No, onneksi ennakkolipun hinnan saa sentään takaisin lipun myyneestä liikkeestä. Kiitokset Stormin posselle nopeasta vastauksesta kyselyyni!
(Tää meni nyt vähän erikoisen topicin alle, mutta jos jollain on kommentoitavaa noista mun seuraavista ajatuksista niin siitä vaan. Avaan vaikka oman topicin, jos kukaan ei tätä täältä löydä.)
Mä en ota mitään kantaa tohon dissausjuttuun sinänsä, mutta sen kuitenkin sanon, että mun mielestä tollanen promoottorikähinä on jälleen yksi merkki siitä muutoksesta, jota scene parhaillaan elää. UK:sta alkunsa saanut superklubivyöry ja samanaikaisesti lähes henkilönpalvonnaksi voimistunut parhaiden levynpyörittäjien ihailu on luonut suurta kysyntää yhä massiivisemmille tapahtumille, joista järjestäjät kilpailevat. Ilmassa on kuitenkin merkkejä siitä, että tämä ei välttämättä tule jatkumaan - mitä esimerkiksi tapahtuu sen jälkeen, kun tämä maa syksyllä näkee Oakien ja PvD:n? Sitten ei voi enää tulla paljon isompaa, ja mikään ei monen mielestä tunnu sen jälkeen enää miltään (vähän karrikoiden ja Levottomia siteeraten). Analogioita tuollaisesta kehityksestä voi hakea esim. popmusiikista (joskus oli Madonna ja Michael Jackson ja Suomessa Dingo), muodin maailmasta (supermallit) ja taloudesta (muistuupa mieleen kevät 2000).
Musta ainakin tuntuu, että (vetääkseni johtopäätöksen) scene palaa parin vuoden sisällä perusteisiin; DJ soittaa levyjä, jengi pitää hauskaa yhdessä ja jälkeenpäin muistellaan omia ja toisten tekemisiä/sekoiluita eikä jotain valoja tms. (no okei PatiS, UV forever!
)
Ai juu, jos olette tulossa Hepseriaan niin siellä nähdään!
(muokattu 11.5.2002 17:08:56)
(muokattu 11.5.2002 17:09:52)