Missä maassa tuotetusta musiikista pidät eniten?

177 posts, 9 pages, 45,432 views

enrapture

Posts: 117

#21 • • enrapture Cyberpunk
Hartkore uit Nederlanden! kyllä se NL parhaat musat tuottaa. Ja Suomi tuottaa kanssa ihan kivaa musaa, go aleksi! XD

--
Rave music aint what it used to be...

Riku

Posts: 3,187

#22 • • Riku The Little Prince
Yhdysvallat ja Britannia ehdottomasti niin trancen kuin progenkin saralla.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Karski

Posts: 6,049

#24 • • Karski Pomon kätyri
Jos pitää mainita vaan yks niin parin
vuoden ajan jo ollu ykkösenä Ruotsi *blush*

Psyke/Tekno/House/Indu -osastoilta
paras tuotanto, varsinkin jos katsotaan
nimenomaan tuotantoa tekniseltä kannalta,
ks. esim. Digital Structures.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

ezzy

Posts: 8,060

#25 • • ezzy Droid-pappa
Israel taitaa olla ykkönen.
Hollanti, belgia varmaan kakkosena

[muokattu 16.3.2004 12:24]
Claquesous

Posts: 3,206

#26 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Ei sillä ole ainakaan mulle sillee mitään väliä missä maassa musiikki on tuotettu vaan se, että onko musiikki hyvää.

--
32. of December

diorite

Posts: 437

#27 • • diorite 180+

mikkihiiri:
Ei sillä ole ainakaan mulle sillee mitään väliä missä maassa musiikki on tuotettu vaan se, että onko musiikki hyvää.



Sama juttu

--
Kuka? Minäkö?

Lost-Soul

Posts: 3,107

#28 • • Lost-Soul los pallos

mikkihiiri:
Ei sillä ole ainakaan mulle sillee mitään väliä missä maassa musiikki on tuotettu vaan se, että onko musiikki hyvää.


Yleensä se hyvä musiikki on jossain maassa tuotettu. Yllättäen saatat jopa huomatta, että se musiikki mitä tykkäät kuunnella onkin jossain tietyssä maassa tuotettua. Tietenkin joidenkin kohdalla nuo maat jakautuvat tasaisesti.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Inferno

Posts: 369

#29 • • Inferno [Terrorcraft]
Saksasta tullut musiikki on yleensä aina hyvää. Mutta en sitä sano,etteikö myös noista muista maista tulisi hyvää musiikkia *hymy*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

solitaire

Posts: 37

#31 • • solitaire
Omasta levyhyllystäni löytyy ainakin suhteellisesti eniten suomalaista musiikkia, että Suomen puolelle on kai kallistuttava, kakkosena Britannia ja sitten Ranska.
Riku

Posts: 3,187

#32 • • Riku The Little Prince

mikkihiiri:
Ei sillä ole ainakaan mulle sillee mitään väliä missä maassa musiikki on tuotettu vaan se, että onko musiikki hyvää.

No ei sillä tietenkään itseisarvona olekaan, mutta tietyissä maissa on tietynlainen musiikkikulttuuri ja tietyt soundit jotka putoavat itse kullekin paremmin. En minäkään tarkoittanut että levyssä pitää lukea UK tai US kannessa että sen ostaisin.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

blender

Posts: 2,552

#33 • • blender Arcade | KAIKU

mikkihiiri:
Ei sillä ole ainakaan mulle sillee mitään väliä missä maassa musiikki on tuotettu vaan se, että onko musiikki hyvää.



ei sillä tarviikkaa..

tässä olikin nyt kyse siitä et mistähän maasta se vois olla mahd. mitä tykkäät eniten kuunnella...

tällä hetkellä tykkään kuunnella alek száhalan saundia eniten, ja hän sattuu olee täält, ni valitsin hänet *hymy*

saksalaistakin tulee kuunneltua aika paljon, muttei iha niin paljoa... jos kyse mulla ei ois polkasta ni sit kyl valitsisin muun maan mut nyt vaan tulee kuunneltuu polkkaa aika paljon.... uk polkat ei oikee enää uppoo ja saksa hyvänä kakkosena... suomessakin tuotettua polkkaa kuuntelen aika pienestä osasta polkka-artisteja *nauru* mut eniten kumminki..
John

Posts: 1,384

#34 • • John Lauma
Taitaa mennä Ruotsi-Saksa-Suomi-akselille, siinä järjestyksessä.

--
Fancy some cheese, Gromit?

NextAce

Posts: 2,505

#36 • • NextAce Alienated
Kyllä se taitaa olla tällä hetkellä Suomi.

--
-Alienation-

-----

pyhimys

Posts: 622

#37 • • pyhimys
Oma ääni meni Hollanin suuntaan... Kyllä Hollannissa tuotettu ”pehmeä” trance uppoaa itselle parhaiten... Seuraavaksi tulevat Suomi, Ruotsi ja Saksa, aika lailla tuossa järjestyksessä...

ps. en kyllä välttämättä menisi laittamaan samaan sarjaan Hollannissa ja Belgiassa tuotettua musiikkia... Belgiasta tulee noin yleensä ottaen aikamoista juustoa...
blender

Posts: 2,552

#38 • • blender Arcade | KAIKU

pyhimys:
ps. en kyllä välttämättä menisi laittamaan samaan sarjaan Hollannissa ja Belgiassa tuotettua musiikkia... Belgiasta tulee noin yleensä ottaen aikamoista juustoa...



no belgiastahan tulee aika lailla samantapasta hardstylee kun hollannista, siellä taitaa olla nyt tollanen se ”valtavirta” niin ajattelin siltä kantilta, mut ehkä belgia jäänee kakkoseks hollannille kaikessa, jääköön se sit tohon muu euroop. maa osioon ...
Claquesous

Posts: 3,206

#39 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Lost-Soul:

Yleensä se hyvä musiikki on jossain maassa tuotettu.



Tietenkin on, mutta minun mielestäni konemusiikki on melko samankaltaista ympäri maailman. Onhan noita kulttuurillisia eroja, mutta vokaalien kielenä on usein jokin laajalti levinnyt kieli, esim. englanti, saksa jne. ja ihmiset voivat helposti kuunnella sitä.



Yllättäen saatat jopa huomatta, että se musiikki mitä tykkäät kuunnella onkin jossain tietyssä maassa tuotettua. Tietenkin joidenkin kohdalla nuo maat jakautuvat tasaisesti.



No minä diggailen vähän rankemmasta paukkeesta, sitähän tuotetaan UK:ssa, Hollannissa, Saksassa, Suomessa ja monessa muussa maassa. Minulla ei ole sinällään mitään ”lempparimaata” ja tuolla gallupissa oli annettu mahdollisuuksiksi ainoastaan yksittäisiä maita, joten en voinut vastata.

--
32. of December

Claquesous

Posts: 3,206

#40 • • Claquesous viidettä kolonnaa

pHaze:

No ei sillä tietenkään itseisarvona olekaan, mutta tietyissä maissa on tietynlainen musiikkikulttuuri ja tietyt soundit jotka putoavat itse kullekin paremmin. En minäkään tarkoittanut että levyssä pitää lukea UK tai US kannessa että sen ostaisin.



En olettanutkaan näin olevan asioiden laita

--
32. of December