...:::Nukleuz 11.5.2002 @ Gloria,Helsinki:::...

62 posts, 4 pages, 16,725 views

Timce

Posts: 5,381

#1 • • Timce
Näitä ei voi missata! Pluton miitti hieman kusi,joten olisko nyt revanssin paikka?? Itse olen ainakin 120% paikalla ja uudet tuttavuudet ovat enemmän kuin tervetulleita!!

DJ:t mm.

Vinylgroover (Nukleuz,UK)

Proteus
Neon
Friik
Sasha
Eliot Ness (yksi L) :)
Angel
Gary B
Vincent Vega

yms. yms.
Luulis dj-linjan kiinnostavan...
*joo*

(muokattu 12.4.2002 12:36:04)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

patis

Posts: 1,158

#2 • • patis 10
Ei nyt äkkisiltään vakuuta....

Mutta siis kunnon ison miitin vois järkätä isois devois 25.5 sinne tulee luultavimmin kaikki kuitenki.
Andy Braun

Posts: 646

#3 • • Andy Braun housebase
mä tuolla!! *plur*

(muokattu 12.4.2002 15:03:51)
jucca

Posts: 89

#4 • • jucca
joo isoihin devoihin ainakin miittinki....

--
happy happy joy joy

scobl

Posts: 755

#5 • • scobl
esittäjät ovat kieltämättä hyviä, mutta olen samaa mieltä että miitti pidetään 25.5 devoissa *vink*

--
bred na net

mushi

Posts: 714

#6 • • mushi laura
miten voi olla kerta toisensa jälkeen yhtä tylsii lineuppei??
siis häh?
oikeesti..
aina samaa polkkaa
joka bileissä
*hellokitty*
mushi

Posts: 714

#7 • • mushi laura
mikä miitti???
me ollaan marskin kans duunissa siellä ja jos vois sillee hommaa sen ajan et meillä ois tauko ni päästäis megeen?
jucca

Posts: 89

#8 • • jucca
joku ei taida pitää proteus, neon, friik lineupist????

--
happy happy joy joy

nigel

Posts: 792

#9 • • nigel
bella yhdyn kyllä lineup juttuus.
siis oikeesti eiks toi lineup tyyliin oo niinku ollu viimeiset 2v. vähintään kaks kertaa viikos jossain.

*hohhoijaa*

*purr*
Timce

Posts: 5,381

#10 • • Timce
No onpas positiivista palautetta *uuh*

Eipä silti,samat vanhat nimet siellä ovat soittamasssa jälleen kerran,mutta ei sillä väliä.Pointti:Pääasia että musiikki on hyvää.

29 päivää enää......*justjoo*

**License to thrill**

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

nigel

Posts: 792

#11 • • nigel
joo mut siis älkää kässätkö väärin.. ei siis dj:tä vastaan mitää.. mut siis tosiaan tää systeemi..

mä lopetan ny tän mun jauhannan..

*justjoo**iloinen*
|Cronos|

Posts: 1,118

#12 • • |Cronos| the Moose
periaattees se taitaa olla sama et kummas se miiti on.. tulee varmaan kumminkin lähtyy molempiin.. jos raha politiikka antaa myöten tietenkin...=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

anqqa

Posts: 4,032

#13 • • anqqa tirehtööri
juu saas nyt taas nähdä kuin hyvin nää kemut onnistuu.. ainaki mainonta on alotettu pari viikkoa aiemmin ku bonzai, ihan jopa flaikuilla (missä hauska oivallus ne kuulokkeet =). toivotaan että olis sitä muutaman vuoden takaista hard housea, se maistuis niin paljo paremmin ku 'tää nykyinen' polkka, eilen taas tuli kuunneltua jotain nampsipuudeli hh:ta :)
liikaa kyllä jotkut soittelee nykyään, etenki helsinkin seudulla, mutta jos porukkaan uppoo ni tyhmäähän se ois olla soittamatta, eikös? enemmän tietty sais jotain hauskoja repäsyjä olla.. vähä vaihtelua.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

mushi

Posts: 714

#14 • • mushi laura
ei mullakaan itse deejiitä vastaan todellakaan oo mitään mut ois kiva välillä kuulla jotain muutakin....
.... tai siis ku ei oikeen polkka maistu :)
oon kai vanha ja tyhmä
<--- calccis

*hellokitty*
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#15 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
AIVAN IHANAAAAAAA!!!!!!!!!Siis megapolkkapileet,joita en voi missata,vaik kuin olisin duunis ja äiteenpäivä sinä vkl!!!Bella,mä oon jo kai liian vanha tykkää polkasta,mut ei sil vaan vertaa muu lyö;)JEEEEEEEE,jos tohon asti jaxais venailla olis fiilis taas 200%!!!! *ökkö*jipijipijipi

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Timce

Posts: 5,381

#16 • • Timce
heh...ei liikaa makeaa mahan täydeltä,mut nyt tulee jo ylös..Nukleuz lennättää Knuckleheadzit 3.5 Vanhalle...voi tätä ihanuutta *plur* oon siis NIIN paljon paikalla!!! *ökkö*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#17 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
APUA!Taasko joutuu kärsii vanhasta??No OK!!!Olen siellä vaikka toinen jalka ois haudassa;)*ökkö*TERKKUJAAA!

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

cosmikki

Posts: 1,261

#18 • • cosmikki
sillon 25.5 ainakin se isompi miitti on ollut suunnitteilla, mutta voihan noita "pikkumiittejä" järkkää vaikka joka bileissä. kuitenkin aina osa porukasta on paikalla..

..mun mielestä toi neon, proteus, friik line up on ihan toimiva. ja en ole vielä ehtinyt kyllästyä *plur*

..ehkä siksi että polkkaaja olen *nauru**sydän*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

kupo

Posts: 455

#19 • • kupo
Jaahas, vaikka ison miinuksen antaa proteus friik neon yhdistelmä NIIN onhan kyseessä kuitenkin Nukleuz meininkiä...
Ja listasta puuttui ainakin meidän oma poika PETRUS GEISHA!!!
Näyttää tuo Hard House puoli olevan sen verran hyvin esillä, että nämä ovat pitkästä aikaa bileet joita EN missaa...

*pahis*kaikki paikalle ja polkataan Vanha nurin*pahis*

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

|Cronos|

Posts: 1,118

#20 • • |Cronos| the Moose
Onks toi päivämäärä muuten nyt vaihdettu aikasemaks tai jotain?

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-