Omat stylesheetit klubituksessa

132 posts, 7 pages, 70,557 views

Dementation

Posts: 2,892

#41 • • Dementation wednesday?
Joo ja jos joku haluaa stylesheetin itselleen muttei osaa tehdä,
mä voin niitä ihmisille koodailla tylsyyttäni ja vielä lainata servutilat sille css tiedostollekin...
Kaikenlaisia voin yrittää tehdä...
Vain pieniäkin muutoksia,
toisin kuin mulla tai vaikka Piiuzki :lla, jolle olen myös stylesheetin taustoineen
tehnyt... Ihan sen mukaan mitä haluatte.

Yhteyden otot privaan

Ps. En mä mikään mestari kyllä ole

[muokattu 10.7.2004 15:43]

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

d_c

Posts: 185

#42 • • d_c

Tres:
Tässä kaikille duunissa klubitusta lukeville
asiallisen harmaa stylesheetti:
www.antenniosasto.net/dull.css



Kiitoksia pohjasta ja selventävistä kommenteista.

Nyt sai klubituksen leiskan siedettäväksi ;)
sapeli

Posts: 11,768

#43 • • sapeli jokukukamikä?
Tässä muuten asiasta kiinnostuneille imo netin paras opas oman css:n tekemiseen: http://www.w3schools.com/css/css_examples.asp - täällä voi kokeilla eri vaihtoehtoja suoraan esimerkkikoodiin ja nähdä miten ne vaikuttavat mihinkin. *joo* Suosittelen.

Tosin tämän lisäksi pitää selvitellä mikä klubbarin css:n osa on mikäkin, mutta sen löytää nopeasti kokeilujen kautta. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

akir0

Posts: 2,554

#44 • • akir0 idleRPG champion 2009
Tota, olisko mahdollista saada valita, ettei halua nähdä ihmisten tekemiä style-sheettejä. Osa on nimittäin niin karmeita, että kaikki napitki katoaa ja oksennus meinaa tulla :)
Avatar
#45 • • ALIEN Guest
hei joku mestari nyt kyhäämään mulle giger-mäisen stylesheetin!! eiks jep!!??! *joo*
sapeli

Posts: 11,768

#46 • • sapeli jokukukamikä?
Onkos kukaan muuten huomannut että Internet Explorerilla ruudunpäivitys tai tekstinkirjoitus hidastuu forumeissa jos on css käytössä? Mistähän tämä johtuisi?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#47 • • UnityF joo just se

sapeli:
Onkos kukaan muuten huomannut että Internet Explorerilla ruudunpäivitys tai tekstinkirjoitus hidastuu forumeissa jos on css käytössä? Mistähän tämä johtuisi?



oon huomannu *igor*


mut asiasta varpaaseen mun piti tulla tänne kehumaan sapeli sua...
Sä oot tehny tosi hienot profiilit ittellesi ja coon:ille..
käykää ihmeessä muutkin kattomassa... Ne on niiiiiin ihanat *sydän* *hymy*
sapeli

Posts: 11,768

#48 • • Edited sapeli jokukukamikä?

UnityF:
mut asiasta varpaaseen mun piti tulla tänne kehumaan sapeli sua...
Sä oot tehny tosi hienot profiilit ittellesi ja coon:ille..
käykää ihmeessä muutkin kattomassa... Ne on niiiiiin ihanat *sydän* *hymy*



*blush* *kiitoskiitos* On täällä kyllä muitakin erittäin hienoja - menkää vaan ihmiset rekisterin kautta ja siellä oikeassa yläkulmassa valitkaa alasvetovalikosta "stylesheet" niin näette kaikki kellä niitä on. *hihu*

edit: sekoilua

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#49 • • sapeli jokukukamikä?
Kysymys:

tein äskettäin UnityF:lle uuden css:n, ja vaikka kuinka yritin tehdä kaikista elementeistä läpinäkyviä, osa jäi läpinäkymättömiksi. Miksi näin? Nämä kaikki näyttävät olevan classia rivi2, mutta se on kyllä aivan varmasti asetettu olemaan läpinäkyvä, jonka jälkeen asetettu taustakuva josta joka toinen pikseli on läpinäkyvä. Myös kommenteissa on outoutta, koska ilmeisesti aivan satunnaiset kommentit eivät ole läpinäkyviä.

Olen ymmälläni.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#50 • • UnityF joo just se

sapeli:
-clip-



tää on kylläkin niiiin hieno että ei mitään rajaa *plur* nostan hattuu kun oot panostanu mun profiilii näin paljon.. *sydän* Mie oon niiin iloinen *joo*


*jiihaa*
anqqa

Posts: 4,032

#51 • • anqqa tirehtööri

sapeli:
Kysymys:

tein äskettäin UnityF:lle uuden css:n, ja vaikka kuinka yritin tehdä kaikista elementeistä läpinäkyviä, osa jäi läpinäkymättömiksi. Miksi näin? Nämä kaikki näyttävät olevan classia rivi2, mutta se on kyllä aivan varmasti asetettu olemaan läpinäkyvä, jonka jälkeen asetettu taustakuva josta joka toinen pikseli on läpinäkyvä. Myös kommenteissa on outoutta, koska ilmeisesti aivan satunnaiset kommentit eivät ole läpinäkyviä.

Olen ymmälläni.



ilmeisesti läpinäkyvät pikselit menee siellä täällä just niihin kohtiin missä alemman kuvan ei-läpinäkyvät pikselit on, sen takia osa näkyy läpi, osa puoliks mustia, puoliks liiloja?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#52 • • Julius Guest
miten toi stylesheet hässäkkä oikee toimii perustuuk se jotenki html koodaukseen tai jotai ???
Apo

Posts: 1,574

#53 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

LYDOK:
miten toi stylesheet hässäkkä oikee toimii perustuuk se jotenki html koodaukseen tai jotai ???



Siihen että HTML-sivuja voi kirjoittaa siten että HTML-sisältöä näyttötapaa voi muokata ulkoasun määrittävillä css-tiedostoilla. Lisää tietoa -> http://www.w3schools.com/css/default.asp
Avatar
#54 • • Julius Guest

Apo:
---
LYDOK:
miten toi stylesheet hässäkkä oikee toimii perustuuk se jotenki html koodaukseen tai jotai ???

---


Siihen että HTML-sivuja voi kirjoittaa siten että HTML-sisältöä näyttötapaa voi muokata ulkoasun määrittävillä css-tiedostoilla. Lisää tietoa -> http://www.w3schools.com/css/default.asp

oon lukenu noita sivuja osaan iha snadisti tota css:sää... mutta missä itse koodaminen tapahtuu ?
sapeli

Posts: 11,768

#55 • • sapeli jokukukamikä?

anqqa:
ilmeisesti läpinäkyvät pikselit menee siellä täällä just niihin kohtiin missä alemman kuvan ei-läpinäkyvät pikselit on, sen takia osa näkyy läpi, osa puoliks mustia, puoliks liiloja?



Harkitsin tuota, mut sen ei pitäis olla mahdollista koska näissä giffeissä on läpinäkyvät pikselit samassa kohdassa (eli sama giffi mutta värit vaihdettu). Jollei sitten elementin taustakuva jostain syystä asettuisi pikselin eri paikkaan kuin toinen?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Apo

Posts: 1,574

#56 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

LYDOK:
oon lukenu noita sivuja osaan iha snadisti tota css:sää... mutta missä itse koodaminen tapahtuu ?



Teet.css- tiedoston minkä pistät johonki www-palvelimille ja laitat klubituksen asetuksista "stylesheet (url)" kenttään sen .css-tiedoston osoitteen. Tuosta on keskustelu forumeilla. Eti vaikka "css" hakusanalla.
Avatar
#57 • • Julius Guest

Apo:
---
LYDOK:
oon lukenu noita sivuja osaan iha snadisti tota css:sää... mutta missä itse koodaminen tapahtuu ?

---


Teet.css- tiedoston minkä pistät johonki www-palvelimille ja laitat klubituksen asetuksista "stylesheet (url)" kenttään sen .css-tiedoston osoitteen. Tuosta on keskustelu forumeilla. Eti vaikka "css" hakusanalla.

joo ehkä hieman liian monimutkaista mulle... jos sais jostain jonkun pohjan jota muokata nii olis kyl iha jees...
anqqa

Posts: 4,032

#58 • • anqqa tirehtööri

sapeli:
---
anqqa:
ilmeisesti läpinäkyvät pikselit menee siellä täällä just niihin kohtiin missä alemman kuvan ei-läpinäkyvät pikselit on, sen takia osa näkyy läpi, osa puoliks mustia, puoliks liiloja?
---
Harkitsin tuota, mut sen ei pitäis olla mahdollista koska näissä giffeissä on läpinäkyvät pikselit samassa kohdassa (eli sama giffi mutta värit vaihdettu). Jollei sitten elementin taustakuva jostain syystä asettuisi pikselin eri paikkaan kuin toinen?



riittää tosiaan että välillä solujen korkeus on pariton, välillä parillinen.

voisin jossain vaiheessa pistää julki uuden teeman, nyt ku uus koodi alkaa olee jo valtaosassa sivua ja samalla vähä säädetty pohja. ja vois tehä myös jonkun megakikkailuteeman nopeille koneille ^_^

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Juhgu

Posts: 7,921

#59 • • Juhgu Virnistelijä
Egsgjyysmii tyhmä kysymys, mutta millä quotetekstin väriä voi vaihtaa? Nyt se näyttäisi olevan aina valkoinen.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Turan Palloseura

Posts: 562

#60 • • Turan Palloseura LU

Juhgu:
Egsgjyysmii tyhmä kysymys, mutta millä quotetekstin väriä voi vaihtaa? Nyt se näyttäisi olevan aina valkoinen.



esim.

.quote {
border: #292929 dashed 1px;
font-family: arial, verdana;
font-size: 11px;
color: #666666;
padding: 3px;
margin-left: 20px;
margin-right: 20px;
}

mul olis kysymys kans joillekin jotka paremmin homman taitaa. mun css pitää sisällään mm. seuraavat rivit:

.rivi1 {
border-bottom: #cccccc solid 1px;
background: #f2f2f2;
}

.rivi2 {
border-bottom: #cccccc solid 1px;
background: #f2f2f2;
}

jolloin noihin riveihin tulee aina harmaa viiva alas, mutta jostain syystä tää toimii vaan forumin etusivuilla. miksei toi harmaa viiva näy esim. kalenterinäkymässä ja kaverilistassa, vaikka ne käyttää samoja classejä sisällössä?