Madridin iskut - jälkipeliä

80 posts, 4 pages, 12,879 views

hallucinogen

#41 • • hallucinogen Edain

jUSSi:
paskanmarjat. Espanjan vasemmisto on koko ajan toitottanut, että jos he voittavat vaalit he vetävät joukkonsa pois Irakista, mikä on täysin johdonmukainen ja laillinen ratkaisu. Irakin sotahan on tälllä hetkellä ?laiton? eikä sillä ole YK:n mandaattia. Joukkojen poisvetämisellä ei ole mitään tekemistä näiden iskujen kanssa.

Jos media esittää asian toisin, he pelaavat suoraan terroristien pussiin.

[muokattu 18.3.2004 11:46]

On toi totta mutta silti se antaa terroristeille kuvan, että iskut toimivat, saivat ihmiset äänestämään toisin. Nythän tuli oikein hyvä esimerkki siitä, että toimivat koska sama ryhmä ehdotti Espanjalle tulitaukoa mutta lupasi hyökätä muita Yhdysvaltain hännystelijöitä vastaan. Miksi ei hyökkäisi kun tulosta kerran tulee.

--
pikku-*possu*

hallucinogen

#42 • • hallucinogen Edain

Njah:
lähteet on myrkytetty! mä ainaki keitän omaa älyy enkä anna kenenkään pilata mun ajattelukykyy,seuraavat sukupolvet on tyhmempii ku edelliset,

Tosta on muuten tehty tutkimus että älykkyysosamäärä on muuten noussut koko ajan eli nuoret on entistä fiksumpia *vink*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

#43 • • hallucinogen Edain

Arkku:
Entäs sitten kun USA:n hallitus sanoi irakin sodan olevan loppu ja alkoi kutsumaan irakilaisia sotilaita ”laittomiksi taistelijoiksi”, ”kapinallisiksi” ja ”terroristeiksi”?
Minun mielestä nämä jätkät jotka kaikesta huolimatta jaksavat yrittää ”laittomasti” vallattua maataan takaisin ovat sotasankareita ja isänmaanystäviä siinä missä suomalaiset 1939-1945 sodissa. (PS. joitain irakilaisia tahoja lukuunottamatta.)
? onx kellään tietoo?

Itse määritän terroristin sellaisena henkilönä joka pyrkii ajamaan omaan asiaansa tappamalla siviilejä, noin karkeasti jaoteltuna.
Jos esim. Hamas ja Jihad tappaisivat pelkkiä Israelin sotilaita tai ainakin iskuillaan pyrkisivät siihen niin pitäisin heitä ennemmin vapaustaistelioina kuin terroristeina. Sama pätee Irakissa toimiviin sissiliikkeisiin ja ”terrorijärjestöihin”.

--
pikku-*possu*

Epailija

#44 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Njah:
lähteet on myrkytetty! mä ainaki keitän omaa älyy enkä anna kenenkään pilata mun ajattelukykyy,

Kyse on nyt tietolähteistä, eikä mistään älylähteistä. Ei kukaan älynsä voimalla tiedä Irakin tilanteesta tai serbien ongelmista yhtään mitään. Älyä voi sitten yrittää käyttää vaikka lähteiden luotettavuuden arviointiin tai vaikkapa vertailuun. Onko älysi muuten tosiaan sillä tasolla, että muiden mietteiden kuuleminen pilaa oman ajattelukykysi?

seuraavat sukupolvet on tyhmempii ku edelliset,vai mitä kiitos laiskojen vanhempien tai eihän ne laiskoja oo mut jos oot sätkynukke joka tanssii ylemmän tahtiin ni ei voi midist,

Tyhmempiä? Eikös ÄO-arvot olleet paremminkin pikkaisen nousemaan päin? Miten vanhempien laiskuus mielestäsi korreloi lasten älykkyyden kanssa? Vai sekoitatko taas älyn ja tiedon?
Ylemmän tahtiin tanssiminen on sekin typeryyttä, joka heijastuu lasten älykkyyteen?

cartoon networkin tulokset näkyy ihan selvästi lasten ajatusmaailmas ja ennen kaikkea leikeissä,eihän ne ees tiiä mikä on markka,ennenku koulussa opettaja kertoo että ENNENVANHAAN oli markan kolikko,

Jälleen, tietämättömyys ei vielä tee kenestäkään tyhmää. Ja kuinka selvästi ne Cartoon Networkin tulokset nyt sitten näkyvät? Kuinka monen lapsen näet pihoilla leikkivän Time Squadia tai Samurai Jackia? Käpylehmillä leikkiminen lienee se paras vaihtoehto, vai?

nykyään meillä on tälläinen kiva kortti mikä laitetaan telkkariin ja sit nähään kivoja numeroita ja ettei kortti häviä,niin upotetaan se ihon alle niinkuin raamatussa kerrotaan,siellä missä on aartees siellä on sydämmes

No jopas on villiä tekstiä. Ettet vain hieman erehtyisi käyttämään värikyniä tarinassasi...

pitääks aina olla joku lähde?kerroppa joku luotettava lähde missä TODISTETAAN asteroidin iskevän maahan 800vuoden päästä,on se kumma ku nasa on tienny pitkään asteroidin iskevän 2800 joten se on aika kaukana,mutta miten se uus planeetta/kivirykelmä tos ihan vieres löyty vast NYT??? mitäköhän muuta ne on pitäny pimennos meilt..

*nauru* No jopas on lennokasta tekstiä ihan muutenkin kuin jäsentelynsä puolesta. Voin ihan näin lonkalta sanoa, että missään lähteessä ei todisteta asteroidin iskevän Maahan vuonna 2800. Niin voi käydä (jopa aikaisemminkin), mutta täytyy olla joko

1. Totaalisen pihalla nykytiedon rajoista
2. Lähdekritiikkiin kykenemätön

tai molempia (ja ehkä hiukan yksinkertainen siihen päälle), että tuollaiseen tarkkaan vuosilukuun uskoo faktana.

Jaa että millä perustein voin väittää tällaista? Lentorataa ei yksinkertaisesti osata nykytiedoilla laskea luotettavasti, vaikka mahdollinen törmäysaika olisi parin kymmenen vuoden päästä. Itse en oikein usko, että noin pitkän ajan päästä uhkaavaa tuhoa ollaan edes havaittu. On niitä uhkaavia asteroideja lähempänäkin.

Niin ja hei: Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

#45 • • seagt Guest
hiljaisia hetkia kaikille :)

mut terrorismia voi verrata syopaan, se leviaa kuten etapesakkeet ruumiissa, sita ei kyl saa sotimalla pois pelotettua niinq Bush&co toivoisivat (war against terror in my ass!). se on aina ollut ja tulee aina olemaan.
hallucinogen

#46 • • hallucinogen Edain

Epailija:
*nauru* No jopas on lennokasta tekstiä ihan muutenkin kuin jäsentelynsä puolesta. Voin ihan näin lonkalta sanoa, että missään lähteessä ei todisteta asteroidin iskevän Maahan vuonna 2800. Niin voi käydä (jopa aikaisemminkin), mutta täytyy olla joko

1. Totaalisen pihalla nykytiedon rajoista
2. Lähdekritiikkiin kykenemätön

tai molempia (ja ehkä hiukan yksinkertainen siihen päälle), että tuollaiseen tarkkaan vuosilukuun uskoo faktana.

Jaa että millä perustein voin väittää tällaista? Lentorataa ei yksinkertaisesti osata nykytiedoilla laskea luotettavasti, vaikka mahdollinen törmäysaika olisi parin kymmenen vuoden päästä. Itse en oikein usko, että noin pitkän ajan päästä uhkaavaa tuhoa ollaan edes havaittu. On niitä uhkaavia asteroideja lähempänäkin.

Niin ja hei: Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you. *vink*

Viime tiistaisessa prismassa käsiteltiin asteroideja ja komeettoja ja siinä todettiin, että joku asteroidi 1950ad tjsp ohittaa maan joko hyvin läheltä tai se osuu joskus vuonna 28xx tosin ne itsekin siinä myönsivät, että ratalaskelmat pitää tarkistaa moneen kertaan ja pienikin heitto laskuissa voi heittää sen radan maan ohi. Tosin onhan tuolla paljon noita isoja kiviä vielä löytämättä, arvioivat, että olisi ollut joku 600kpl yli kilometrin halkaisialtaan olevia järkeleitä.

--
pikku-*possu*

Epailija

#47 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen:
Viime tiistaisessa prismassa käsiteltiin asteroideja ja komeettoja ja siinä todettiin, että joku asteroidi 1950ad tjsp ohittaa maan joko hyvin läheltä tai se osuu joskus vuonna 28xx tosin ne itsekin siinä myönsivät, että ratalaskelmat pitää tarkistaa moneen kertaan ja pienikin heitto laskuissa voi heittää sen radan maan ohi. Tosin onhan tuolla paljon noita isoja kiviä vielä löytämättä, arvioivat, että olisi ollut joku 600kpl yli kilometrin halkaisialtaan olevia järkeleitä.

Ensinnäkin suhtautuisin Prisman tarjoamiin tietoihin varauksella. Toisekseen kuka kyseisessä ohjelmassa meni moista kertomaan? Jos kyse on noin kaukana olevasta asteroidista, niin virhetekijät ovat entistä suuremmat, enkä usko, että sen rataa pystytään kunnolla edes suuntaa-antavasti laskemaan. Tosin täytyy myöntää, etten ihan tarkalleen tiedä mitä utopistisia yhtälöitä noilla tähtitieteilijöillä on käytössään.

Voisin itse asiassa lisätä ”hysteriaa” kertomalla, että seuraavat n. kilometrin kokoluokkaa halkaisijaltaan olevat asteroidit muodostavat törmäysuhan: 1997 XF11, 1999 AN10, 1998 OX4 ja 1999 RM45 (kaksi viimeistä ovat halkaisijaltaan hieman kilometriä pienempiä). Asteroidin 1997 XF11 törmäysvuodeksi ilmoitettiin alunperin 2028, mutta uuden tarkastelun myötä riski todettiin häviävän pieneksi (tässäkin on tietysti mielestäni suuri virheen mahdollisuus). Asteroidille 1998 OX4 on ilmoitettu seuraavat ”h-hetket”: 2014, 2038, 2044 ja 2046, mutta näidenkin todennäköisyys on laskelmien mukaan hyvin pieni. asteroidien AN10 ja RM45 kohdalla tilanne on sama.

Lähde: Kakkuri & Hjelt, Ympäristö ja geofysiikka (Ursa)

Näitäkään tietoja ei ole muuten koettu tarpeellisiksi salata, vaikka 2014 onkin varsin lähellä. Kilometrin kokoinen järkäle tekisi hyvää jälkeä, sillä jo pelkkä kraateri olisi halkaisijaltaan semmoiset 10-50 kilometriä.

Ja ettei menisi ihan off-topiciksi, niin mainitaan se edes: Madridkin olisi tuollaisen törmäyksen jälkeen muisto vain. *piis*

Edit: Typo korjattu

[muokattu 18.3.2004 21:21]

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Lucky-13th

#48 • • Lucky-13th
jone,sillä lähde jutul yritin kysyy et mihin lähteisiin VOI luottaa nii et vois antaa hengen pantiks,se asteroidi homma,kaikkihan sen ymmärtää et JOS asteroidi vaik osuiski maapalloon ni sitähän ei kerrottais kansalaisille,varsinkaan jos se osuis meihin lähivuosina,
nii ja oikeesti mä arvostelen ihmisten ulkonäköö harvinaisen vähän mut mun mielest se vaa näyttää silt milt se MUN mielest näyttää,jotkut kehuu ja jotkut ei,se on sitä tasapainoo*vink*

epailija,ei mun äly oo mitenkää erikoinen mut välil mä en pysty kelaa muutaku kokonaisuutta tai sit pientä yksityiskohtaa, kelaappa kuluva aika paisuvana 3d-spiraalipallona eikä viivana,niinku puun ikä lasketaan ni jokainen semmonen vuosiraita ois tietynlainen aikakausi,sen voi jakaa kans sekunteihin ja vuosiin,
planeetat on paras kello*vink*
tiedemiehet ja kaikki nää tutkiat on ihmetelly jo pitkään sitä miten mayat osas tuhansii vuosii sitte ennustaa kaikki ne mitä nykyäänki osataan,ilman mitään kaukoputkii ja semmosii mitä nykyää käytetää

ja nää lapset,no huolestuttavan iso osa niist on helposti huijattavissa,kato nyt vähän ympärilles ja tsiigaa mitä tääl tapahtuu,okei kylhän ne on FIKSUI matematiikan ja materiaalin suhteen mut entäs henkinen puoli?jaa-a kaikki kakarat kumartaa telkkarii

oon vähän tsiigaillu miten tää on menny eteenpäin,ku tsiigaa menneisyyttä ja nykyhetkee ni voi aika helposti päätellä mitä seuraavaks lähiaikoina tapahtuu isommas mittasuhtees mut pitää unohtaa pikkuasiast,esim palapeli mis ei oo kuvaa ni on helpon alottaa reunoilta,otetaan selvää ääripäistä ja vastakohdista ja luetaan lehtiä ni kaikki hahmottuu jos osaa tulkita niit lausuntoja oikein ja erotella mitkä on hämäystä/salaliitto mikä sisimmässään ajaa jotai muuta minkä antaa ymmärtää/kertoo kansalle ja mikä ei,madrid on vain pieni juttu siit mitä kokonaisuudessa tapahtuu/tulee tapahtumaan

antakaa se anteeks et kylvän tätä loppupelitekstii sinnesuntänne, tein asiasta oman topikin mutta eihän sellasista asioista saa olla erimieltä parempipalkkasten kanssa,pois vaan kaikki mikä koetaan uhkana

[muokattu 18.3.2004 22:15]

[muokattu 19.3.2004 07:26]

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

kilobitti

#49 • • kilobitti 1-2-3 techno

Epailija:
Tyhmempiä? Eikös ÄO-arvot olleet paremminkin pikkaisen nousemaan päin?

On, mutta tähän vaikuttaa käsittääkseni suuresti se että ihmisiä kasvatetaan nykyään lapsesta asti ratkomaan ÄO-testien tyyppisiä ongelmia. Ts. kyse on opitusta älykkyydestä, ei siitä että ihminen viisastuisi. Samalla se osoittaa kuinka rajallisia useimmat äo-testit on.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

kilobitti

#50 • • kilobitti 1-2-3 techno

sOuphy:
Mutta MIKÄ tekee niistä n.200 MAdridin iskun ihmisistä esimerkiksi arvokkaampia kuin monet tuhannet kehitysmaiden ihmiset??

Ei kukaan ole sanonut että olisivat arvokkaampia. Ihmiset tuppaavat suremaan enemmän niitä ihmisiä, jotka ovat jollain tavalla läheisiä vs. niitä jotka ovat todella kaukaisia. Eikö ole vain inhimillistä surra ihmisiä sen perusteella kuinka läheisiä he ovat? Espanja sattuu kuulumaan Eurooppaan, ja ihmisillä on sinne merkittävästi enemmän siteitä kuin esim. Kongoon. Espanja mm. monelle tuttu lomakohteena, ja siellä on asuu myös merkittävä määrä suomalaisia enemmän tai vähemmän pysyvästi.

Hetken hiljaisuudella, (jos ei kansa niin) ainakin hallitus pystyi näyttämään tuomitsevansa iskut ja kunnioittavansa uhreja. Pidän sitä lähinnä inhimillisenä ja lohdullisena eleenä.

ps. Tänään oli Äänekoskella bussionnettomuus jossa kuoli 24 ihmistä. Kyllä se ainakin mua kirpasee jossain määrin enemmän kuin esim. vastaava onnettomuus turkissa.

--

Jone

#51 • • Jone Archibald Haddock

kilobitti:
ps. Tänään oli Äänekoskella bussionnettomuus jossa kuoli 24 ihmistä. Kyllä se ainakin mua kirpasee jossain määrin enemmän kuin esim. vastaava onnettomuus turkissa.

Meinasin just kirjoittaa tosta; mua se ei nimittäin kirpaise yhtään sen enemmpää ellei ilmene jotain yllättävää (esim. se että siellä olisi ystäviä mukana).

Suomen ja Espanjan populaatioiden kokoon suhteutettuna Äänekosken 24 kuollutta vastaa 186 espanjalaista kuollutta (siis ihan puhtaan matemaattisesti). Tässä meillä onkin siis suhteellisesti samankokoiset onnettomuudet ja jokainen voi sit varmaan ihan itsekseen muutaman päivän seurailla menoa ja kelata sitä pidetäänkö tällekin 3 min hiljaisuus valtakunnallisella tasolla vai ei ja jos ei, niin miksi ei?
kilobitti

#52 • • kilobitti 1-2-3 techno

Jone:
Suomen ja Espanjan populaatioiden kokoon suhteutettuna Äänekosken 24 kuollutta vastaa 186 espanjalaista kuollutta (siis ihan puhtaan matemaattisesti). Tässä meillä onkin siis suhteellisesti samankokoiset onnettomuudet ja jokainen voi sit varmaan ihan itsekseen muutaman päivän seurailla menoa ja kelata sitä pidetäänkö tällekin 3 min hiljaisuus valtakunnallisella tasolla vai ei ja jos ei, niin miksi ei?

Itse käytin sitä esimerkkinä lähinnä havainnollistamaan sen merkitystä, kuinka kuolema kirpaisee lähempänä enemmän. Tapauksina noita ei kuitenkaan voi verrata, koska toinen oli luonteeltaan poliittinen isku ja toinen onnettomuus. Poliittinen isku on tarkoituksenmukaista tappamista, ja edellyttää mielestäni hieman erilaisia toimia (iskun tuomitseminen poliittisella tasolla ym.).

Mitä itse haluaisit - että välitetään kaikista ja koko ajan, vai ettei välitetä kenestäkään?

--

Jone

#53 • • Jone Archibald Haddock

kilobitti:
Mitä itse haluaisit - että välitetään kaikista ja koko ajan, vai ettei välitetä kenestäkään?

Että kaikista välitetään edes teoreettisella tasolla tasapuolisesti. Mielestäni ihmisen arvon tulee olla vakio.
kilobitti

#54 • • kilobitti 1-2-3 techno

Jone:
Että kaikista välitetään edes teoreettisella tasolla tasapuolisesti. Mielestäni ihmisen arvon tulee olla vakio.

Jaloa mutta utopististia. Ihmisluonteeseen sattuu kuulumaan esim. se että läheisiä surraan enemmän, kaukaisia vähemmän, ja hyvä niin. Nykyisessä tietoyhteiskunnassa sitä tulisi muuten hulluksi.

--

Jone

#55 • • Jone Archibald Haddock

kilobitti:
Jaloa mutta utopististia. Ihmisluonteeseen sattuu kuulumaan esim. se että läheisiä surraan enemmän, kaukaisia vähemmän, ja hyvä niin. Nykyisessä tietoyhteiskunnassa sitä tulisi muuten hulluksi.

Mielestäni on vähän hupaisaa tulla sanomaan ajatuksiani utopistisiksi kun jo itsekin totean, että mielestäni olisi toivottavaa että asiat olisivat niin edes teoreettisella tasolla. Se ei mun käsittääkseni ole ihan liikaa vaadittu, vaan sen pitäisi oikeastaan olla melko itsestäänselvyys. Esim. Suomen Hallituksen linjanvedot taasen sotivat aika tehokkaasti tota vastaan ja se on mun mielestäni sitä ison kaliiberin perseilyä.
#56 • • yana Guest

Epailija:

Voisin itse asiassa lisätä ”hysteriaa” kertomalla, että seuraavat n. kilometrin kokoluokkaa halkaisijaltaan olevat asteroidit muodostavat törmäysuhan: 1997 XF11, 1999 AN10, 1998 OX4 ja 1999 RM45 (kaksi viimeistä ovat halkaisijaltaan hieman kilometriä pienempiä). Asteroidin 1997 XF11 törmäysvuodeksi ilmoitettiin alunperin 2028, mutta uuden tarkastelun myötä riski todettiin häviävän pieneksi (tässäkin on tietysti mielestäni suuri virheen mahdollisuus). Asteroidille 1998 OX4 on ilmoitettu seuraavat ”h-hetket”: 2014, 2038, 2044 ja 2046, mutta näidenkin todennäköisyys on laskelmien mukaan hyvin pieni. asteroidien AN10 ja RM45 kohdalla tilanne on sama.

Lähde: Kakkuri & Hjelt, Ympäristö ja geofysiikka (Ursa)

Näitäkään tietoja ei ole muuten koettu tarpeellisiksi salata, vaikka 2014 onkin varsin lähellä. Kilometrin kokoinen järkäle tekisi hyvää jälkeä, sillä jo pelkkä kraateri olisi halkaisijaltaan semmoiset 10-50 kilometriä.

Ja ettei menisi ihan off-topiciksi, niin mainitaan se edes: Madridkin olisi tuollaisen törmäyksen jälkeen muisto vain. *piis*

offtopic mutta hupaisa nippelitieto jos sattui missaamaan tan uutisen pari paivaa sitten.
”(03-17) 21:11 PST SAN DIEGO (AP) --

A 100-foot diameter asteroid will pass within 26,500 miles of Earth on Thursday, the closest-ever brush on record by a space rock, NASA astronomers said Wednesday. ”

[ http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/news/archive/2004/03/17/state0011EST0240.DTL&type=science ]
kilobitti

#57 • • kilobitti 1-2-3 techno

Jone: Se ei mun käsittääkseni ole ihan liikaa vaadittu, vaan sen pitäisi oikeastaan olla melko itsestäänselvyys. Esim. Suomen Hallituksen linjanvedot taasen sotivat aika tehokkaasti tota vastaan ja se on mun mielestäni sitä ison kaliiberin perseilyä.

Ymmärrän pointtisi, mielestäni linjavedot(politiikka) eivät kuitenkaan ole niin pahasti ristiriidassa hiljaisen hetken (inhimillinen myötätunto) kanssa ettei hiljaista hetkeä olisi saanut julistaa.

--

Jone

#58 • • Jone Archibald Haddock

kilobitti:
Ymmärrän pointtisi, mielestäni linjavedot(politiikka) eivät kuitenkaan ole niin pahasti ristiriidassa hiljaisen hetken (inhimillinen myötätunto) kanssa ettei hiljaista hetkeä olisi saanut julistaa.

Oletko oikeasti sitä mieltä, ettei toi Hallituksen päätös hiljaisesta hetkestä ollut puhtaasti poliittinen?
kilobitti

#59 • • kilobitti 1-2-3 techno

Jone:
Oletko oikeasti sitä mieltä, ettei toi Hallituksen päätös hiljaisesta hetkestä ollut puhtaasti poliittinen?

Tässä tapauksessa politiikan ja inhimillisyyden raja on aika häilyvä. En kuitenkaan näe syytä, miksei se voisi olla jotain muutakin kuin poliittinen. Vai onko kaikki poliitikot tunteettomia, kenties ei ihmisiä ollenkaan?

--

Happolääkäri

#60 • • Happolääkäri

Tässä tapauksessa politiikan ja inhimillisyyden raja on aika häilyvä. En kuitenkaan näe syytä, miksei se voisi olla jotain muutakin kuin poliittinen. Vai onko kaikki poliitikot tunteettomia, kenties ei ihmisiä ollenkaan?

Jos poliitikoilla on rahaa, niin sillähän he saavat ruokaa&omaisuutta ---> ruoka + omaisuus = kauniita naisia ... kaikki nämä yhdessä täyttävät elämän perustarpeet enemmän kuin hyvin, jolloin puuttuu ainoastaan valtaa. Valtaa saadaan ainoastaan (siis nykymaailmassa&politiikassa) polkemalla pienenpiä. Pienimpiä olemme me jotka käydään välillä polkkaamassa ja sitten mennään taas töihin. Tietenkin vaalien alla voidaan laskea että ihmisarvo = ihmisarvo x 100 = äänestäjä => lisää valtaa.
miksi ihminen jolla on kaikki kunnossa enemmän kuin hyvin, jaksaisi paljoakaan kiinnostua asematunnelissa makaavasta nististä (<- ääriesimerkki) no... ehkä eduskuntaan juuri saapuneita alokkaita&idealisteja lukuunottamatta (esimerkki: Tony Halme: kaveri napsahtaa parista pikku jutusta ja yllättäen selittää kohta OHO!-lehdessä ”että tää juttu pelasti mun avioliiton ja nyt mä tulin vielä uskoonkin! enks oo kumminki ihan hyvä jätkä? ) <- poliittista kokemusta on siis jo kertynyt Tonyllekkin *nuha*

Toisaalta taas; mitä sitten jos yksi poliitikko välittää ihan oikeasti? kun kymmenen poliitikkoa taas ”välittää ihan oikeasti” ja koittaa päästä telkkariin kertomaan että ottavat ihan tosissaan osaa jne. ettei heidän media-arvonsa vaan vahingossa laske.

Olisi kiva tietää, että miksi ihminen, jolla on 7000e kuukausipalkka, 1000000e sijoitettuna ja todella hyvät tulevaisuudennäkymät, kiinnostuisi siitä asematunnelissa lojuvasta nististä? kun pitää keretä miettiä sitä Tupo-ratkaisua, mitä sanoo kökkölänkylän liikennevalojen avajaisissa, kuinka ehtisi käymään kaikissa 8 yrityksen/yhdistyksen kokouksissa&pippaloissa joiden johtokunnassa sattuu istumaan, kuinka saada vaimo rauhoittumaan eilisen jäljiltä, miksi kakarat saa koulussa huonoja numeroita, pääsenköhän mä nyt sinne EU-parlamenttiin ja jos en niin missä valehtelin väärin? jnejnejne.

Arkku - Vannoutunut Ääri(Oikeistolais(Kommuu(ni)sti)) jo vuodesta 2002.

--
Nalle puh: Luulin että Tikrut ovat isompia?
Tikru: Pienet Tikrut eivät ole...