Suosikkiravintolasi?

463 posts, 24 pages, 260,920 views

mureena

Posts: 112

#101 • • mureena suppa greg numbah wan

mrpiglet:
Päämaja, johtoryhmän kokouksella (hallituksen kokous käy myös oikein hyvin).



ELÄIN:
Se ehdottomasti PLÄBYRINTTI elikkäs piämaja. Siel kato viini virtaa ja naiset laulaa...!!*super**känni*



no onkos teillä ruudinkeksijöillä sit ideoita että minne me ne kokoukset siirretään Labyrinth rempan ajaksi häh?
Avatar
#102 • • Liia Guest
Juuh, eipä niitä ole pahemmin tainnut olla..Vaasassa Fontana on mainitsemisen arvoinen *känni*
domi

Posts: 7,069

#103 • • domi Työn sankari.

sannama82:
Juuh, eipä niitä ole pahemmin tainnut olla..Vaasassa Fontana on mainitsemisen arvoinen *känni*


*nauru*
hemuz

Posts: 2,178

#104 • • hemuz kätevä emäntä

mureena:
---
mrpiglet:
Päämaja, johtoryhmän kokouksella (hallituksen kokous käy myös oikein hyvin).

---



---
ELÄIN:
Se ehdottomasti PLÄBYRINTTI elikkäs piämaja. Siel kato viini virtaa ja naiset laulaa...!!*super**känni*

---


no onkos teillä ruudinkeksijöillä sit ideoita että minne me ne kokoukset siirretään Labyrinth rempan ajaksi häh?



AAAAAAAAAAAA. koska menee remppaan??? *uuh*
mureena

Posts: 112

#105 • • mureena suppa greg numbah wan

AAAAAAAAAAAA. koska menee remppaan??? *uuh*



ei tarkkaa tietoa mut siit on ollu jonkun verran puhetta jo joulukuusta lähtien. ei ollu pitkä remppa muistaakseni, pitää selvittää.
mrpiglet

Posts: 34

#106 • • mrpiglet

mureena:
---
no onkos teillä ruudinkeksijöillä sit ideoita että minne me ne kokoukset siirretään Labyrinth rempan ajaksi häh?


Tänne Ruotsiin, toki.
Blue_Wabbit

Posts: 212

#107 • • Blue_Wabbit
Belge

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

mureena

Posts: 112

#108 • • mureena suppa greg numbah wan

Tänne Ruotsiin, toki.



no mutta siellähän on ulkonaliikkumiskieltoja ja hurrikaaneja, eihän me sellaiseen extremepaikkaan uskalleta siirtää toimintaamme!]
BEAT!!

Posts: 55

#109 • • BEAT!! Support your local pub
Ehkäpä seuraavat voisi olla Tampereella:
Kiva
Sokeri
Cafe Europe

--
Hirosima 45
Tshernobyl 86
Windows 95

ELÄIN

Posts: 63

#110 • • ELÄIN Team 2hero
Viltsu se remppa kestää 2-4 viikkoa ja alkaa ens kuussa ehkä..? Jykä ei osannu viel sanoo tarkempaa. Nii ja mä en todella tiedä kuinka meitin nyt käy..? Vähän tai aika paljonki jännittää jo yt selvitäänkö, tai paremmin ehkä et pysytäänkö börstassa???
mureena

Posts: 112

#111 • • Edited mureena suppa greg numbah wan
charliet pyörittää halpaa mestaa siin annankadulla, siel saa koffin rehellisen (0.5) stoben 3 egellä. siirrytään sinne.
hemuz

Posts: 2,178

#112 • • hemuz kätevä emäntä
Ei mua se kuivinsuin oleminen niinkää pelota mut se et näkee teit kaikkii ihkui *hihu*
Sella

Posts: 107

#113 • • Sella sellanen
Kuopio: Isa Camillo!!!
*sydän**sydän**sydän*
Progress

Posts: 955

#114 • • Progress

Sella:
Kuopio: Isa Camillo!!!
*sydän**sydän**sydän*



Viet mut joskus sinne...mä vaik tarjoon. *plur*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Kate

Posts: 186

#115 • • Kate
Ruokaravintolat:
- Papa Giovanni
- La Famiglia
- Santa Fé

.....nämä tuli ensimmäisenä mieleen.
Avatar
#116 • • fanatic Guest
ctrl: ssa tuli käytyä jonkun verran vielä ku se oli*hymy* ja nykyään jos baariin on mennyt niin eiköhän se highlight ole ollut*joo* ei niin hirveän usein tuu muutenkaan nyt käytyä baareissa enemmänki bileissä oon viihtyny
Kukkis

Posts: 300

#117 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
Hesperia oli kiva. R.I.P. *uuh*

--
Never say never..?

lellukka

Posts: 23

#118 • • lellukka pieni ellu
Ruokaravintolat:
-Helsingissä La Famiglia /Tampereella Bella Roma (ei ainakaan jää nälkä...)
-Cantina West (osittain ehkä hinnakasta mutta aivan loistavaa ruokaa)
-Memphis (mempparin perusburgerit maistuu aina)

Yö:
-Päämaja (siis Labyrinth tietysti!)
-huoh... jatkopaikka on niin seurasta kiinni...
(System, Lostari, Hesari... RedOnion?*nauru*... ja tänään on ilmeisesti mentävä the Clubille...*ding*)
terraluna

Posts: 1,270

#119 • • terraluna Agentti
Mikä on/oli sinun kantaravintolasi/-klubisi? Nyt ei tarkoiteta bileitä, vaan yleisesti ottaen ravintola normaalina viikonloppuna ilman mitään sen kummempia erityistilaisuuksia. Kävitkö siellä joka viikonloppu, vai oliko yksi ilta niin ikimuistoinen? Oliko ravintola oikein viimeisen päälle, vai paikallinen räkälä? Vai onko sellaista ravintolaa koskaan ollutkaan?

Helsingissä:
-mBar: hyvää musiikkia, kantis
-Kola: rento tunnelma, kivannäkönen paikka
-Rose Garden: ykkönen, musiikki iskee aina, mukavia ihmisiä <3
-Uniq: jos pitää baariin lähtee, tää on paras löytämäni so far
-Hesari: kts. ed.

Ruokapaikoista:

-Satkar: järjettömän hyvää nepalilaista, hyvä hinta-laatusuhde, kotoisa tunnelma
-Bamboo Center: hyvää safkaa, edullinen, sunnuntailounaiden kantis
-Vellamo: ihanan hämyisä pikkupaikka, lapsuudesta tuttu perheen kantapaikka
-Big Mamas: hyvät pizzat ennen tai jälkeen illan rientoja ;)

Porvoosta mainittava:

-Porvoon Paahtimo: luxusta! Upee ympäristö sillan kupeessa, kesäterassi joen päällä rokrok! Ehdoton must!
-Bar Mary: legenda, pieni ja tiivistunnelmainen :D
-odotettavissa: Club Underground :O

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

hallucinogen

Posts: 8,190

#120 • • hallucinogen Edain
Ehdottomasti Lohjan Monaco *sydän* Viimeksi kävin siellä 3.12.2004 ja tänään ystäväni joka oli siellä mukana sai laskun suuruudeltaan 50.81e. Ai mistä no rikkoutuneesta ovenkarmista *nauru* Juttuhan ei naurattaisi jos oltaisiin oikeasti rikottu paikkoja mutta ainoa rike mitä tehtiin oli se, että mentiin takaovesta sisään kun jokin toinen asiakas avasi meille oven ja kärähdettiin tästä kun koitettiin lähteä kotiin samaisesta ovesta. Kun jäätiin kiinni meidät vietiin normaalisti narikkaan selvittämään asiaa ja näytettiin henkkarit aluksi ja sitten alkoi tapahtua *hih* Ensiksi koittivat saada allekirjoittamaan paperin joka ei pitänyt alkuunka paikkaansa ja jossa luki, että kaveri oli päästänyt minut sisään ja muuta paskaa mutta ei mitään oven karmista ja kun ei suostutta valheellista todistusta allekirjoittamaan niin uhkasivat soittaa poliisit. No poliisit eivät yrityksistä huolimatta edes vastanneet näille joten yksi sankaripoke yritti saada ystäväni lahjomaan hänet ja kun ystäväni ei tähän suostunut niin suuttuivat lisää =D loppujen lopuksi suostuttiin siihen, että käydään ostamassa liput(itse olin ostanut lipun jo aikaisemmin ja minulla oli myös näyttää se) ja lähdettiin kotiin niin yksi pokeista veti oven päin minua kun olin menossa ulos.
Paras baari siis ikinä koska minulla ei ole seuraavana aamuna koskaan ollut yhtä hauskaa kuin muistella eilistä iltaa *nauru*
Sääli et tuli porttikielto *uuh*

--
pikku-*possu*