Sven Väth 19.5.2004 @ Helsinki

90 posts, 5 pages, 12,973 views

erkko

Posts: 180

#81 • • erkko
Dear People,

We are very happy and proud to have such a good response and an amazing
event. It was good to see that techno is still alive and kicking. The
smile was back on many faces... Sven said that this was the best Party
he ever played in Helsinki. We agreed that he has to come back at least
once a year.

Thanks and respect to the true believers.

Virus will be back.


Over and out,

Laboratorio & Niitty
_amy_

Posts: 95

#82 • • _amy_ kaaospallo
Aivan täydellisen mahtavaa...ei voi muuta sanoa*joo*!!Parhaat bileet pitkään aikaan!!Ainoo mikä jäi hiukan vaisuksi, oli ilmastointi..*hikoil*, mut se ei kuitenkaan hidastanu menoa..Seuraavaa kertaa odotellen..*hymy*
Individual

Posts: 10,942

#83 • • Individual HYPNO!

Anime:
Haloooo *ding* Oli kyl taas niin upeeta kolinaa et tukka meinas lähtee päästä!! *aplodit* Kaikin puolin mehevä ilta, mitä nyt baarihenkilökunnalta tuli aika pirun tylyy palveluu sekä ylhäällä että alhaalla.. *hmph*


*sydän*



Mun kokemukset baarihenkilökunnasta olivat kyllä päinvastaiset, mutta miten sitten määritellään ”tyly palvelu”?
anqqa

Posts: 4,034

#84 • • anqqa tirehtööri
*jiihaa* kyllä. lämminhän siellä oli vaan pääsipä baarin puolelle ilmastointiritilöiden alle viilentymään ja aiemin mainittu salaatteilu hieman häiritsi toisinaan, mutta maittavaa musiikkia lähe koko ilta eikä fabun lähes jokkeakin elävämpi show ainakaan laskenut fiilistä. eggcellent.

kuvia tulossa kun on tullakseen, ehkä jopa videopätkä tai pari.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

moskiitto

Posts: 332

#85 • • moskiitto moska

unik:
Yhdet tämän vuoden parhaista bileistä, nam!
*joo*



namnaminam!

kiitos erkko ja borzin

--
just, share it...

tir

Posts: 951

#86 • • tir
Sven rokkasi ja minä mukana *joo*
Myöskin itse olin ensikertalainen Tavastialla, ja paikka yllätti hyvinkin positiivisesti pa:n suhteen. Ei soinu korvat ei *pihkassa*

MItä itse settiin tuli niin *jiihaa**aplodit* , tosin itsekin huomasin oman väsymyksen pyrkivän esille siinä yhden aikaan, ja sen jälkeen alkoi kuulostaa hieman puurolta mutta kivaa oli silti.

tätä lisää juuhan?
pinkki

Posts: 308

#87 • • pinkki säätö et co.
lääh. oikein nanna ilta *hymy* ja tavastian nostalgiaa, aahh..
..Muutaman kääliön ois kyl voinu poistaa sielt lattioilt kaatuilemast :D ei voi kyl ymmärtää, ton luokan guru keikal ja jengi tulee sinne vetää perseet..

joojoo sveni takas ensvuonnakin, ja sitä seuraavana, ja sitä seuraavana, ja.. *plur*
patis

Posts: 1,158

#88 • • patis 10

tir:

Myöskin itse olin ensikertalainen Tavastialla, ja paikka yllätti hyvinkin positiivisesti pa:n suhteen. Ei soinu korvat ei *pihkassa*



Mulla kyllä soi.

pinkki:
..Muutaman kääliön ois kyl voinu poistaa sielt lattioilt kaatuilemast :D ei voi kyl ymmärtää, ton luokan guru keikal ja jengi tulee sinne vetää perseet..



Samaa ihmettelin itsekin. Muutama tapaus taisi olla pihalla vähän turhan selkeästi jostain muustakin kuin viinasta.

Täytyy kyl todeta, että Sven vetäs yhden parhaista seteistä mitä olen koskaan kuullut. Ja mä en edes pahemmin diggaile teknoa. Setti toki vaihteli aika paljon mutta just sen takii se mun mielestä pysy jatkuvasti mielenkiintosena ja elävänä.

Olin myös ekaa kertaa Tavastialla, ja olihan tuo ihan ok paikka. Tosin yläkerta oli tosi kuuma ja sinne bassot korostu aivan liikaa.

Varsin hassu tapaus sattui yläkerrassa, joku tyttö erehtyi luulemaan mua poikaystäväkseen ja puristi mua kulkusista. Onneks ei puristanu kovin kovaa.

Oli kyl helvetin hyvät bileet ja lähes pelkästään musiikin takia.
Sella

Posts: 107

#89 • • Sella sellanen
Iso kiitos loistoillasta niin järjestäjille kuin kamuille!!!
Oli HUBAA!!! *aplodit*
*iloinen*