169 posts, 9 pages, 32,767 views
La Petite:
Oli kyllä taas niin kivaa, ihmeellistä tosiaan et nyt on ollut tosi monet tooosi
hyvät bileet ihan pienen ajan sisällä.
Kiitos oceaniasta löytyneille uusille kamuille,
Tony#5 ja David otetaan(han) pian uusiks!
*iihhih*
toni:
---
Avernian:
No niinpä. Nimim. ?olin melkein turvallani kun ei tahtonut pystyssä pysyä?.
---
Se lattia oli tosiaan aivan hirveä! Oli pakko yrittää bongailla lattialle kaatuneita siidereitä, että saisi tossuihin edes hieman pitoa. Ensi kerralla liisteriä mukaan.
caitrin:
Loistoa oli taas kerran!! Hallmark on kyl parantunu huomattavasti maestron ansiosta
PS: voisko joku valaista mua tosta juustohöylä-jutusta..? Mitä se meinaa... Ku jengi pomppi siel höylät kädessä..
Angelus:
---
caitrin:
Loistoa oli taas kerran!! Hallmark on kyl parantunu huomattavasti maestron ansiosta
PS: voisko joku valaista mua tosta juustohöylä-jutusta..? Mitä se meinaa... Ku jengi pomppi siel höylät kädessä..
---
Juontaa juurensa oceaniaan missä tab hyppi juustohöylän kanssa soittaessa (kait?)
olliS:
---
Angelus:
Juontaa juurensa oceaniaan missä tab hyppi juustohöylän kanssa soittaessa (kait?)
---
Ei muuten juonna.. muistaakseni Diffas oli ensimmäisen kerran juustohöylän kanssa joissakin bileissä muutama kuukausi sitten.. ehkä Diffas voi itse kommentoida tähän ;)
olliS:
muistaakseni Diffas oli ensimmäisen kerran juustohöylän kanssa joissakin bileissä