Eikai...(?)
Tosin Carbon Based ja FINRG ei ole sanoja sieltä ihan helpoimmasta päästä ja molemmista olen nähnyt mitä eriskummallisimpia versioita (Kirbun Bisset tais olla melki kaikkein rajuin) TOSIN itekkin olen muutaman flaijerin/julisteen/taittotyön ryssinyt pelkästään huolimattomalla oikoluvulla.
T-mu:
---
hehe hyvät mokat tais just tässä flaikussa olla
---
Eikai...(?)
Tosin Carbon Based ja FINRG ei ole sanoja sieltä ihan helpoimmasta päästä ja molemmista olen nähnyt mitä eriskummallisimpia versioita (Kirbun Bisset tais olla melki kaikkein rajuin) TOSIN itekkin olen muutaman flaijerin/julisteen/taittotyön ryssinyt pelkästään huolimattomalla oikoluvulla.
mm. Codex 3:ssa löytyy Carbom Based. Lahden Hiilipojat tai Hiilijengi ois aika varteenotettava vaihtoehto tolle nimelle.
Eipä munkaan nimeni se oikeinkirjotetuin ole: on Alex Zahalaa, Alek Zsahalaa ja vaikka mitä. Huono nimi kyl, vaihtaisin Paocalaksi jos pystyis vielä.
Hitto, kun ei pääse. viime rusheissa oli niin huippu kivaa!! mutta miepä oonkin tuolloin etelän auringossa, joten eiköhän tuo sen korvaa!!! ja eiköhän noissa rusheissa kerkiä vielä juosta..
ja tosta kaisaniemestä vielä sen verran että, kerran olen siellä käynyt... ja se on iso ja tyylikäs paikka :) tosin sisustus yms. näyttää kovasti olevan historiallinen kuin nykyaikainen ;) mutta tuskimpa tuo tahtia haittaa, ku saadaan kunnon musiikkia ja bilefiilikset kattoon ;)
Taidan tupsahtaa myös näihin kemuihin. Varsinkin Orkidean hard setti kiinnostaa erittäin paljon.
Pitääkin muistaa käydä tässä joku päivä hakee ennakkotiketti Mossosta.
mange:
Taidan tupsahtaa myös näihin kemuihin. Varsinkin Orkidean hard setti kiinnostaa erittäin paljon.
Pitääkin muistaa käydä tässä joku päivä hakee ennakkotiketti Mossosta.
Niin, tuo Orkidean hardimpi setti oli ainakin taannoin talvella Impulsessa ihan kohdallaan, tosin ei se nyt ihan kaikkia rankan soundin tunnusmerkkejä aina täyttänyt, mutta mitään moitteen sanaa ei ainakaan allekirjoittaneella ole...
Bileet tulee olemaan varmasti loistavat, paikka on kuitenkin yksi niita bile-mesta klassikkoja, toivottavasti keli suosii nimittain terassi tarjoilee ihan mukavat puitteet tuuletella itseään settien välissä.