Omat stylesheetit klubituksessa

132 posts, 7 pages, 70,691 views

anqqa

Posts: 4,033

#81 • • anqqa tirehtööri

plink, 6.8.2005 17:18:
ärsyttävää, kun nuo teemat ajavat prioriteetissä oman stylesheetin ohitse Firefoxissa. millä helvetillä saa teemat pois käytöstä, _pysyvästi_? ei tunnu auttavan, vaikka tekisi omaan stylesheetiin samat classit, koska teemaX.css ladataan jälkimmäisenä.



hassu firefox sulla, kaikilla muilla oma style ladataan viimeisenä.. jos ei meinaa muuten onnistua ni käytä !important -lisäkettä.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

plink

Posts: 1,405

#82 • • plink team paska

anqqa, 7.8.2005 11:26:
hassu firefox sulla, kaikilla muilla oma style ladataan viimeisenä.. jos ei meinaa muuten onnistua ni käytä !important -lisäkettä.



no mutta niinpäs onkin.. mulla lienee sitten liian vanha Firefoxi alla, koska noin bugittelee. IE:ssä toimii kuitenkin lähes oikein.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

UnityF

Posts: 15,721

#83 • • Edited UnityF joo just se
jälleen kerran uusi css. nyt tällä kertaa peikonmaailma..

kuva mun maailmankaikkeudesta jolloin kaikki on yhtä, taivas meri, avaruus, maa kaikki on vain yhtä ja samaa kaunista ja niin koskettavaa *plur*

kiitos sapeli kun puit kuvaksi mun sanat *sydän*

sapsu sanoo et ehkä jollain voi lautautuu hitaasti.. mulla ne latautuu tosi nopeesti tai sitten oon vain jo tottunu niin näihin css latailuihin *ding*

ps. IE:llä tökkii.. mozilla mukaa tehty ja mun resojen mukaa eli 1280x 1024 *piis* *hymy*

pps. tältä se näyttää: http://irc-galleria.net/view.php?nick=UnityF&image_id=18034380
sapeli

Posts: 11,768

#84 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF, 31.8.2005 02:55:
jälleen kerran uusi css. nyt tällä kertaa peikonmaailma..

kuva mun maailmankaikkeudesta jolloin kaikki on yhtä, taivas meri, avaruus, maa kaikki on vain yhtä ja samaa kaunista ja niin koskettavaa *plur*

kiitos sapeli kun puit kuvaksi mun sanat *sydän*

sapsu sanoo et ehkä jollain voi lautautuu hitaasti.. mulla ne latautuu tosi nopeesti tai sitten oon vain jo tottunu niin näihin css latailuihin *ding*



Ja varoituksen sana: IE ei näköjään osaa oikein seurata elementtien omia taustakuvia oikein joten sillä tuo näyttää erilaiselta... Ja tuo css on suunniteltu 1280x 1024 resoluutiolle - pienemmillä jää taustan yksityiskohtia huomaamatta, suuremmalla taas tausta alkaa toistumaan joka ei näytä ehkä erityisen nätiltä. Mut se tausta on tässä se kaiken juju, joten kyl sen kestää *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Turan Palloseura

Posts: 562

#85 • • Turan Palloseura LU
Onks tullu jotain muutoksia html:ään ku ei fonttimääritykset enää näytä toimivan samalla stylesheetillä?!

No pitänee tehä joka tapauksessa vähän päivityksiä tähän omaan. :)
sapeli

Posts: 11,768

#86 • • sapeli jokukukamikä?
Varoituksen sana kaikille joille meikä on tehnyt stylesheetin - hyvin todennäköisesti joku osa tulee vaihtamaan stylesheetissänne väriä, ja kunnes saan ne kaikki (about 10) korjattua niin kannattaa väliaikaisesti vaihtaa yhteen noista defaultti-teemoista (elikkäs delettäkää se linkki sieltä asetuksista). Tietty jos mikään ei näytä muuttuneen niin aina parempi, mutta nyt on muutoksen tuulia ilmassa. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Juhgu

Posts: 7,921

#87 • • Juhgu Virnistelijä
Tekstit ovat monesta paikkaa vaihtuneet mustasta valkoiseksi ja CSS meni lukukelvottomaksi. Saako ne jostain vaihdettua takaisin?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

anqqa

Posts: 4,033

#88 • • anqqa tirehtööri
jep, hiljalleen muutan sivun leiskan 90-lukulaisesta table-taitosta 2000-luvun trendikkääseen styleshittiin, eli omat stylet ei nyt tuu oikein kovin helpolla hetkeen toimimaan.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#89 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

sapeli, 21.9.2005 13:05:
Varoituksen sana kaikille joille meikä on tehnyt stylesheetin - hyvin todennäköisesti joku osa tulee vaihtamaan stylesheetissänne väriä, ja kunnes saan ne kaikki (about 10) korjattua niin kannattaa väliaikaisesti vaihtaa yhteen noista defaultti-teemoista (elikkäs delettäkää se linkki sieltä asetuksista). Tietty jos mikään ei näytä muuttuneen niin aina parempi, mutta nyt on muutoksen tuulia ilmassa. *joo*



Sanomaboksin tekstit valkoisia... Ja koska taustakin oli valkoinen niin lukeminen on mahdotonta. Sama ongelma on myös foorumissa, eli numero mikä ilmaisee koska viesti on kirjoitettu on lukukelvoton ja profiilissa koska kommentti on otettu vastaan... Muita suurempia ongelmia en havainnut...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

UnityF

Posts: 15,721

#90 • • UnityF joo just se

sapeli, 21.9.2005 13:05:
Varoituksen sana kaikille joille meikä on tehnyt stylesheetin - hyvin todennäköisesti joku osa tulee vaihtamaan stylesheetissänne väriä, ja kunnes saan ne kaikki (about 10) korjattua niin kannattaa väliaikaisesti vaihtaa yhteen noista defaultti-teemoista (elikkäs delettäkää se linkki sieltä asetuksista). Tietty jos mikään ei näytä muuttuneen niin aina parempi, mutta nyt on muutoksen tuulia ilmassa. *joo*



jooh mulla on ainakin kaikki niinkuin noi sanomaboxit ym siirtyny ihan vasemalle ja oikeella on ainakin 10cm tilaa.. joten tässä otin oman jo pois.. vaikka nää on edellee kaikki täs vasemalla..
Miksan

Posts: 1,464

#91 • • Miksan

UnityF, 21.9.2005 15:22:
jooh mulla on ainakin kaikki niinkuin noi sanomaboxit ym siirtyny ihan vasemalle ja oikeella on ainakin 10cm tilaa.. joten tässä otin oman jo pois.. vaikka nää on edellee kaikki täs vasemalla..


Mulla teki kans just saman tempun
anqqa

Posts: 4,033

#93 • • anqqa tirehtööri
kaikilla se on nyt vasemmassa reunassa (paitsi ie:llä), jostain syystä en nyt millään tunnu saavan sitä mukavasti keskittymään o_O

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Miksan

Posts: 1,464

#94 • • Miksan

anqqa, 21.9.2005 16:02:
kaikilla se on nyt vasemmassa reunassa (paitsi ie:llä), jostain syystä en nyt millään tunnu saavan sitä mukavasti keskittymään o_O


Se pomppii välillä takas sinne keskelle hetkeks mut palautuu sit taas vasemmalle parin refreshin jälkeen.
anqqa

Posts: 4,033

#95 • • anqqa tirehtööri
nyt vasemman reunan pikkuikkunat on muutettu uuteen uskoon, ja ikäväkseni huomaan että taulujen vaihto diveihin raskauttaa aikalailla skrollausta, prkl. mutta sieltä on ainaki nyt nähtävissä osa uusitusta stylesheetstä jos haluatte jo alkaa omia säätämään, samoin ylämenu on valmis.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

sapeli

Posts: 11,768

#96 • • sapeli jokukukamikä?

anqqa, 22.9.2005 12:34:
mutta sieltä on ainaki nyt nähtävissä osa uusitusta stylesheetstä jos haluatte jo alkaa omia säätämään, samoin ylämenu on valmis.



Tästähän tulee paljon tuskattomampaa kuin mitä kuvittelin. Jiiiiii! *jiihaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

vaavu

Posts: 1,324

#97 • • vaavu vara-vana
Kertokaa sitten kun tää uudistus on about saatu valmiiksi, niin osaa ruveta korjaamaan rikki mennyttä stylesheettiä.

Tuleeko tässä vaiheessa tohon stylesheettiin jotain rakenteellisia muutoksia, joiden avulla tyylien muuttaminen olisi helpompaa? Tai nimetäänkö noi stylet riittävän selkeästi, että niitä osaa muuttaa ilman yritys-erehdys -tekniikkaa?

Kiitos!
Turan Palloseura

Posts: 562

#98 • • Turan Palloseura LU
ton menun ryhmäviestilinkki piinaa mua. mä en saa mitenkään vaihdettua sen linkin väriä jostain syystä. kyseessä siis tää kohta:

<div id="menu-mid">[#655] <strong><a href="profiili.php?nimi=turan">turan</a></strong> :: uusia viestejä: <a href="forum_alue.php?id=23" title="uusia ryhmäviestejä"><strong>26R</strong></a> :: <a href="kaverit.php">kaverit</a> :: <a href="asetukset.php">asetukset</a> :: <a name="alku" href="login.php?ulos=1">ulos</a>
</div>

kaiken järjen mukaan
#menu-mid a { bla bla} pitäis vaihtaa ton väriä, mut ei vaihda. toimis kyl ihan normaalisti jos noi <strong> -tagit olis <a> tagin ulkopuolella niinkuin siinä ekassa linkissä.
anqqa

Posts: 4,033

#99 • • anqqa tirehtööri

turan, 25.9.2005 11:09:
kaiken järjen mukaan
#menu-mid a { bla bla} pitäis vaihtaa ton väriä, mut ei vaihda. toimis kyl ihan normaalisti jos noi <strong> -tagit olis <a> tagin ulkopuolella niinkuin siinä ekassa linkissä.



lisätty id:t

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Turan Palloseura

Posts: 562

#100 • • Turan Palloseura LU

anqqa, 25.9.2005 11:22:
---
lisätty id:t



oho. mitenköhän ton pelkän id:n lisääminen riitti, en edes tehny mitään tyyliä tolle id:lle. no sama ongelma on kyl vielä ainakin menun quote -kohdalla ja kannattaa tarkistaa varmaan muutki ilmotukset, jotka tulee tohon menuun. :)

kiitos!