...:::Nukleuz 11.5.2002 @ Gloria,Helsinki:::...

62 posts, 4 pages, 16,759 views

|Cronos|

Posts: 1,118

#41 • • |Cronos| the Moose
täytyy näettäväst sitte alkaa repimään ihmisiä hihoista.. jos mä en tunnista ketään ni mua saa tulla repimään... tunnistaa musta valkosest paidast ja hameest jossa on kummassakin sellanen iso tähti.. olettaen et kaveri saa tehtyä ni huomiseks..=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

patis

Posts: 1,158

#42 • • patis 10
Paikalle olen tulossa.

Mulla ois muuten yksi ylimääräinen lippu myytävänä...
Avatar
#44 • • eweg Guest
Tota joo... näyttää ainakin ton linkin perusteel, et koko homma ois peruttu.. Onks toi nyt sit viimenen sana ? Tosin menikin jo aika sähläämiseks noiden kahden nukleuz tapahtuman ja promoottorien kanssa.. mut joo
Avatar
#46 • • hmph Guest
joo eli tapahtuma on peruttu...näin ainakin fi-ravessa....
vituttaa kun skene on nähtävästi muuttunut tuollaiseksi promojen peniksen mittailu kisailuksi...hyvät bileet meni alas pöntöstä naurettavien asioiden takia, kyllä jäi huono maku molemmista järjestäjistä..
*dissaa*
sbart

Posts: 11

#47 • • sbart
Ei voi olla totta... Just ku oli sellanen Fiilis et tänään vois lähteen Bileilee Nukleuziin
niin totta kai se on peruttu "Pienen" sähläyksen takia...*voiei**ding*
Avatar
#48 • • psyyge Guest
Eiiiiiiiiih *nyyh* hyvät pileeeet mäni sivu suun prkl
Janne

Posts: 1,330

#49 • • Janne kipee ukkeli
No, onneksi ennakkolipun hinnan saa sentään takaisin lipun myyneestä liikkeestä. Kiitokset Stormin posselle nopeasta vastauksesta kyselyyni! *iloinen*

(Tää meni nyt vähän erikoisen topicin alle, mutta jos jollain on kommentoitavaa noista mun seuraavista ajatuksista niin siitä vaan. Avaan vaikka oman topicin, jos kukaan ei tätä täältä löydä.)

Mä en ota mitään kantaa tohon dissausjuttuun sinänsä, mutta sen kuitenkin sanon, että mun mielestä tollanen promoottorikähinä on jälleen yksi merkki siitä muutoksesta, jota scene parhaillaan elää. UK:sta alkunsa saanut superklubivyöry ja samanaikaisesti lähes henkilönpalvonnaksi voimistunut parhaiden levynpyörittäjien ihailu on luonut suurta kysyntää yhä massiivisemmille tapahtumille, joista järjestäjät kilpailevat. Ilmassa on kuitenkin merkkejä siitä, että tämä ei välttämättä tule jatkumaan - mitä esimerkiksi tapahtuu sen jälkeen, kun tämä maa syksyllä näkee Oakien ja PvD:n? Sitten ei voi enää tulla paljon isompaa, ja mikään ei monen mielestä tunnu sen jälkeen enää miltään (vähän karrikoiden ja Levottomia siteeraten). Analogioita tuollaisesta kehityksestä voi hakea esim. popmusiikista (joskus oli Madonna ja Michael Jackson ja Suomessa Dingo), muodin maailmasta (supermallit) ja taloudesta (muistuupa mieleen kevät 2000).

Musta ainakin tuntuu, että (vetääkseni johtopäätöksen) scene palaa parin vuoden sisällä perusteisiin; DJ soittaa levyjä, jengi pitää hauskaa yhdessä ja jälkeenpäin muistellaan omia ja toisten tekemisiä/sekoiluita eikä jotain valoja tms. (no okei PatiS, UV forever! *pihkassa*)

Ai juu, jos olette tulossa Hepseriaan niin siellä nähdään! *plur*

(muokattu 11.5.2002 17:08:56)

(muokattu 11.5.2002 17:09:52)
ilarip

Posts: 731

#50 • • ilarip
Mun maailmaa toi hässäkkä ei ole sotkenut sinäänsä ku päätin etten edes mene sinne, en tiedä miksi päätin.

*hymy*

Janne; en kyl tuu hallmarkkiinkaa vähä väsyttää vielä ku ei oo oikee nukkumaan ehtinyt. mailaas jotai kuvia mitä sait haltialaaksosta otettua?


*iloinen*
Janne

Posts: 1,330

#51 • • Janne kipee ukkeli
Oukkis, paan tulemaan - pari muutakin ehkä. Ei sieltä kyllä paljon mitään järkevää tullut, ei ollut oikein fiiliksiä kuvailla kun toinen haukkoo henkeään vieressä. *uuh*
ilarip

Posts: 731

#52 • • ilarip
Janne; Joo sitä ajattelinki. Siin tykkää itelltäki mennä fiilarit jos toisella on pahaolo, tai toi nyt allaergiat ja astma ni voi olla hirvee olo ku ei saa happea *suru*

Kiits,
patis

Posts: 1,158

#53 • • patis 10
Mullaki on allergiaa ja astmaa, tosin toi astma on helpottunu aika paljon... oikeestaan se ei enää ilmene juuri ollenkaan.

Tosin tossa pari vuotta sitten Tunisiassa iski kunnon astmat päälle, eikä mulla tietenkään mitään astma lääkkeitä mukana ollu... Oli ihan siistii yöllä herätä siihen kun joutuu oikeen tappelee, että saa vedettyy happee sisään. Iski jopa semmonen pikkupaniikki kun totesin, että jos tää tästä pahenee niin se sitte henki pois, tosin sain itseäni aika nopeasti niskasta kiinni ja totesin: so what... and back to sleep. Ja aamulla lääkäri tuli iskee kortisonipiikkii :)

tulipa taas tarinaa *iloinen*
scobl

Posts: 755

#54 • • scobl
i am dying, so what, back to sleep *nauru*
uni näyttää olevan paras lääke *hih*

(muokattu 11.5.2002 21:19:01)

--
bred na net

Avatar
#55 • • sasu Guest
Noi voihan sanonko mikä... en tietenkään ollut kuullut, että Nukleuz oli peruttu ja vaivauduin paikan päälle toteamaan asian - harmitti niin h... tisti *mur*
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#56 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
TÖRKEETÄ!!!Sanon minä!Noh onni tavallaan että menin sitten vanhalle,koska näitä pileitä ei koskaan tullut....en kyllä haluu kommentoida promoottoreiden sotia sanon vaan että törkeetä!!!!!*piru**mur**eiei*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Katrina

Posts: 605

#57 • • Katrina
Bileet peruttiin, mutta Hesperiassa oli oikein mukava meno!

Ilmeisesti astmani on saanut aikaan mielenkiintoisen keskustelun... Vähän ulkona aiheesta, mutta kiitos Lightsi huolenpidostasi! Olen jo kunnossa! *hymy*
Avatar
#58 • • proximus Guest
v'tutti aivan sairaasti tulla paikan päälle toteamaan että bileet oli peruttu..en ole töitten ja opiskelujen takia paljoa kerennyt käymään netissä ja siksi moinen kömmähdys...platinumissa stormi oli suljettu pois topicista eikä näin ollen päässyt vaikuttamaan tiedonkulkuun(liekö haban tekosia?)
lisäksi sellasta huhua olis että mm.proteus olisi peruuttanut sen takia,että haba on uhkaillut tyyliin,että jos menet soittamaan gloriaan, niin et enään ikinä soita mun bileissä???*igor*
|Cronos|

Posts: 1,118

#59 • • |Cronos| the Moose
Siis toi vittutti aivan armottomast ku ne oli peruttu.. meinattiin sitte mennä hesperiaan mut sen jälkeen mietittiin uudelleen ja jäätiin kaverille riehumaan ja sitte tuhlaamaan rahat paikalliseen.=) saa nyt nähä sit et pitääks alkaa säästämään devotioniin... varmaankin...perse!!!!*mur*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Janne

Posts: 1,330

#60 • • Janne kipee ukkeli
No onneksi SB antoi kiltisti rahat lipuista. Bonzai-CD:n korvikkeeksi annetuista ei saanut mitään, ja vähän epäilen ettei saakaan. Tässä pari syytä siihen epäilyyn:

1. "Oho, 19 euroa - no onneksi saa sen CD:n" *pihkassa*
2. "Ai, nyt lippuja saisi laminoituinakin. Menenpä hakemaan." *hymy*
3. "Ai laminoidut tulevatkin vasta myöhemmin? Olkoon." *hmph*
4. "No voihan pahus, CD myöhästyy. Saa hakea 3.5." *eiei*
5. "Ai että ei CD:tä? No onneksi sentään sai ylimääräisen Nukleuz-lipun (jota ei saanut kaupaksi)" *mur*
6. "..ttu mitä häröilyä. Nyt sitten peruutettiin koko bileet." *dissaa*

Yhdellä sanalla: Prkl.