239 posts, 12 pages, 44,538 views
bubbelgum:
Mä en kyllä ymmärrä sitten pätkääkään miten kaikki hehkuttaa tota Kaisaniemeä hyvänä paikkana Heti ku sisään tuli ja käveli narikalle ja kurkkas sisälle niin reaktio oli lähinnä et voi vittu.. Edessä pimeetä, savusta, strobot ja valot vilkkuu niin että meinaa sokastuu.. Ahdistus!! Eikä se siitä parane yhtään illan mittaan.. Saa todeta, että tanssia ei voi, ku on niin kuuma että taju meinaa lähtee parin minuutin päästä.. Joka paikassa on pienii käytävii tai oviaukkoja joissa on hirvee tungos ja pitää ahtaa ittensä väkisin läpi että pääse johonkin.. Baaritiskillä sai jonottaa puol tuntii et sai lasin limuu, ja mikäs siinä ku toiset isommat rynnii koko ajan selkään pikku tyttöä.. Ulkona taas terassilla ei ollut mitään lämpölamppuja tai vastaavia, eli lyhyessä hameessa ja hihattomassa paidassa aivan liian kylmä että siellä vois hengailla!
Lopputulos = sisällä liian kuuma ja liian ahdas, ulkona liian kylmä.. Ainut sopiva paikka oli se pieni käytävän pätkä sisääntulossa.. Ja sen oli näköjään moni muukin todennut koska se oli koko ajan ihan täynnä ihmisiä ja tukossa.. Eli saipa TOSI paljon nauttia bileistä Vähän kello yhden jälkeen totesin, että lähen kotiin ennenku alkaa vituttaa vielä enemmän.. Ja jos joskus vielä Kaisaniemessä jotku bileet on, niin se on aivan satavarma että mä en sinne mene, oli sitten kuka tahansa soittamassa!!
bubbelgum:
Mä en kyllä ymmärrä sitten pätkääkään miten kaikki hehkuttaa tota Kaisaniemeä hyvänä paikkana Heti ku sisään tuli ja käveli narikalle ja kurkkas sisälle niin reaktio oli lähinnä et ”voi vittu”.. Edessä pimeetä, savusta, strobot ja valot vilkkuu niin että meinaa sokastuu.. Ahdistus!! Eikä se siitä parane yhtään illan mittaan.. Saa todeta, että tanssia ei voi, ku on niin kuuma että taju meinaa lähtee parin minuutin päästä.. Joka paikassa on pienii käytävii tai oviaukkoja joissa on hirvee tungos ja pitää ahtaa ittensä väkisin läpi että pääse johonkin.. Baaritiskillä sai jonottaa puol tuntii et sai lasin limuu, ja mikäs siinä ku toiset isommat rynnii koko ajan selkään pikku tyttöä.. Ulkona taas terassilla ei ollut mitään lämpölamppuja tai vastaavia, eli lyhyessä hameessa ja hihattomassa paidassa aivan liian kylmä että siellä vois hengailla!
Lopputulos = sisällä liian kuuma ja liian ahdas, ulkona liian kylmä.. Ainut ”sopiva” paikka oli se pieni käytävän pätkä sisääntulossa.. Ja sen oli näköjään moni muukin todennut koska se oli koko ajan ihan täynnä ihmisiä ja tukossa.. Eli saipa TOSI paljon nauttia bileistä Vähän kello yhden jälkeen totesin, että lähen kotiin ennenku alkaa vituttaa vielä enemmän.. Ja jos joskus vielä Kaisaniemessä jotku bileet on, niin se on aivan satavarma että mä en sinne mene, oli sitten kuka tahansa soittamassa!!
hemuz:
---
fairi:
vieläkään kuvamatskuu?
---
oon miettiny samaa...
SESSIONS2:
Rush : Tulevaisuus on Nyt - kuvat SESSIONS2:ssa. Olkaa hyvät.
hemuz:
---
fairi:
vieläkään kuvamatskuu?
---
oon miettiny samaa...
fairi:
ja jone, on noi kuvat kyl nähty, kelasin onko muita kuvia olleskaan tulossa..