Hallmark Easter Smash 9.4.2004 @ Helsinki

169 posts, 9 pages, 31,063 views

-crystal-

Posts: 736

#121 • • -crystal-
juu,oli kiva mut vähän ehkä liiankin kostea ilta..*jiihaa*toivottavasti en aiheuttanu kuitenkaan kellekään muulle mustelmia tai muuta ikävää ainakaan!=hieman pätkii loppupeleissä.mut oli kyllä hauskaa hipata ja ”törmäillä” ihmisiin*vink*t.toinen pupu

[muokattu 11.4.2004 13:13]
LiLa

Posts: 159

#122 • • LiLa
Pinkki leidi oli radalla :) Voi voi kun oli kivaa. Tuli vaan tanssittua liian paljon kun jalat ihan paskana. Jokke soitti yli huisin mageita biisejä.
Avatar
#123 • • Mosquito Guest
Kuumaa ja kosteaa ja hyvää kiskuva *hih* ps aika hätänen kaveri toi topicin alottaja *nauru* 10.4.2004 01:52

[muokattu 11.4.2004 15:10]

[muokattu 11.4.2004 15:11]
ChocoCat*

Posts: 690

#124 • • ChocoCat* Prinsessa
oli ihan kivvaa..vaikka ne *pupu*korvat kasvoi päähän..Ainaki kuuli hyvin..*hih*(*täh*)
Ja kiva et tällä kertaa selvisi ilman korvatulppia.. *jiihaa**pupu**jiihaa*

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#125 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Ja kiva et tällä kertaa selvisi ilman korvatulppia..



no kymmenen aikaan pärjäs, mutta siitä eteenpäin oli volyymit taas vähän kovalla...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

bubbelgum

Posts: 2,477

#126 • • bubbelgum ~sylikissa~

Mozquito:
Kuumaa ja kosteaa ja hyvää kiskuva *hih* ps aika hätänen kaveri toi topicin alottaja *nauru* 10.4.2004 01:52



Nojoo, näin jälkeenpäin ehkä vähä harmittaa että tuli lähettyy niin aikasin.. Mut toisaalta, niin ku oli omat fiilikset ihan kadoksissa niin turhaan mä sinne oisin jääny kävelee ympyrää ja pyörittää peukaloita...

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#127 • • Mosquito Guest

bubbelgum:
---
Mozquito:
Kuumaa ja kosteaa ja hyvää kiskuva *hih* ps aika hätänen kaveri toi topicin alottaja *nauru* 10.4.2004 01:52


---


Nojoo, näin jälkeenpäin ehkä vähä harmittaa että tuli lähettyy niin aikasin.. Mut toisaalta, niin ku oli omat fiilikset ihan kadoksissa niin turhaan mä sinne oisin jääny kävelee ympyrää ja pyörittää peukaloita...



puppeligum....mä olin alusta loppuun...myös rushissa *nauru*
ville

Posts: 3,780

#130 • • ville olen oikeasti ujo
Toinen kerta maestrossa ja toiset kerrassaan erinomaiset bileet.

Olli oli juuri niin hyvä kun odotin, jokke täytti klassikkosettilupaukset heti aloituksesta ja tab lopetti varmaan hallmark tyyliin.

Hiukan jäi harmittamaan oma väsymystila, jonka takia ei tullut paljoa juteltua ihmisten kanssa tai otettua kuvia.

Erityisen maininnan illasta ansaitsee mekaanikon illan imitaatio :D

ps ne kokonaiset neljä kuvaa jotka otettiin, löytyy täältä
Tiku

Posts: 58

#131 • • Tiku The Robot
Byokoosha! Olipahan mesta toi Maestro*nauru* En oo koskaan aikaisemmin siellä käynyt, kun en noita perinteisiä tansseja juuri harrasta. Mutta kyllä kiksutteluun oli sopiva paikka. Heti kun tuli paikalle ja tsiigasi joraavia ihmisiä, niin tuli hyvä fiilis...ilmassa oli suuren urheilujuhlan tuntua*joo*Jalat oli venytelty vetreiksi, pohjatankkaus suoritettu, kevyt vaatetus päällä ja...bang...kiksumaraton alkoi...ihmiset kannustivat reunoilla mukavasti ja pientä juomatäydennystä väilillä ja taas vauhti kiihtyi...TAB:in ihana setti antoi loppukilometreillä vielä voimia...ja maali häämötti neljän tunnin rutistuksen jälkeen*plur* Kyllä urheilu osaakin olla mukavaa*piis*

--
I walked my dog today.It was fun.
--Oscar Wilde

pinkie_

Posts: 138

#132 • • pinkie_
Whii! Oli kyl mukavat pirskeet jälleen, mukava kun ei tarvinnu jonottaa mihinkään. Tuli tanssittua jalat ihan kipeiks, tosin puolessa välissä iltaa iski sellanen outo väsymys, mut se haihtu jonnekki ja sit loppuillasta taas kova meno päällä.

*sydän**jiihaa*
Tazu

Posts: 11

#133 • • Tazu
Aivan loistavat bileet!

Maestro vaikuttaa loistavalta paikalta biletykseen vaikka asia kyllä vähän aluks mietittytti kun mutsi on käynnyt siellä humppaamassa =)

Meno oli mitä parhain koko illan ihmiset oli iloisia. Jokainen illan dj heitti loistavan setin. Oli myös ilo nähdä, että joukossasamme oli myös ns. ”turisteja” kuten kaverini sen asian värikkäästi ilmaisi. Mikä paraste hekin näyttivät viihtyvän.

Kiitos vielä kerran loistavista bileistä.
Homegrove

Posts: 2,102

#134 • • Homegrove Further
Huhuh.

Ekaa kertaa Hallmarkissa ja ekaa kertaa Maestrossa ja pisti kyllä molemmat aika hyvin mun konseptit sekaisin.

Olli rokkasi alkuillan loistavasti ja sitä oli mukava kuunnella miltei aitiopaikalta kavereiden kanssa kaljaa lipittäen. Ollilta mitään kysymättä omaan tyyliini muiden asioihin puuttuen lupasinkin sitten suunnilleen kaikille että setti tulee jakoon.

Jokke veti hyvää joskin ehkä liikaa tällä vuosikymmenellä tehtyjä juttuja, mikä kylläkin ehkä vaikutti siihen ettei liian kuluneita biisejä tullut kuin muutama.

Tabiin mennessä sekä kalja että yleinen hyvä fiilis olivat humalluttaneet minut niin että progemiehen kyyninen paska-asenne oli unohtunut ja tanssin kiksusormi pystyssä turhan näkyvällä paikalla, suokaa se minulle anteeksi.

Kiitti Hallmarkin posselle bileistä, Ollille yöpaikasta ja kaikille kavereille seurasta.

Oli aika ykköstä.

--
Forward thinking house music

UnityF

Posts: 15,721

#135 • • UnityF joo just se

Rock-Springbok:
Ei siinä vaiheessa todellakaan huvittanut lähteä kotiin niin pakko oli mennä jatkoille Premieriin!

Vaikka harvat oli eksynyt Premiin (ja osa sammuikin heti) niin siellä biletys jatkoi ja kivaa oli! Toivon vaan että jatkossa useampi jaksaisi aamuneljänkin jälkeen bilettää...
*vink* *piis*





Todellakin..*plur*
Minä taas vastarannan kiiskinä...*igor*
Mun mielestä maestro ei oo mun paikka.. En vaan viihtyny siellä, en osaa sanoo johtuko se mistä asiasta... Mut näinkin oli hesperian kanssa aikoinaan joku 4-6 kertaa kävin siel ennen kuin lämpenin koko paikalle..

Mut joten mun alhaisesta bilefiiliksestä ja flunssasta ei tullu sit kun tansittuu ehkä kolme biisii... Hyvää musaa ja hyviä biisejä tuli paljon mut jotenkin en vaan päässy tosiaan tanssilattialle saakka.. *uuh*





pHaze:lle
Mut sit aamubileissä... huoh..Riku sun setti... kaikki asiat jotka sulle sanoin pitää edelleen paikkansa.. ohhoh... Mä koin sen tunteen jonka luulin et sitä ei ole enää olemassa.. musiikki parantaa haavat ja sun setti oli balsamia mun haavoille.. *sydän*


Hallmark afterparty vei tällä kertaa voiton itse Halluista 100-0.
vaavu

Posts: 1,324

#136 • • vaavu vara-vana

Homegrove:
Tabiin mennessä sekä kalja että yleinen hyvä fiilis olivat humalluttaneet minut niin että progemiehen kyyninen paska-asenne oli unohtunut ja tanssin kiksusormi pystyssä turhan näkyvällä paikalla, suokaa se minulle anteeksi.



Varo vaan, toi olotila on selvästi tarttuvaa! *iloinen*

Kyllä Halluissa tanssilattialla on aina ihan oma meininkinsä. Maestrossa parasta on juuri tanssilattia: se on iso, tilava ja liukas. Tosin eipä tuonne tanssilattialle enää olisi lisää ihmisiä mahtunutkaan, nytkin oli hetkittäin aika tiivis tunnelma.
chooh3

Posts: 5

#137 • • chooh3
Älyttömän siistit kemut, hyvä fiilis ja kaikkien setit toimi erinomaisesti.

PvD - Nothing But You <3
~caro~

Posts: 184

#138 • • ~caro~
*sydän* joo oli taas aiwan mahtawat bileet!!! *sydän*
W

Posts: 1,049

#139 • • W
Ihan kivat pippalot....jotain silti jäi uupumaan? Ok, ehkä olin vain liian: *känni*
Pauketta tosin minun makuuni olisi saanut tulla heti alusta....tabin tyyli puri meikäläiseen parhaiten. *jiihaa**jiihaa**jiihaa*

Ps. OlliS yllätti silti positiivisesti.

[muokattu 12.4.2004 20:10]
hannah

Posts: 739

#140 • • hannah taskuvenus
tulipas testattua sitten toi maestrokin ja täytyy sanoa että se toimii ihan pirun hyvin!!!!!hauskaa oli...ilta meni lähinnä kuulumisia vaihdellessa...loppuillasta alko sitten jalkakin vähän jo vipattaa... *jiihaa*