Hillitön pelkotila, extreme linnanmäki- fiilis ja isoja perhosia mahassa ennen väistämätöntä, äkillistä kuolemaa. Jäisi vielä aikaa miettiä hetki siihenastista elämäänsä, ennen lähes varmaa loppua.
Niin ja hyvällä tuurilla pääsisi vielä maailmanlaajuisiin uutisiinkin.
milla:
mä haluisin kuolla vanhana, ja niin et voisin kuolla hyvällä mielellä: en olis tehnyt mitään tosi pahaa ikinä ts. tappanut ketään, tai jotain muuta moraalini vastaista. niin et tietäisin et mun jäljelle jäävillä läheisillä olis asiat hyvin, et vois olla rauhallinen siinä suhteessa. ja sit ilman kipuja, kotona, läheisten ollessa vierellä :)
tää vois ehkä kuulostaa mustakin ihan sopivalta. tietenkin olisi ihan siistiä jos jossain vaiheessa elämää saisi sellaisen itsensä kunnossapitämiskärpäsen, ettei se elämän loppupuolikaan sitten olisi mitään käsittämätöntä vaivailua vaan pääsisi esim. abt itse liikkumaan paikasta toiseen. :)
... toinen vaihtoehtohan tietenkin ois maailmaa pelastamassa vaanivalta tuholta! no ei ehkä ihan, mutta olisi kyllä ihan suotavaa, että jos ennenaikainen kuolo koittaa niin voisi sitten kalmona myhäillä et ei sentään ihan turhaan kuollut.