhalla raajatuulikello tavalla.

The Catherine Wheel? Trust me, et halua. Tsekkaa wikipediasta miksi.
AnssiV

#175 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
...jaa-a, varmaankin mahdollisimman nopeesti ja kivuttomasti sitten kun sen aika tulee... ...tietysti joku varoitus lopusta olisi kiva saada jotta ehtisi hyvästelemään rakkaimpansa....*nyyh*
henkkat

#176 • • henkkat
öö..samapa tuo ku täältä kuitenki lähdetään. tietty joku sellanen "kermainen" lähtö ois aikas herkullinen.*justjoo*
whispering

#177 • • whispering Super Juusto
Mua pelottaa tosi paljon kuoleman lopullisuus, joten "haluisin kuolla" tietäen että elämä jatkuu kuolemankin jälkeen jossain toisessa muodossa *joo*
iriil

#178 • • iriil
Nopeasti. Eikä missään nimessä hukkumalla tai tukehtumalla. Kaikki hapen loppumiseen perustuvat kuolintavat ovat huonoja! Ja mieluusti ennen kuin päädyn vanhainkotiin käytännölisesti katsoen vanhukseksi.
Aziz Combat Fighter

#179 • • Aziz Combat Fighter

whispering:
Mua pelottaa tosi paljon kuoleman lopullisuus, joten "haluisin kuolla" tietäen että elämä jatkuu kuolemankin jälkeen jossain toisessa muodossa *joo*

Yeah, good luck with that...