Suosikkiravintolasi?

463 posts, 24 pages, 260,541 views

Timce

Posts: 5,381

#441 • • Timce
Onkohan Sivuraiteen aterioiden koko pienentynyt? Kävin eilen pitkästä aikaa hakemassa stadin parhaat safkat mukaan ja jo pakkausta mittaillessa huomasin, että jotain tässä on mätää.
Maku oli sama, kuin ollut jo vuosia: Stadin parasta safkaa varsin edukkaaseen hintaan.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Twist

Posts: 925

#442 • • Edited Twist Team Kemuttajat
Tuli eilen käytyä ravintola Umeshussa syömässä sushia. Viihtyisä pieni sushi ravintola. Oikein mukava kokemus.

Ruoka: 4/5
Viihtyisyys : 4/5
Palvelu: 3/5
Infinitee

Posts: 272

#443 • • Infinitee
Ravintola Ani! http://www.ani.fi/

Saat syödä buffet pöydästä kympillä niin paljon safkaa ku mahaan mahtuu. Ja mikä parasta, tarjolla on omasta mielestä stadin parasta kebablihaa. *kuolaa*
¡ Previous post about a year ago !
Freja

Posts: 8,775

#445 • • Freja Sihteeri
Eilen tuli testattua ja todellakin suosittelen;
Kiinalainen ravintola Wing Wah Kontulan ostarilla! Siis ei perkele kun jotai uskomattoman hyvää ruokaa. Ravintola siisti ja tarjoilu aivan loistavaa, ja ruoka vie kielen mennessään. Ainoo asia, mistä tietää että on kontulassa, on jos istuu ikkunalla ja tuijottaa ulos.
Mieletön pakopaikka muuten kamalasta miljööstä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lerna

Posts: 320

#446 • • Lerna
New Bamboo Center

Hyvä ja halpa kiinalainen annankadulla.
Cloud

Posts: 2,162

#447 • • Cloud Game Freak

Replying to Suosikkiravintolasi?:

Lumpy, 6.11.2008 22:24:
Great Wall
Kiinalaista ruokaa Lahdessa. NAM!*kuolaa*



siellä on useasti tullut otettua menu 3:melle ja mätettyä se 2hengen voimin. Kyllä on maittanut.
Mutta itse asiaan, Suosikki ravintolaa ei oikein ole, mutta Turussa on eräs pitzeria joka on kyllä ylitse muiden.

Nim. 3,90 pitzasta on opiskelija budjetille täydellinen valinta. Hintalaatu sekä koko suhde on myös oikeasti bueno!

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Sallakat

Posts: 2,220

#448 • • Sallakat jungle, baby !
Oonkohan vastannu tähän jo että Fujivillage, Helsingissä. Hyvää perussushia, hyvään hintaan. Tullut ravattua vähintään pari kertaa kuussa siellä reilu puolisen vuotta.
ezzy

Posts: 8,060

#449 • • ezzy Droid-pappa
Grilli Toro edelleenkin espoossa :) Niitten grillipihviin ei vaan voi kyllästyä.
sapeli

Posts: 11,768

#450 • • sapeli jokukukamikä?
Olen löytänyt Helsingistä uuden suosikkiravintolan! *hihu*

Pikkuroballa on pieni, lähinnä lounasravintolaksi luokiteltava pihvipaikka, nimeltä Bruno.

http://www.ravintolabruno.com/

Täältä saa mielestäni erinomaisia ja halpoja pihvejä, eikä siis ole tosiaan lähelläkään mitään snägärimeininkiä, vaan ihan oikea ravintola. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Cloud

Posts: 2,162

#451 • • Cloud Game Freak

Replying to Suosikkiravintolasi?:

ezzy, 23.11.2009 16:10:
Grilli Toro edelleenkin espoossa :) Niitten grillipihviin ei vaan voi kyllästyä.



On kyllä buenot pihvit tuolla, kannatetaan!

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

sunbeam

Posts: 205

#452 • • sunbeam santa`s little helper
Central pietarinkadulla, hyvät ruuat, mukava ilmapiiri ja lompakon kestävät hinnat! annoskootkin on sellaiset ettei tarvii mennä mäcin tai hesen kautta himaan! *joo*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#453 • • Muussika Guest
Helsingissä suosittelen seuraavia:

-Grotesk (astetta fiinimpi muttei liian, neljän ruokalajin Chef's menu + viinimenu toimi)
-Vaelsa (italialainen, loistoruokaa ja kiva ympäristö + italialainen asiantunteva henkilökunta)
-Kynsilaukka (valkosipulin ystäville)
-Nuudeli Ky Nam (Vietnamilainen rafla omalla kotiostarilla, tullu noudettua ihan jeppis sushia edullisesti ja laitettua pöytä koreeksi kotosalla)
Avatar
#454 • • Muussika Guest

Replying to Suosikkiravintolasi?:

Olen löytänyt Helsingistä uuden suosikkiravintolan! *hihu*

Pikkuroballa on pieni, lähinnä lounasravintolaksi luokiteltava pihvipaikka, nimeltä Bruno.

http://www.ravintolabruno.com/

Täältä saa mielestäni erinomaisia ja halpoja pihvejä, eikä siis ole tosiaan lähelläkään mitään snägärimeininkiä, vaan ihan oikea ravintola. *vink*



Ja joo, komppaan, täällä on hinta-laatusuhde harvinaisen kohdallaan. Tosi hyviä piffiannoksia. :)

(Onkohan mulla yövuoron tuottaman energiavajeen ansiosta snadisti nälkä kun mietin ruokaa :D)
tuplanopeusveijo

Posts: 76

#456 • • tuplanopeusveijo
new bamboo center helsinki, omnononomonomnom *kuolaa*

--
brain lag, I has it

SamHard

Posts: 2,098

#457 • • SamHard
Harvoin on varaa syödä ravintolassa, mutta italialaiset, valikoidusti kiinalaiset (kalliossa pari hyvää), dennis ja pihviravintolat menee maukkaasti. En mun nimimuistilla muista yhtään ainoaa missä olen käynyt, mutta eipä niitä muutenkaan ole sadoittain=) Lahdessa oli aikoinaan joku loistava kreikkalainen, mutta senkään nimeä en muista..
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#458 • • Aurinkoneiti
Kasvisravintola Zucchini *sydän*
Metz^^

Posts: 264

#460 • • Metz^^
Tampere:
Kebab Evin, Kalevassa, kaupungin parhaat rullakebabit!
Speakeasy, keskusta, tiistaisin jäsenkortilla 10ellä niin paljon texaspete siipiä kun jaksaa vetää. Nom.
Pispalan Pulteri, Pispala, legendaarinen mesta ja isot murkinat isoon nälkään.
Pyynikinnäkötorni, Pyynikki, uskomattomat sokerimunkit! posse tulee syömään näitä ties kuinka kaukaa!
Extrana Pyynikin Liha - niminen pieni kauppa keskustan reunalla, pyynikin kupeessa - myyjämuori tekee joka aamu noin 200kpl kermamunkkeja jotka on 1/kipale - kaikki kadonnut kello kahteentoista mennessä. Muikeita leivoksia ja lihaherkkuja muutenkin tarjolla, kokeilkaa!

Helsinki:
Manhattan steakhouse, keskusta (huom EI FORUM), vähäsillä odotuksilla pöytään tuotiinkin yllättävän hyvä setti ja hyvään hintaan, rafla oli myös mukavan oikean ravintolan tyylinen jos vertaa tohon Kampin versioon...
Virgin Oil, keskusta, kallista mutta hyvää.
Cantina West, keskusta, NAM, cantinan ribsit kulkeutuu alitajuntaani tasaisin väliajoin, jokapennin arvoinen.

Espoo:
... odottelen vielä tosihyviä kokemuksia. Toro oli ihan ok.

Kertokaa nyt mistä täältä pk-seudulta saa hyvää kebabbia? Mikään mesta ei ole vetänyt vertoja edes Tampereen huonoimmille kebumestoille..

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.