Mikserit

379 posts, 19 pages, 203,917 views

Femi

Posts: 651

#182 • • Femi
jep, tuntuu lämpimältä *sydän*mmessä vaikka nyt matti kukkarossa.
Nikke

Posts: 881

#183 • • Edited Nikke Robodisco / Techmu

Terhi, 22.3.2006 22:21:
jep, tuntuu lämpimältä *sydän*mmessä vaikka nyt matti kukkarossa.



Käyttökokemuksia sitte kehiin vaan *hymy*
Itellä kun on kanssa tuo Empath harkinnassa tai sitten se ttm-56.

EDIT: Muutkin saa niitä toki antaa *vink*

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

nuance

Posts: 1,963

#184 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Hitto mä en osaa päättää Urei 1603:n ja Ecler Nuo4:n väliltä. Nuoon sais Eternal-faderin, siinä on toi midikontrolleri (jolla vois tulevaisuudessa ollakin jotain käyttöä) ja hilusti seksikkäämpi ulkonäkö. Ureissa taas on noi vielä hitusen isommat potikat ja mahdollisesti tykimpi soundi. Hinnassa ei oo juurikaan eroa. Asdfasdf. Päätöksen vaikeus. *igor*
gobbe

Posts: 262

#185 • • gobbe skenekuva

Terhi, 20.3.2006 18:45:
kiitos, nyt vain tuli peliin vielä Allen & Heath Xone 32 ja denonin DN-X1500 edullisempina vaihtoehtoina, enkä osaa yhtään päättää *eiei* vaikuttavat kaikki aika hyviltä.



Imho noista A&H. Painii hiukan eri sarjassa tuon Denonin kanssa, toki jos rahat tiukalla niin tuo denon menee mutta ei se kuitenkaan koskaan ole A&H <3

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

nuance

Posts: 1,963

#186 • • nuance cov ops, combat, sunrise

gobbe, 24.3.2006 15:46:
Imho noista A&H. Painii hiukan eri sarjassa tuon Denonin kanssa, toki jos rahat tiukalla niin tuo denon menee mutta ei se kuitenkaan koskaan ole A&H <3



Silmä näppiin, tyttö osti jo parhaan mikserin. :)
gobbe

Posts: 262

#187 • • gobbe skenekuva

nuance, 24.3.2006 15:47:
---
Silmä näppiin, tyttö osti jo parhaan mikserin. :)



Kappas kappas :-) No Rane on myös ihan laatua, piis!

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

Kalle

Posts: 479

#188 • • Kalle Kiusankappale

nuance, 24.3.2006 15:21:
Hitto mä en osaa päättää Urei 1603:n ja Ecler Nuo4:n väliltä. Nuoon sais Eternal-faderin, siinä on toi midikontrolleri (jolla vois tulevaisuudessa ollakin jotain käyttöä) ja hilusti seksikkäämpi ulkonäkö. Ureissa taas on noi vielä hitusen isommat potikat ja mahdollisesti tykimpi soundi. Hinnassa ei oo juurikaan eroa. Asdfasdf. Päätöksen vaikeus. *igor*



Osta Urei, se on IMHO ihan yhtä siistin näkönen ku toi Eclerikin *hymy*
Femi

Posts: 651

#189 • • Femi

nuance, 24.3.2006 15:21:
Hitto mä en osaa päättää Urei 1603:n ja Ecler Nuo4:n väliltä. Nuoon sais Eternal-faderin, siinä on toi midikontrolleri (jolla vois tulevaisuudessa ollakin jotain käyttöä) ja hilusti seksikkäämpi ulkonäkö. Ureissa taas on noi vielä hitusen isommat potikat ja mahdollisesti tykimpi soundi. Hinnassa ei oo juurikaan eroa. Asdfasdf. Päätöksen vaikeus. *igor*



osta se seksikkäämpi *joo* täytyy myöntää että omaa päätöstä helpotti se, että rane näytti parhaimmalta verrattuna esim. denonin miksuun. kyllä se laatu näkyy myös ulkokuoressa. ja mä ainakin haluan että on hyvän näkönen laite mitä käsitellä kun on kyse omasta soittopöydästä. *pihkassa*

eilen tuli tekstiviesti thomannilta "tilauksenne on postitettu taenaeaen" :D
Illustrator

Posts: 3,171

#190 • • Edited Illustrator

nuance, 24.3.2006 15:21:
Hitto mä en osaa päättää Urei 1603:n ja Ecler Nuo4:n väliltä. Nuoon sais Eternal-faderin, siinä on toi midikontrolleri (jolla vois tulevaisuudessa ollakin jotain käyttöä) ja hilusti seksikkäämpi ulkonäkö. Ureissa taas on noi vielä hitusen isommat potikat ja mahdollisesti tykimpi soundi. Hinnassa ei oo juurikaan eroa. Asdfasdf. Päätöksen vaikeus. *igor*

Tuli tossa jokin aika sitten hommattua Urein 1601. Saundiltaan ja rakenteiltaan todella laadukas mikseri. Equt leikkaa tarkasti ja juuri niiltä taajusalueilta miltä pitääkin. Kaikki hienoudet, kuten virtanappi ja ekujen nollakohdatkin on karsittu pois.*hihu* Tämän perusteella voin ainakin suositella Ureita. Ulkonäkö on tietysti makuasia, mutta itse pidän siitä että mikseri näyttää laadukkaalta. Olohuoneen kalustuksen värin yhteensopivuus on toisarvoista. 1603 näyttää todella hyvältä. Eipä muuta.*pepsodent*
A-E

Posts: 528

#191 • • A-E Detroit Techno Militia

Terhi, 21.3.2006 14:38:
päädyin sitten kuitenkin raneen *joo*



Onneksi olkoon erinomaisen mikserin hankkimisesta (kateellinen). Ranen Empath on imo paras mikseri, mitä olen kokeillut. Istuu ehdottomasti kovakouraisen dj:n käteen parhaiten. Ominaisuudet ovat kohdallaan. Loistava crossi ja jne. Itsekin tulen ostan Empathin heti kun vaan on siihen rahaa.

Ostitko muuten perus mallin vai sen rotary version? Itseäni kiinnostaisi juuri tietää kuinka hyvä tolla rotary mallilla on soitella.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Femi

Posts: 651

#192 • • Femi

A-E, 25.3.2006 02:08:
Ostitko muuten perus mallin vai sen rotary version? Itseäni kiinnostaisi juuri tietää kuinka hyvä tolla rotary mallilla on soitella.



Ihan perusmallin vaan, sen verran lisähintaa tolla rotarylla.*hihu*
nuance

Posts: 1,963

#193 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Noniin. Eilen otti Ecler Nuo4 paikkansa mun pöydällä ja voi kristus. Toi mikseri on taideteos. Se on runoutta. Soundi on aivan uskomattoman kirkas* ja headroomissa piisaa, ts. tota saa ajaa tosi rumasti punaselle ennenku ääni menee paskaks. EQ:t on aivan taivaalliset. Leikkaa just oikeilta alueilta ja leikkaa tarvittaessa ihan kaiken.

Potikat on hiton isot ja hyvän tuntuiset, faderit on herkät ja hyvin säädettävissä. Raneilla ja Allen&Heatheillakin soittaneena on pakko sanoa että toi on paras mikseri millä oon ikinä soittanu. Rahoilleen tossa saa aivan helvetisti vastinetta, esim. Pioneer DJM600 on huntin kalliimpi ja soi ku nännimankka tohon verrattuna. Käyttöikäennustekin on varsin hyvä, kaikki faderit ovat nimittäin VCA-fadereita.

* mikserien soundien eroista kertoo hyvin se, että kun mikseri vaihtui (entinen lankku Vestax PMC170A, avoid at all costs), rupesin yhtäkkiä saamaan selvää sellaisten biisien sanoista mistä ennen en oo saanu selkoa ku jonkun sanan sieltä, toisen täältä.
$

Posts: 1,802

#194 • • $ Destination weekend!
Ostin kuukausi sitten Urein 1620LE:n. Plattarilta voi lukea suppean arvostelun.

Pitää vaan todeta, että oli todella hyvä ostos etenkin (ja vain..) housen soitteluun.

Ne nupit ovat todella jämäkät.
nuance

Posts: 1,963

#195 • • nuance cov ops, combat, sunrise

$, 3.5.2006 12:23:
Ne nupit ovat todella jämäkät.



Jämäkät potikat on sitten kivat. Tuntuu niinku vääntäis Aretha Franklinia nänneistä ku turauttaa bassot sisään.
Miika

Posts: 893

#197 • • Miika

$, 3.5.2006 12:56:
---
nuance, 3.5.2006 12:49:
---
$, 3.5.2006 12:23:
Ne nupit ovat todella jämäkät.
---
Jämäkät potikat on sitten kivat. Tuntuu niinku vääntäis Aretha Franklinia nänneistä ku turauttaa bassot sisään.
---
Toi on niin totta. Divaridiskot saa kyytiä hitaasti ja varmasti..



Ja Urei soljuttaa niitä keskenään kuin juoksevaa hunajaa. On meinaan erottelukykyä niin että korvat ei jää hellyyden puutteeseen.
Jaques

Posts: 1,390

#198 • • Jaques HUGC / So Nice!
Taitaapi tämän herran seuraavat hankinnat olla Eclerin Nuo 2 sekä Rolandin SP-404.

--
Not everybody understands house music. It&#039;s a spiritual thing , a body thing!

Avatar
#199 • • jesus Guest

Jaques, 17.8.2006 10:18:
Eclerin Nuo 2



Tota miettisin kyl hetken. Ei ainakaan muutaman testauksen jälkeen miellyttäny mua, vaik onhan tossa monta kivaa ominaisuutta.
Eniten ärsytti kanavakohtaisten ledien puuttuminen. Mut se on vaan mun mielipide..
Jaques

Posts: 1,390

#200 • • Jaques HUGC / So Nice!

jesus, 17.8.2006 10:41:
---
Jaques, 17.8.2006 10:18:
Eclerin Nuo 2
---


Tota miettisin kyl hetken. Ei ainakaan muutaman testauksen jälkeen miellyttäny mua, vaik onhan tossa monta kivaa ominaisuutta.
Eniten ärsytti kanavakohtaisten ledien puuttuminen. Mut se on vaan mun mielipide..



Mis niit voi testata??

--
Not everybody understands house music. It&#039;s a spiritual thing , a body thing!