Sairaimmat / oudoimmat / hauskimmat ideat

8 posts, 1 page, 3,187 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Eli mitä olette saanut päähänne (kun en haluaisi käyttää konkreettisia sanoja niin sanon) valkoviinissä, sun muussa vastaavassa tilassa?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#2 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Puistokemisti:
Mä lähetin seuranhaku ilmoituksen seksilehteen ja laitoin sun numeron siihen.
Mut sit tulin vähän katuma päälle niin lähetin sen varmuuden vuoksi
myös homppeli poikien lehteen.*nauru*



Et älä ihmettele jos joku soittaa....

[muokattu 21.3.2004 15:38]



Kiitos. Säästit multa paljon aikaa.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#3 • • Enkeli Guest
pistin just piku broidille nimettömän kirjees johon laiton guantanamera sinkun
vittu se tykkää musta niin paljon *hih*
Tfc/82

Posts: 8

#4 • • Tfc/82
Mä Juoksin Hiprakassa rusakon perään metsään ”Kalsareissa” Ja liukastuin mutkassa
Texx

Posts: 650

#5 • • Texx ^_^
En oo ikinä muuten tehny mitään mainitsemisen arvosta humalassa. Toivottavasti käsitin oikein et humalassa ^__^
Me aina, aina, AINA aletaan pullonpyöritystä ja sillon tapahtuu vaikka mitä jännää *justjoo*

--
*piis*

N@su

Posts: 77

#6 • • N@su Pieni porsas
Viime kesänä testattiin vähän karvanpoistoainetta. Kaverilla on alkava perinnöllinen kalju joten se pitää nahkatukasta enemmän. Tyypin hiukset oli jo kasvaneet vähän ylimittaan joten minä pätevänä ihmisenä ehdotin Veetin käyttämistä partakoneen sijaan (tosin ihan empiirisessä kokeilumielessä..).
Parilla bissellä saattoi olla osuutta asiaan, mutta tuumasta toimeen. Pää yltä päältä siihen mönjään ja odottelemaan. Sit jonkin puolen tunnin päästä lanaamaan nuppia sillä lastalla. Alku näytti oikein lupaavalta, mutta tuuheammille osille tultaessa aineen tehot ei oikein riittäneet.. Lopputulos oli sanoinkuvaamaton - kuin suoraan syöpäsairaalan sädehoidosta =)
Ihanan laikukas pää täynnä epäämääräisiä kärventyneitä hiustupsuja ja hiukan paljaampia kohtia. Kaveri kiitteli kovasti. Mut loppujen lopuks asiasta saatiin ihan hyvät naurut.
Joten mitä tästä opimme? Ei pidä poistaa tukkaa kemiallisesti..

--
No sex causes bad eyes..

Fyrisch

Posts: 4,525

#7 • • Fyrisch
Kerran kävelin kotiin pasilast yöllä lauttasaareen, onneks löysin puolesvälis matkaa city fillarin, sillä pääs sit mukavasti perille saakka. pistin pyörän kellariin jotta voisin palauttaa sen aamul ja saada 2e millä saa limun ostettuu. Noh, tottakai nälkä yllätti ku pääsin hima ovest sisään, ja muistin nähneeni sörkäs pizzerian mikä on viiteen asti auki, päätin sit polkee sinne sil paskal city-fillaril hakee pizza *nauru* sitku piti polkee takaspäin nii meinasin nukahtaa, piti hakaniems pysähtyy syömään puolet siit. sit jatkoin matkaa ja pääsin kotii, ja samantien nukahdin. Aamul ku heräs nii oli ainaski darrakelpost aamupalaa. Eniten hämäs tos jutus se, ettei tullu mielee kävellä essolle mikä on auki 24/h ja sinne olis ollu matkaa 500m *igor*
Fresia

Posts: 764

#8 • • Fresia vähän outo
Vuosi sitten Englannissa olin kavereiden kanssa bilettämässä Kingstonissa. Kaverit olikin hukassa ja lähdin yksin seikkailee vikalla yöbussilla Richmondiin, missä vietettiin vloppua kaverin tyhjillään olevassa au pair perheen talossa. Oli tosi ylpee itsestäni, kun onnistuin löytää talolle, mutta tajusin hetken päästä, että dammit ei avaimia. Kaveri, jolla oli avaimet, ilmotti tulevansa paikalle vasta ysin jälkeen... no, aattelin sit, että joo, postilaatikon kautta avaan oven. Eipä toiminut... sit kokeilin kaikki ikkunat ja yks pieni ikkuna, jonka sai silleen ulospäin vetämällä auki, oli avattavissa...eiku tuoli ikkunan alle ja aloin koettaa sisälle. Aikansa kesti, mutta vihdoin putosin olkkarin sohvalle... mahassa pikku haava, mutta mitä pienistä. Aamulla kaverit ei ollu uskoo, että olin voinu päästä siit ikkunasta. Se oli korkeella ja tosi pieni... en olis selvinpäin siitä edes yrittänyt. On ainakin jollain ollu hauskaa, jos on nähnyt mut roikkumassa puoliks sisällä puoliks ulkona *justjoo* (tai luullut mua vuoden kömpelimmäksi varkaaksi)... mahan arpi muistuttaa mua ikuisesti piiloakrobaattikyvyistäni.

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*