177 posts, 9 pages, 46,611 views
mikkihiiri:
Ei sillä ole ainakaan mulle sillee mitään väliä missä maassa musiikki on tuotettu vaan se, että onko musiikki hyvää.
No ei sillä tietenkään itseisarvona olekaan, mutta tietyissä maissa on tietynlainen musiikkikulttuuri ja tietyt soundit jotka putoavat itse kullekin paremmin. En minäkään tarkoittanut että levyssä pitää lukea UK tai US kannessa että sen ostaisin.mikkihiiri:
Ei sillä ole ainakaan mulle sillee mitään väliä missä maassa musiikki on tuotettu vaan se, että onko musiikki hyvää.
mikkihiiri:
pyhimys:
ps. en kyllä välttämättä menisi laittamaan samaan sarjaan Hollannissa ja Belgiassa tuotettua musiikkia... Belgiasta tulee noin yleensä ottaen aikamoista juustoa...
Lost-Soul:
Yleensä se hyvä musiikki on jossain maassa tuotettu.
Yllättäen saatat jopa huomatta, että se musiikki mitä tykkäät kuunnella onkin jossain tietyssä maassa tuotettua. Tietenkin joidenkin kohdalla nuo maat jakautuvat tasaisesti.
pHaze:
No ei sillä tietenkään itseisarvona olekaan, mutta tietyissä maissa on tietynlainen musiikkikulttuuri ja tietyt soundit jotka putoavat itse kullekin paremmin. En minäkään tarkoittanut että levyssä pitää lukea UK tai US kannessa että sen ostaisin.