Ehdottomasti Lohjan Monaco
Viimeksi kävin siellä 3.12.2004 ja tänään ystäväni joka oli siellä mukana sai laskun suuruudeltaan 50.81e. Ai mistä no rikkoutuneesta ovenkarmista
Juttuhan ei naurattaisi jos oltaisiin oikeasti rikottu paikkoja mutta ainoa rike mitä tehtiin oli se, että mentiin takaovesta sisään kun jokin toinen asiakas avasi meille oven ja kärähdettiin tästä kun koitettiin lähteä kotiin samaisesta ovesta. Kun jäätiin kiinni meidät vietiin normaalisti narikkaan selvittämään asiaa ja näytettiin henkkarit aluksi ja sitten alkoi tapahtua
Ensiksi koittivat saada allekirjoittamaan paperin joka ei pitänyt alkuunka paikkaansa ja jossa luki, että kaveri oli päästänyt minut sisään ja muuta paskaa mutta ei mitään oven karmista ja kun ei suostutta valheellista todistusta allekirjoittamaan niin uhkasivat soittaa poliisit. No poliisit eivät yrityksistä huolimatta edes vastanneet näille joten yksi sankaripoke yritti saada ystäväni lahjomaan hänet ja kun ystäväni ei tähän suostunut niin suuttuivat lisää =D loppujen lopuksi suostuttiin siihen, että käydään ostamassa liput(itse olin ostanut lipun jo aikaisemmin ja minulla oli myös näyttää se) ja lähdettiin kotiin niin yksi pokeista veti oven päin minua kun olin menossa ulos.
Paras baari siis ikinä koska minulla ei ole seuraavana aamuna koskaan ollut yhtä hauskaa kuin muistella eilistä iltaa
Sääli et tuli porttikielto